  • 1. Data: 2003-07-29 13:01:06
    Temat: jaki bank wybrać
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

    Witam grupowiczów

    To mój pierwszy post na tej grupie. Zwracam się do Was z następującym
    zapytaniem. Jaki bank polecacie do założenia konta. Dodam, że na konto
    będzie wpływało wynagordzenie rodziców. Przelewów nie będzie wcale albo
    sporadycznie raz w miesiącu. Myślę, że będzie sporo wypłat z bankomatu. Jaki
    bank ma niskie opłaty za prowadzenie rachunku, gdzie można użyskać korzystny
    kredyt. Banki oferujące konta poprzez internet, nie wchodzą w grę.
    Interesuje mnie także w miarę dobre (wysokie) oprocentowanie lokat i miła
    obsługa. Proszę Was pomóżcie mi znaleźć odpowiednie konto. Ja sam korzystam
    z mBanku, ale tak jak pisałem rodzice wolą tradycyjny bank, najlepiej taki,
    aby miał siedzibę w miejscu zamieszkania (BPH, ŚLĄSKI, PEKAO, GBG).

    Za udzielone odpowiedzi z góry dziękuję. Grzegorz

  • 2. Data: 2003-07-29 13:06:55
    Temat: Re: jaki bank wybrać
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzes wrote:
    > siedzibę w miejscu zamieszkania (BPH, ŚLĄSKI, PEKAO, GBG).

    No to z tych to nic bym nie polecil.
    Zreszta - za duze wymagania macie ;)
    Nie dosc, ze niesie oplaty, to korzystny kredyt, a do tego wysokie
    oprocentowanie lokat i koniec koncow mila obsluga.
    Nie wiem - ale w Polsce jak na razie to wszystko sie wyklacza ;)
    Nie macie moze tam Lukasa?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-29 13:15:40
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bg5r9k$aqa$1@news.onet.pl...

> [...]
    > oprocentowanie lokat i koniec koncow mila obsluga.
    > Nie wiem - ale w Polsce jak na razie to wszystko sie wyklacza ;)

    Niestety Lukas jest w sąsiednim mieście, a u nas nie ma nawet bankomatu
    No to powiedzmy, że niskie opłaty i korzystne lokaty

    Pozdr. Grześ

  • 4. Data: 2003-07-29 13:18:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzes wrote:
    > Niestety Lukas jest w sąsiednim mieście, a u nas nie ma nawet
    > bankomatu No to powiedzmy, że niskie opłaty i korzystne lokaty

    To ja sie poddaje ;)
    A w miesice sa tylko te 4 wymienione banki?
    To z tych 4rech to przyjrzyj sie GBG.

  • 5. Data: 2003-07-29 13:19:51
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bg5s06$chd$1@news.onet.pl...

    > To ja sie poddaje ;)
    > A w miesice sa tylko te 4 wymienione banki?
    > To z tych 4rech to przyjrzyj sie GBG.
    >
    > a nie patrząc tylko na te 4 banki, tylko na wszystkie, to co byś polecił,
    w końcu można korzystać z bankomatów ATM krajowego, byle nie za czesto

  • 6. Data: 2003-07-29 13:30:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzes wrote:
    > w końcu można korzystać z bankomatów ATM krajowego, byle nie za czesto

    No ale wtedy co za roznica czy masz placowke, czy korzystasz z banku
    wirtualnego?
    P.S. A jak z PKO BP ? Az mi sie nie chce wierzyc, ze go tam nie ma?
    Bo jak jest- to do niego :)

  • 7. Data: 2003-07-29 13:35:15
    Od: "Grzes" <g...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bg5sm8$e71$1@news.onet.pl...

    > No ale wtedy co za roznica czy masz placowke, czy korzystasz z banku
    > wirtualnego?
    > P.S. A jak z PKO BP ? Az mi sie nie chce wierzyc, ze go tam nie ma?
    > Bo jak jest- to do niego :)

    Różnica jest taka, że rodzice nie mają pojęcia o korzystaniu z komputera, to
    są już starsi ludzie. A po drugie nie mają przekonania do banków
    wirtualnych. A co do banku PKO BP, to nie wiem, czy jest PEKAO czy PKO BP,
    ale chyba ten drugi.

    Dziękuję bardzo za tak szybkie odpowiedzi na posty:)
    Pozdr. Grzesiek

  • 8. Data: 2003-07-29 20:33:56
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    Konto Prestiż w ING, wypłaty we wszystkich bankomatach na terenie Polski
    bezpłatne, limit zadłużenia x 6 i ubezp NNW na 15 tys.
    Opłata 20 zl