  • 11. Data: 2009-06-06 12:12:13
    Temat: Re: jaki bank z obsługą online?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    u <...@w...yz> napisał(a):

    > Nie ma takiego. W każdym ktoś musi zweryfikować dokumenty.

    Załatwiałem konto bez osobistego stawienia się banku lub przy pomocy kuriera,
    np. w bankach: Inteligo, d. Nordea, VWBank (wiem, że taka możliwość była też w
    mBanku). Wystarczyła kserokopia dowodu osobistego i odpowiedni kwestionariusz.

    Wprawdzie to było b. dawno, nie wiem jak jest teraz - warto więc sprawdzić na
    ich witrynach.

  • 12. Data: 2009-06-06 12:40:06
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Zbigniew Demidowicz pisze:

> [...]
    >
    > Wprawdzie to było b. dawno, nie wiem jak jest teraz - warto więc sprawdzić na

    Co nie zmienia faktu, że ktoś sprawdził twoje dokumenty: w przypadku VW to jest
    urzędnik w wybranych placówkach
    poczty polskiej, w mbanku - kurier.

    ...obawiam się, że mógłbyś mieć problem odnalezieniem placówki PP za granicą.

  • 13. Data: 2009-06-06 12:50:29
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 6 Cze, 08:40, ruf10 <r...@n...pl> wrote:

> [...]
    > poczty polskiej, w mbanku - kurier.
    >
    > ...obawiam się, że mógłbyś mieć problem odnalezieniem placówki PP za granicą.

    Zbigniew ma racje. Dawno, dawno temu za siedmioma... znaczy sie w
    Polsce MOZNA BYLO otworzyc konto w banku wypelniajac wniosek on-line i
    odsylajac podpisana umowe wraz z kserokopia dowodu osobistego. Bez
    kurierow, notariuszy i konsula.

    Na pewno w 2002 roku w mBanku i LG Petrobanku. Wydaje mi sie ze
    handlobank i Lukas rowniez dawaly taka mozliwosc.

    Bank w ramach "weryfikacji danych" oddzwanial pod podany we wniosku
    numer telefonu. He he he...

  • 14. Data: 2009-06-06 18:36:09
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:h0dmet$p47$1@inews.gazeta.pl...
    > Załatwiałem konto bez osobistego stawienia się banku lub przy pomocy
    > kuriera,

    Ja też. To było dawno. Teraz jest inaczej.
    Po wprowadzeniu wojny z "terroryzmem" wiele się zmieniło

  • 15. Data: 2009-06-09 09:50:53
    Od: Z...@b...pl

    On 4 Cze, 18:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jako że chwilowo mnie nie ma w PL, a potrzebuje szybko i sprawnie otworzyć
    > rachunek bankowy w banku typu mbank albo inteligo, jaki bank
    > polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
    > załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów
    > nasyła....
    >
    > Dzięki

    Już wkrótce w BZ WBK dostępna będzie możliwość założenia konta z
    każdego kraju na świecie bez konieczności przyjazdu do Polski. O dacie
    wdrożenia poinformujemy na tym wątku.

    Jednocześnie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisu
    https://zagranica.bzwbk.pl/53028.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 16. Data: 2009-06-09 10:22:22
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Cze, 05:50, Z...@b...pl wrote:

    > Jednocześnie zachęcamy do odwiedzania naszego
    serwisuhttps://zagranica.bzwbk.pl/53028.

    Nie omieszkalem. Rezultat:

    Konto<30 założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce BZ
    WBK.

    Konto24 założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce BZ WBK.

    Konto24 Prestiż założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce
    BZ WBK.

    Konto Wydajesz & Zarabiasz założysz w dowolnej placówce BZ WBK

    Konto oszczędnościowe:

    Jeśli nie masz aktywnej usługi BZWBK24 - zapraszamy do dowolnego
    oddziału BZWBK w Polsce. Nasi doradcy przygotują dla Ciebie umowę,
    którą wystarczy podpisać.

    To, przypominam, ze strony oferta ZAGRANICZNA BZWBK :)

  • 17. Data: 2009-06-09 10:41:56
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 9 Cze, 12:22, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    serwisuhttps://zagranica.bzwbk.pl/53028.

    > Nie omieszkalem. Rezultat:

    Ale pisali "juz wkrotce".
    To wyglada, ze dopiero przymierzaja sie do takiej uslugi.

    Tak przy okazji, nie jestem pewien, czy obecnie da sie nawet w Polsce
    zalozyc u nich konto bez wizyty w oddziale - ja finalne podpisywnia
    robilem na miejscu, mimo, ze zamawialem internetowo, z tym, ze mam
    duzo placowek i tak mi bylo wygodniej, niz umawiac sie z kurierami
    (ktorej to mozliwosci w zwiazku z tym nie testowalem).

    Dzieki za pomoc w watku obok :)

  • 18. Data: 2009-06-09 11:08:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Cze, 06:41, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    > Ale pisali "juz wkrotce".

    :)

    > To wyglada, ze dopiero przymierzaja sie do takiej uslugi.

    Na razie - w ramach przygotowan? - nieaktywny jest link do "WAZNE:
    Postaraj sie zalatwic przed wyjazdem", w ktorym bylo info o aktywacji
    dostepu przez internet wylacznie w oddziale.

    Zakladam ze to krok w dobrym kierunku... :)

> [...]
    > duzo placowek i tak mi bylo wygodniej, niz umawiac sie z kurierami
    > (ktorej to mozliwosci w zwiazku z tym nie testowalem).

    Teraz jest: "w dowolnym oddziale lub pod dowolnym adresem za
    pośrednictwem kuriera."

    http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/konto
    24/jak-zamowic/konto24-jak-zamowic.html

    Jakos watpie w te "dowolnosc adresu", ale moze rzeczywiscie...

    > Dzieki za pomoc w watku obok :)

    A prosze bardzo! :)

  • 19. Data: 2009-06-09 13:35:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Z...@b...pl writes:

> [...]
    > wdrożenia poinformujemy na tym wątku.
    >
    > Jednocześnie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisu

    Przyznaje ze taka informacja wyglada zdecydowanie korzystniej niz jakies
    pokretne anonimowe reklamy wysylane przez osoby rzekomo nie zwiazane z
    dana firma.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2009-07-31 10:59:38
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Cze, 05:50, Z...@b...pl wrote:

    > Już wkrótce w BZ WBK dostępna będzie możliwość założenia konta z
    > każdego kraju na świecie bez konieczności przyjazdu do Polski. O dacie
    > wdrożenia poinformujemy na tym wątku.

    Ponad siedem tygodni pozniej, zastanawiam sie jaka jest definicja
    "wkrótce" wg Banku Zachodniego WBK S.A.

    Kwartal? Pol roku? Rok?