  • 11. Data: 2016-05-14 15:37:51
    Temat: Re: jaki rating ogłosiła Moody's dla Polski?!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 1...@g...co

    : nie ma (przynajmniej w pierwszej dziesiątce).

    Czekali do nocy, aby czynnie (przykładem) wesprzeć PiS w jego nocnych pracach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 12. Data: 2016-05-14 15:39:25
    Temat: Re: sytuacja jest tragiczna,
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarkot" nh6gmh$a9f$...@n...mixmin.net

    Z całego Twego jazgotu dobre byłoby to:

    > i odmawiać litanię : o ja głupi, przebacz mi Rydzyk, (1000 razy).

    gdyby było o Tobie...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 13. Data: 2016-05-14 19:33:31
    Od: n...@p...pl

    > Problem z takimi ludźmi jak ty jest to, że (...)
    > A na koniec - nie wiem jaką ty prasę czytujesz. (...)

    w sumie nic o mnie nie wiesz, a formułujesz daleko
    idące hipotezy, m.in. zaliczając mnie do zwolenników
    PiS-u czytelników Naszego Dziennika, fanów Ojca Inwestora
    itd. itp. ;)

    a ja pisałem tylko i wyłącznie o braku obiektywizmu i o braku
    profesjonalizmu niemieckich mediów polskojęzycznych ;)

    z tego naprawdę nie musi wynikać że mam cokolwiek wspólnego
    z szamanem z Torunia ;) BTW jestem ateistą i korwinistą

  • 14. Data: 2016-05-14 20:48:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Od kiedy niemieckie służby specjalne uważasz za mało profesjonalne?

    -----

  • 15. Data: 2016-05-14 23:33:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Cóż aż tak strasznie ;) profesjonalnego znajdujesz w niemieckich mediach
    polskojęzycznych?
    [ja? -- wiadomo... Dominikę...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

    " ąćęłńóśźż" nh7ru1$13s$...@n...news.atman.pl

  • 16. Data: 2016-05-14 23:51:55
    Od: n...@p...pl

    > a ja pisałem tylko i wyłącznie o braku obiektywizmu i o braku
    > profesjonalizmu niemieckich mediów polskojęzycznych ;)

    widzowie słuchacze i czytelnicy mają do wyboru
    propagandę antypolską w niemieckich mediach polskojęzycznych
    albo propagandę radiomaryjną plus ordynarne "kurstwo" w TVPiS

    a brak jest profesjonalnych i obiektywnych mediów

  • 17. Data: 2016-05-15 01:34:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> a...@g...co

    : a brak jest profesjonalnych i obiektywnych mediów

    Czyżby grupy dyskusyjne nie były profesjonalne i obiektywne?

    -=-

    Sąd Okręgowy w Białymstoku narzucił zabójcze tempo...

    Wiosną 2014 roku -- początek sprawy o rentę
    już 07 maja 2015 roku -- pierwsza rozprawa sądowa o rentę
    a na 17 maja 2016 roku -- wyznaczona jest kolejna rozprawa sądowa o rentę

    Czy to nie jest zbyt szybko?...

    Na razie SO opierać się musi o widzimisię biegłych -- wyniki badań
    (wykresy spirometrii, testów z alergenami, rentgena i rezonansu
    magnetycznego, autorefraktometru) medycznych albowiem ;) biegli
    sądowi uznali za niezbyt ;) wartościowe wobec drapania w pięty...

    I na razie uzyskałem (niezbyt dokładnie licząc) zero odpowiedzi
    biegłych sądowych na moje zarzuty typu -- 'plus' nie jest 'minusem'...

    Sąd wprawdzie zezwala na dowody ,,elektroniczne'', lecz ogranicza się do 5 MB i
    konkretnych formatów...

    http://bialystok.so.gov.pl/ <-- w chwili obecnej strona WWW SO śpi
    snem sprawiedliwego, więc trudno mi dokładnie wskazać te informacje...

    Moja sugestia dostarczenia nagrania audio z badania okulistycznego została przez SO
    zignorowana. :)

    https://www.youtube.com/user/eneuel <-- mam filmy ukazujące wyniki pulsoksymetrii
    (wynika z nich, że rozmawiacie, szanowne panie i szanowni panowie) z duchem, co
    nie dziwi, gdyż Eneuel jest duchem... Duch drwi ze świata materii... Poniżej 80%
    natlenienia -- to stan raczej zdecydowanie (albo i makabrycznie) zły, nie zaś
    zadawalający

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/okuu.mp3 <-- audio z badania okulistycznego

    SO nie wspomina o możliwości dostarczenia MP3, WAV czy FLV, ani nie zezwala na więcej
    niż 5 MB.
    Zezwala natomiast na CD i DVD -- być może tam dałoby się wrzucić więcej niż 5 MB.

    Moje badania pulsoksymetryczne ;) wykazują ewidentne kłamstwo biegłe Dziób. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

    Postscriptum: Strona WWW SO obudziła się... [jest jak kot? -- słyszy w czasie
    spania?]

    http://bialystok.so.gov.pl/zalatw-sprawe-przez-inter
    net/epuap.html

  • 18. Data: 2016-05-15 05:23:17
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/15/2016 03:48 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Od kiedy niemieckie służby specjalne uważasz za mało profesjonalne?

    Zwolennicy teorii spiskowych i sterowania Polski przez służby specjalne
    i wysłanników Niemiec, Rosji, Izraela itp. chyba jednak są trochę
    nieracjonalni i przeceniają naszych obywateli i rządzących - bo nikt na
    świecie nie szkodzi Polsce bardziej, niż właśnie oni.

    Przypomnijmy z ostatnich kilku lat/miesięcy:

    - kancelaria prezydenta Kaczyńskiego zaprasza najważniejsze osobistości
    z kraju do lotu w jednym samolocie (!)

    - generał w kabinie nalega na lądowanie przy zerowej widoczności na
    kawałku wybetonowanego pola w lesie (!), doprowadzając do katastrofy

    - Macierewicz ujawnia publicznie szczegóły pracy polskich służb
    specjalnych, z nazwiskami, skutecznie kompromitując ich działalność;
    ciekawostką jest fakt, że raport ukazał się najpierw... nieoficjalnie w
    języku rosyjskim (Macierewicz zlecił jego tłumaczenie poza strukturami
    państwa, zawożąc go do rosyjskiej tłumaczki mieszkającej w tzw. osiedlu
    rosyjskim w Warszawie)

    - PiS skutecznie dzieli Polaków na lepszych i gorszych, przez co nie
    można wypracować żadnych skutecznych rozwiązań, a jedni i drudzy skaczą
    sobie do gardeł

    - PiS blokuje działalność Trybunału Konstytucyjnego - czym doprowadza do
    największych protestów społecznych od upadku komunizmu i ściąga krytykę
    międzynarodowych instytucji i organizacji; rzecz wydaje się tym bardziej
    nieracjonalna, bo: a) PiS w zasadzie nic nie osiągnął, pacyfikując
    niezagrażający mu Trybunał, b) w okolicach grudnia/kwietnia i tak
    sytuacja by się rozwiązała sama, na skutek naturalnej zmiany sędziów

    - PiS doprowadza do obniżki ratingu przez jedną z agencji ratingowych i
    obniżki perspektywy ratingu przez drugą, rzeczy bezprecedensowej od
    obalenia komunizmu - skutkiem jest m.in. wzrost kosztu obsługi długu o
    kilka miliardów złotych rocznie i odpływ z giełdy około 50 mld zł (są to
    m.in. pieniądze emerytów i oszczędzających)

    - PiS wprowadza kontrowersyjny podatek bankowy, "który nie spowoduje
    przerzucenia kosztów na klientów"; okazuje się, że banki "solidarnie"
    (również te państwowe) podniosły opłaty, obniżyły oprocentowanie
    depozytów, oprocentowanie kredytów pozostawiły bez zmian - w efekcie
    mimo płacenia dodatkowego podatku zyski banków niemal nie uległy
    zmianie, co oznacza, że podatek, kilka miliardów zł rocznie płacimy my,
    klienci (na co wskazywali krytycy podatku); sama konstrukcja podatku
    powoduje zmniejszenie akcji kredytowej i ucieczkę dużych kredytów /
    leasingu za granicę

    - PO/PSL, mimo ośmiu lat przy władzy, nie uczyniły nic w celu
    rozwiązania problemów z polskim górnictwem - miliardy złotych
    bezpowrotnie topione rocznie

    - PO/PSL, mimo ośmiu lat przy władzy, nie uczyniły nic w celu
    rozwiązania problemów z tzw. emeryturami mundurowymi, osobnym systemem
    emerytur dla rolników, emeryturami i pensjami dla funkcjonariuszy obcych
    państw (księża, zakonnicy, "nauczyciele" lekcji religii itp.) -
    dziesiątki miliardów złotych bezpowrotnie topione rocznie

    - itp. itd.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 20. Data: 2016-05-15 11:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@p...pl ...

> [...]
    > wpisuję w google "rating moody's dla Polski" i wyskakują mi
    > same propagandowe jęki z poprzednich dni a informacji
    > konkretnej typu: "obniżono do poziomu (...)" albo "utrzymano A2"
    > nie ma (przynajmniej w pierwszej dziesiątce).
    >
    > tyle tygodni straszenia co to będzie w maju w piątek 13-go
    > a dzisiaj wszystkie portale udają że tematu nie ma albo
    > zaczynają straszyć kolejnym ratingiem tym razem agencji Fitch
    >
    > onet.pl milczy, wp.pl milczy, interia.pl milczy
    >
    > na koniec pytanie: czy KOD-ziarzom głupio się przyznać że znowu
    > ich propaganda okazała się fałszywa?! a może inne wyjaśnienie?

    Nie wiem jaka była a własciwie "czy była" propaganda, ale ja słyszałem, ze
    albo obniza raiting albo prognoze.
    Obnizyli prognoze? No to chyba mieli rację?
    To nie jest tak, ze jak sie o czyms nie mowi, to niebezpieczenstwo znika...

    Zreszta, tu masz ze strony onetu:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/agencja-moody-s-wysta
    wia-polsce-ocene-
    ratingowa-politycy-i-dziennikarze-komentuja/rvkvt1

    Ale skupmy się moze na meritum...
    Podasz ile stracilismy kasy z budzetu przez obnizke poprzedniego raitingu?

  • 19. Data: 2016-05-15 11:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Chmielewski t...@n...example.com ...

    > - z Polskiej giełdy przez ostatni rok wyparowało z 200 mld zł - właśnie
    > przez tą nieprzewidywalną politykę gospodarczą - a były tam też
    > pieniądze zwykłych ludzi, ulokowane w OFE, fundusze inwestycyjne itp.

    Ogólnie zgadzam sie z tym co piszesz, ale z giełdą sytuacja jest jednak
    troche inna, bo spory spadek to pieniadze z OFE...