  • 1. Data: 2004-04-10 15:06:30
    Temat: jaki banka wybrac ?
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    Posiadam konta w banku śląskim i jest to moim

    zdaniem najgorszy bank w kraju. Dlatego postanowiłem go zmienić.

    Wybór padł (90%) na Inteligo.

    Czy możecie mi coś doradzić czy wybór jest ok i czy jest to bank

    któremu można ufać i który jest bezpieczny. Nie wiem też kto za tym inteligo
    stoi

    Praktycznie wszystko jest za darmo( mnie interesuje konta indywidualne)

    więc z czego oni żyją ?

    Firmy proponujące wszystko za darmo raczej wzbudzają moją nie ufność.

    Więc może ktoś się orientuje jaka jest wiarygodność Inteligo?

    Z góry dziękuje

    Robi

  • 2. Data: 2004-04-10 15:46:16
    Temat: Re: jaki banka wybrac ?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Robi wrote:
    > Wybór padł (90%) na Inteligo.
    > Czy możecie mi coś doradzić czy wybór jest ok i czy jest to bank
    > któremu można ufać i który jest bezpieczny. Nie wiem też kto za tym
    > inteligo stoi

    Za Inteligo stoi PKO BP które prowadzi rachunki Inteligo.
    Samo Inteligo to tylko marka handlowa.

    > Praktycznie wszystko jest za darmo( mnie interesuje konta
    > indywidualne)
    > więc z czego oni żyją ?

    Za darmo? Przelewy płatne, prowadzenie płatne przy saldzie mniejszym niż 100
    zł, karty płatne.

    > Firmy proponujące wszystko za darmo raczej wzbudzają moją nie ufność.

    Inteligo wprowadziło podwyżki opłat już dawno, w 2002.
    Osobiście nie sądzę żeby jeszcze podnieśli ceny.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-04-10 18:53:30
    Od: T...@s...co.uk

    In article <c592hi$phi$1@news.onet.pl>, "Robi" <r...@o...pl>
    wrote:
    [...]
> [...]
    > Nie wiem też kto za tym inteligo
    > stoi
    >
    > Praktycznie wszystko jest za darmo( mnie interesuje konta indywidualne)

    Czy zadales sobie trud wejscia na strone inteligo?

    TA

  • 4. Data: 2004-04-10 20:16:32
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Posiadam konta w banku śląskim i jest to moim
    > zdaniem najgorszy bank w kraju. Dlatego postanowiłem go zmienić.

    przesadzasz - najgorszym bankiem jest Pekao S.A.

> [...]
    > stoi
    > Praktycznie wszystko jest za darmo( mnie interesuje konta indywidualne)
    z płatnych przelewów, z opłaty za prowadzenie konta (<100), z płatnej
    obsługi karty VE, z niskiego oprocentowania konta (więcej mają dla
    siebie) ...

    > Firmy proponujące wszystko za darmo raczej wzbudzają moją nie ufność.
    to Inteligo do nich nie należy

    > Więc może ktoś się orientuje jaka jest wiarygodność Inteligo?

    proponuję ci wejść na takądziwną stronę jak www.inteligo.pl i poczytać
    co tam pisze; zwłaszcza tekst znajdujący się na czarnym pasku na dole
    strony oraz coś takiego jak TOiP