  • 1. Data: 2008-05-03 17:25:37
    Temat: jaki bank?
    Od: " m" <g...@W...gazeta.pl>

    jestem studentem, z poczatekiem czerwca wyjezdzam do pracy na 3-4 m-ce do
    Francji. prawdopodobnie zaplata bedzie przelewana na konto.mozecie
    podpowiedziec, czy zakladac konto walutowe w kraju, czy za granica?ktory bank
    ewentualnie w kraju wybrac - by mozna bylo korzystac za granica z bankomatow
    i miec jak
    najmniejsze oplaty, prowizje?

  • 2. Data: 2008-05-03 17:29:01
    Temat: Re: jaki bank?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Maj, 17:25, " m" <g...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > ewentualnie w kraju wybrac - by mozna bylo korzystac za granica z bankomatow

    Jesli zapalta na konto, to chyba najlepiej byloby zalozyc i we Francji
    i u nas konto w Citi.

  • 3. Data: 2008-05-03 17:37:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf"

    > Jesli zapalta na konto, to chyba najlepiej byloby zalozyc i we Francji
    > i u nas konto w Citi.

    równie dobrze moze sobie zalozyc w DB konto start z 2 zl/mies i miec
    darmowe
    wszystkie bankomaty BNP Paribas. A kursy w DB sa calkiem korzystne i to
    niezaleznie
    od tego czy wyplata w bankomacie czy platnosc karta.

    A tam gdzie mu beda we Francji przelewac nie musi byc korzystnie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-05-03 17:41:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Maj, 17:37, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > A tam gdzie mu beda we Francji przelewac nie musi byc korzystnie
    > *** blad ***

    No wlasnie w Citi mialby mozliwosc skorzystac z przelewow
    miedzynarodowych w ramach Citi. Myslalem bardziej w ta strone
    transferu pieniedzy.

  • 5. Data: 2008-05-03 19:34:53
    Od: ZB1410 <ZoneB1410@WYCINAJ_NIEISTOTNE_poczta.onet.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Jesli zapalta na konto, to chyba najlepiej byloby zalozyc i we Francji
    > i u nas konto w Citi.

    Dlaczego?

  • 6. Data: 2008-05-03 21:55:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Maj, 21:34, ZB1410 <ZoneB1410@WYCINAJ_NIEISTOTNE_poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Dlaczego?

    faktycznie - Francja nie jest w wykazie

    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=e_cgt_
    kraje

  • 7. Data: 2008-05-05 11:44:42
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...

    > Jesli zapalta na konto, to chyba najlepiej byloby zalozyc i we Francji
    > i u nas konto w Citi.

    A we Francji nie ma Citi.......

    k.

  • 8. Data: 2008-05-05 11:53:01
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik " m" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bank
    > ewentualnie w kraju wybrac - by mozna bylo korzystac za granica z

    http://fr.biz.yahoo.com/finance_personnelle/moins_ch
    er/banque.html

    Boursorama Banque (www.boursoramabanque.fr) wychodzi najtaniej - prawie
    wszystko za darmo (ale płacisz za kartę do konta). Tyle że nie da się
    założyć konta z zagranicy.

    Tani jest też podobno Credit Agricole.

    Axa Banque (www.axabanque.fr) też nie jest najdroższy, do tego założysz
    konto z zagranicy (korespondencyjnie - wypełnij formularz na www).

    pzdr.
    k.