  • 1. Data: 2007-11-08 13:20:56
    Temat: jaki bank wyda mi karte kredytowa od reki lub w ciagu 1 dnia?
    Od: sh <s...@i...pl>

    JWT. Czy ktos sie orientuje, czy w ogole jest mozliwe tak szybkie
    wyrobienie karty?
    Dziekuje za informacje.

    pozdrawiam
    --
    sh

  • 2. Data: 2007-11-08 14:11:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 08 Nov 2007 14:20:56 +0100, w <fgv1qn$8l6$1@news.interia.pl>, sh
    <s...@i...pl> napisał(-a):

    > JWT. Czy ktos sie orientuje, czy w ogole jest mozliwe tak szybkie
    > wyrobienie karty?

    A do czego potrzebne? Może ING prepaid wystarczy?

  • 3. Data: 2007-11-09 22:09:37

    On 8 Lis, 14:20, sh <s...@i...pl> wrote:
    > JWT. Czy ktos sie orientuje, czy w ogole jest mozliwe tak szybkie
> [...]

    Polbank drukuje karty w oddzia ach, wi c jest szansa, e dostaniesz j
    w pó godziny nawet.

  • 4. Data: 2007-11-10 20:44:28
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    > JWT. Czy ktos sie orientuje, czy w ogole jest mozliwe tak szybkie
> [...]
    Jedne robią na miejscu, innym zajmuje to dużo czasu, karty do ROR i karty
    kredytowe: http://www.rp.pl/galeria/61366.html