  • 31. Data: 2009-10-29 14:44:08
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 29, 3:30 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:c475e6b1-e2ed-43de-aae8-979eccb1a6b5@
    v36g2000yqv.googlegroups.com...

    > Oprocentowanie ok tylko z dostępnością gorzej. Porównywałem SKOK z Millenium
    > bo Millenium jest w prawie każdym mieście w Polsce, oddziały Skoku równiez.
    > A BOŚ?
    > Najbliższy oddział w moim przypadku to 50km.
    > Więc porównanie nie bardzo.

    Porownywales SKOK z Milenium bo w tym porownaniu SKOK wypadal lepiej.
    SKOK ma trzy razy wiecej placowek niz Mille wiec porownanie "z
    czapy". :)

    Dostepnosc SKOK w terenach wiejskich i malych miasteczek mozna
    porownac jedynie z Pocztowym i PKO BP :) W terenach "wielkomiejskich"
    daleko im do wiekszosci komercyjnych bankow.

    Wiec jesli cos porownac to jakims kryterium, ktore ma w takich
    okolicznosciach sens :)

  • 32. Data: 2009-10-29 14:48:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Porównujesz wyrywkowo, na dodatek to co jest w zasięgu Twojego miejsca
    > zamieszkania a wnioski wysnuwasz co do całego kraju - gdzie tu
    > jakakolwiek logika?

    Ja porównuje wyrywkowo?
    Specjalnie porównałem Millenium ze Skokiem. Millenium wybrałem bo ma
    stosunkowo najwyżej oprocentowane depozyty z banków ogólnodostępnych.
    Podoban dostepność oddziałów itp.
    Mogłem porównać Skok z PKOSA ilub z PKOBP ale wtedy zarzucono by mi ze
    wybrałem banki z najgorszą oferta depozytową.
    Porównałem dwie instytucje o podobnej dostępności dla przeciętnego "szarego"
    obywatela.
    Bez sensu jest właśnie porównywanie depozytów w skokach z Openfinace czy BOŚ
    np.
    Dla niektórych bywalców tej grupy nie jest problemem założenie lokaty via
    net w banku polskim czy zagranicznym nawet. niestety nie jestesmy grupa
    reprezentatywna do porównań.

    Krzysiek

  • 33. Data: 2009-10-29 14:53:29
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 29, 3:39 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > To tym lepiej chyba że same potrafią radzić sobie z problemami bez
    > wyciągania ręki po pomoc Państwa.

    I ponownie - co to za porownanie.

    Rownie dobrze mozna powiedziec, ze w problemu PZPN angazuja sie media,
    rzad, dziennikarze i spoleczenstwo, a Polski Zwiazek Zawodnikow i
    Trenerwo Picipolo Neoklasycznego Na Male Bramki radzi sobie samo ze
    swoimi problemami.

    Nie ta skala, nie te problemy, nie ta liczba ludzi nimi dotknietych.

    Banki w Polsce istnieja nieporownywalnie dłuzej niz SKOK'i [majace
    maks 20 lat], maja nieporownywalnie wiecej pracownikow/klientow/
    aktywow. Maja nieporownywalnie wieksze znaczenie dla kraju i
    gospodarki.

  • 34. Data: 2009-10-29 14:55:37
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniÄ&#65533;dzy w SKOK-u?
    Od: g...@o...pl

    Millenium wybraĹ&#65533;em bo ma
    > stosunkowo najwyĹźej oprocentowane depozyty z bankĂłw ogĂłlnodostÄ&#65533;pnych.

    Podaj przykład :)

  • 35. Data: 2009-10-29 14:55:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    >

    >Porownywales SKOK z Milenium bo w tym porownaniu SKOK wypadal lepiej.
    >SKOK ma trzy razy wiecej placowek niz Mille wiec porownanie "z

    Dobra doprecyzuje. 5,87% to Skokstefczyka(ok 400oddziałów w Polsce).
    Millenium ma podobna ilość oddziałów.
    Tak na szybkiego wybrałem aby porównywalne było i w miarę uczciwe.

    >Dostepnosc SKOK w terenach wiejskich i malych miasteczek mozna
    >porownac jedynie z Pocztowym i PKO BP :) W terenach "wielkomiejskich"
    >daleko im do wiekszosci komercyjnych bankow.

    Na terenach wiejskich Skoki sa prawie niedostępne.
    Tam tylko pocztowy
    W mniejszychy, wiekszych i dużych miastach skoki sa juz widoczne i to nawet
    w reprezentatywnych punktach.

    >Wiec jesli cos porownac to jakims kryterium, ktore ma w takich
    >okolicznosciach sens :)

    Dlatego wybrałem Skokstefczyka i Mille

    Krzysiek

  • 36. Data: 2009-10-29 14:57:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Millenium wybraĹ&#65533;em bo ma
    >
    > Podaj przykład :)

    czego?

    Krzysiek

  • 37. Data: 2009-10-29 15:02:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    >maks 20 lat], maja nieporownywalnie wiecej pracownikow/klientow/
    >aktywow. Maja nieporownywalnie wieksze znaczenie dla kraju i

    I czego to dowodzi? Że skoki trzeba zamienic w banki? Po co? Dlaczego?
    Po co psuć coś co dział w miare dobrze i stabilnie.
    Wg. mnie jest miejsce i dla banków i dla Skoków.

    Krzysiek

  • 38. Data: 2009-10-29 15:13:38
    Od: z...@o...pl

    > Co Nacieliśmy się na wpisowe

    nie, nie wpłaciłem wpisowego,

    > i teraz pomstujemy na cały Swiat ?

    nie, po prostu pytam.

    załozenie: nie zjadłem wszystkich rozumów

    wniosek: inni mogą wiedzieć więcej niż ja

    skutek: chcę przedyskutować czy moja decyzja
    tymczasowa aby depozyt zanieść do banku a
    nie do SKOK-u, jest uzasadniona ekonomicznie

    i jak to bywa na usenecie, część wątku jest merytoryczna
    i pojawiają się argumenty ekonomiczne za i przeciw

    a część ideologiczna ("cyngle" PO, "rzekome wady" SKOK, itp.
    aż dziw że dotąd nikt nic nie napisał o artykułach sanitarnych
    do urządzania publicznego szaletu, nazywanych pisuarami :P )

  • 39. Data: 2009-10-29 15:29:45
    Od: g...@o...pl

    > czego?

    Wysoko oprocentowanej lokaty w Mille.

  • 40. Data: 2009-10-29 16:02:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Millenium wybrałem bo ma
    > stosunkowo najwyżej oprocentowane depozyty z banków ogólnodostępnych.

    To jakis zart chyba.
    --
    Krzysztof Halasa