  • 11. Data: 2009-05-31 11:25:33
    Temat: Re: jaki darmowy rachunek walutowy
    Od: k...@o...pl

    On 30 Maj, 13:58, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    > w polbanku jest bezpłatny

    W polbanku nie ma rachunków w GBP.
    No i w BZWBK tez jest bezpłatny (zarówno zwykły jak i oszczędnościowy)

  • 12. Data: 2009-05-31 11:32:32
    Od: k...@o...pl

    On 30 Maj, 21:28, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy warto polecać BRE, ale Multi spełnia to wymaganie.
    > Inna sprawa, że oprocentowanie śmieszne...

    co do oprocentowania w GBP to w BZWBK i Aliorze jest to obecnie 1%
    (BZWBK jeszcze 1,15% ale za chwilę spadnie).
    Wyższe jest w mBanku 1,35% ale brak obsługi kasowej wyklucza to konto
    z większości zastosowań.

  • 13. Data: 2009-05-31 14:03:58
    Od: Gniewko <s...@s...com>

    W dniu 2009-05-31 09:20, *mx* napisał(a) co następuje:

    > Kredyt Bank? Wyniosłem stamdąd wszystko do ostatniego eurocenta. Alior jest
    > sto lat do przodu. Konto ror, oszczędnościowe i lokaty w necie. KB tylko
    > oddział.

    Autor wątku nie pytał o dostęp do rachunków walutowych przez net. Zresztą o
    ile mi wiadomo jeśli masz w KB Ekstrakonto i masz uruchomione KB24 to w
    necie masz też swoje rachunki walutowe.
    Wymieniłem ten bank bo jestem jego klientem i wiem że rachunki avista jak i
    Konto Oszczędnościowe spełniają wszystkie kryteria o które chodziło autorowi
    wątku tzn.: rachunek w GBP, EUR i USD (avista również w CHF) prowadzony
    gratis, bezpłatne wpłaty i wypłaty, do konta w EUR wydają debetową Visę EURO
    za 1 euro miesięcznie (dla zainteresowanych).

    --
    *Gniewomir*
    Zbiegać za jednym klejnotem pustynie\ Iść w toń za perłą o cudu urodzie

  • 14. Data: 2009-06-01 08:55:50
    Od: "Zespół Banku Zachodniego WBK S.A." <Z...@b...pl>

> [...]
    > rachunku obarczone jest kosztami 1,10 USD, 0,99 EUR, 0,69 GBP odpowiednio
    > dla kazdej waluty.
    > Istotne jest aby byla mozliwosc bezprowizyjnej wplaty pieniedzy na konto
    > (najlepiej w kasie tak jak to jest w Pekao SA).
    >
    > Z tego co sie orientowalem w mBanku prowadzenie konta walutowego jest
    > darmowe jednak nie ma mozliwosci wplaty srodków w kasie i pozostaje jedynie
    > przelew na konto z minimalna oplata 20zl (oplata chyba 0,20% od przelewanej
    > kwoty).
    > Czy znacie inne konkurencyjne oferty godne uwagi ?
    > Bylbym wdzieczny na sugestie, informacje.

    Bank Zachodni WBK posiada konta walutowe w Euro, GBP i USD. Za prowadzenie
    rachunku nie jest pobierana żadna opłata. Wpłaty gotówkowe (oprócz bilonu)
    dokonywane w oddziałach BZ WBK również nie podlegają opłatom. (stan na 1.06.2009)

    Więcej informacji można znaleźć na: https://zagranica.bzwbk.pl/53028

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 15. Data: 2009-06-01 08:59:17
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 1 Cze, 10:55, "Zespół Banku Zachodniego WBK S.A."
    <Z...@b...pl> wrote:

    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:http://www.bzwbk.pl/72769
    >
    > Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

    Podoba mi sie taki aktywniejszy udzial na grupie.

    Mam nadzieje, ze bdziecie tez zabierac glos w watkach krytycznych,
    jesli takie sie pojawia.

  • 16. Data: 2009-06-01 09:06:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "k...@w...pl" <k...@w...pl> writes:

    > Podoba mi sie taki aktywniejszy udzial na grupie.
    >
    > Mam nadzieje, ze bdziecie tez zabierac glos w watkach krytycznych,
    > jesli takie sie pojawia.

    Nie wydaje mi się - kiedyś udzielał się tu aktywnie S.Łuczak (wtedy IIRC
    rzecznik żubra) ale nie dał rady z nawałem zgłoszeń :) . Ale trzymam kciuki.

    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

  • 17. Data: 2009-06-01 09:07:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    l.googlegroups.com

    > Podoba mi sie taki aktywniejszy udzial na grupie.

    Jest to podyktowane chęcią złapania nowego klienta :)

    > Mam nadzieje, ze bdziecie tez zabierac glos w watkach krytycznych,
    > jesli takie sie pojawia.

    Obawiam się (oczywiście mogę być w błędzie), że z tym może już nie być tak
    różowo :)

  • 18. Data: 2009-06-01 11:52:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gvqmdl$lq7$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Lukasz W." <w...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Glównie ma sluzyc do przechowywania poniedzy w obcej walucie, nie wykonuje
    > zadnych platnosci karta w obcej walucie, przelewów, itp.

    ING bank.
    GBP/USD i EUR.
    Z tym, ze GBP tylko oszczednosciowe - bezplatne wyplaty tylko raz w
    miesiacu.
    Ale bank mi sie nie podoba - przynajmniej w moim oddziale - fatalna
    obsluga.

    TA