  • 11. Data: 2006-01-25 22:04:57
    Temat: Re: jaki wybrać bank w UK ?
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    hehe szybciej sie czeki realizuja niz np. w Halifax:)

    > Konto zalozylem w 20 minut. Mam dostep przez internet , karte VISA
    > Electron ( VISA nomalna w UKju jest zbyteczna a pozatym kosztowna ) ,
    > pelno bankomatow, zero usterek i to wszystko za darmo.

    Visa normalna...nie wiem co masz na mysli ale jesli karte kredytowa to sie
    mylisz dwa razy!
    - po pierwsze: oplat za kredytowke NIE MA! Sa procenty z zakupy czy wyplaty
    gotowki.
    - po drugie: W UK Karta kredytowa jest bardzo mocnym dokumentem ID mimo
    braku zdjecia. Poza tym zwieksza credit score - co owocuje latwiejszym
    dostepem do.. klubow, wypozyczalni samochodow i wszelkiego typu zalatwien
    zwiazanych z potencjalnym depozytem, jednym slowem osoba z karta kredytowa
    jest traktowana jako bardzo WIARYGODNA i zycie staje sie prostrze.

  • 12. Data: 2006-01-25 23:27:20
    Od: "plitfyg" <g...@g...pl>

    > Co to znaczy "wersja podstawowa"!!! KAZDE OSOBISTE KONTO W UK JEST
    > DARMOWE!

    No nie wiem. W moim banku (The Royal Bank of Scotland) mam cos takiego jak
    konto Premium i jest to tez konto osobiste. I kosztuje 15 funtow. Tak wiec
    nie jest darmowe.

    >I nie ma czegos takiego jak "darmowa wersja podstawowa" prosze w blad nie
    >wprowadzac ludzi...

    Nikogo w blad nie wprowadzam.

    > znalesc przyklad platnego konta osobistego i go podac!

    Royal Bank of Scotland - Royalities Premier Account

    >A w Polsce placisz za bajerki....

    raptem 50 groszy za przelew w mbanku. i to nie bajerki. wygoda i
    bzepieczenstwo. Ale nie chce sie w sumie spierac o nic :)

    Pozdrawiam,

    plitfyg

    ----
    Dawne przyrzady astronomiczne i nawigacyjne
    www.antiquus.pl

  • 13. Data: 2006-01-26 08:36:24
    Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl>

    plitfyg napisał(a):

    > No nie wiem. W moim banku (The Royal Bank of Scotland) mam cos takiego jak
    > konto Premium i jest to tez konto osobiste. I kosztuje 15 funtow. Tak wiec
    > nie jest darmowe.
    [..]

    Koszt to 15 funtów - ale jednorazowo czy miesięcznie ?

  • 14. Data: 2006-01-26 10:38:04
    Od: "grejt briton" <g...@g...pl>

    Janusz Pawłowski <u...@w...pl> napisał(a):

    > Mieszkam od niedawna / kilka miesięcy/ w UK i przyszla pora
    > żeby załozyć sobie własne konto bankowe. Chciałbym żeby bank miał
    > umiarkowaną opłatę za prowadzenie konta osobistego lub darmowy w ty
    > temacie, oraz żeby była możliwość płatności przez Internet, a karta
    > plastikowa była zabezpieczona przed złodziejami kart jakimś pinem.
    > Pomóżcie w podjęciu decyzji. Dziękuje z góry za odpowiedzi.

    Mozesz sie spotkac z odmowa otwarcia rachunku przez bank (mnie odmowil Loyds
    TSB); ale tak jak ktos juz wspomnial, Barclays powinien nie robic Ci zadnych
    problemow.

    Zalety tutejszych bankow, to na pewno to, ze wiekszosc tutejszych RORow banki
    prowadza bezplatnie, ponadto bezprowizyjnie wyplacisz oraz sprawdzisz saldo w
    bankomatach konkurencji.

    Minusy: przelew miedzybanjkowy na terenie UK idzie 3 dni ROBOCZE oraz do
    niektorych kont tzw. basic bank wydaje tylko karete bankomatowa, ktora nie
    jest platnicza, wiec uwazaj co otwierasz.

    W Barclaysie rowniez bez problemow powinienes dostac KK.

    Jarek.

  • 15. Data: 2006-01-26 19:17:07
    Od: "bulba" <s...@m...com>

    Użytkownik "l.b" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Co to znaczy "wersja podstawowa"!!! KAZDE OSOBISTE KONTO W UK JEST
    > DARMOWE! Konto biznesowe przez 12 miesiecy tez jest darmowe! I nie ma
    > czegos takiego jak "darmowa wersja podstawowa" prosze w blad nie
    > wprowadzac ludzi... albo znalesc przyklad platnego konta osobistego i go
    > podac!

    to to ja Cie oswiece! natwest - Gold Advantage - 10GBP miesiecznie

    pzdr.

    pb

  • 16. Data: 2006-01-26 21:11:16
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > to to ja Cie oswiece! natwest - Gold Advantage - 10GBP miesiecznie

    No wiec nie oswieciles mnie, bo to o czym napisales nie jest zwyklym kontem
    osobistym a calym kombajnem bankowosci do prywatnej osoby, lacznie z
    ubezpieczeniami turystycznymi, znizkami na pozyczki, bezproblkemowym
    zalatwieniem pozyczki na dom, znizki w ubezpieczeniu samochodu, domu, poza
    tym oplata jest przez 3 miesiace - wlasnie na pokrycie tych ubez[pieczen...
    Wiec nie wprowadzaj w blad ludzi, ze jest platne, bo napisz co jest w
    zamian.
    a tu link dla zinteresowanych:
    http://www.natwest.com/personal/services/currentacco
    unts/index.asp?navid=PERSONAL/ACCOUNTS_SERVICES/CURR
    ENT_ACCOUNTS/ADVANTAGE_GOLD

  • 17. Data: 2006-01-26 21:15:33
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > No nie wiem. W moim banku (The Royal Bank of Scotland) mam cos takiego jak
    > konto Premium i jest to tez konto osobiste. I kosztuje 15 funtow. Tak wiec
    > nie jest darmowe.

    Jesu.. ludzie ale napisz co jest w tym koncie, ze tyle kosztuje!
    A sa tam ubezpieczenia znizki i cala kupa innych serwisow... a piszemy o
    normalnym koncie personalnym, bez dodatkowych serwisow!
    A tu link dla zainteresowanych tym kontem za 15 funtow.... prosze zobaczcie
    co w zamian..
    http://www.rbs.co.uk/Personal_Finances/Current_Accou
    nts/Royalties_Current_Accounts/Royalties_Premier_Acc
    ount/default.htm

    Wiec dalej napisze.. podaj mi choc jeden przyklad platnego "zwyklego" konta
    personalnego (bez bajerow typu znizki na overdrafty czy ubezpieczenia
    turystyczne, nizsze procenty na karty kredytowe itp)

  • 18. Data: 2006-01-27 09:15:00
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    "XYZ" <x...@x...wp.pl> wrote in message

    > Mam (...) karte VISA Electron ( VISA nomalna w UKju jest zbyteczna a
    > pozatym kosztowna ) , pelno bankomatow, zero usterek i to wszystko za
    > darmo.
    >
    > To chyba tyle porownan :)

    I ta Visa Electron mozesz sie podrapac w glowe przy jakichkolwiek
    platnosciach w necie.
    Byle Swift/Maestro to umozliwia. Na Vise Classic - trzeba sobie zasluzyc -
    ale i tak najbardziej prestizowymi sa karty MC (z tego co widze).
    Zapomniales dodac, ze w UK wszystkie bankomaty sieci LINK sa bezplatne (jak
    dotad spotkalem tylko jeden nie-LINKowy

    Ogólnie poziom oferowanych uslug wszystkich kilkunastu banków jest bardzo
    wyrównany. Poszukujacym proponuje isc do tego, który jest najblizej...

    Pozdro,
    Hants

  • 19. Data: 2006-01-27 09:16:40
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

> [...]
    > czegos takiego jak "darmowa wersja podstawowa" prosze w blad nie
    > wprowadzac ludzi... albo znalesc przyklad platnego konta osobistego i go

    Bank Account Plus w HSBC. 9,95/mies

    W pakiecie kredytówka, overdraft, czeki, maestro i jakies ubezpieczenia na
    wojaze po UE
    Jak to ktos ladnie ujal: "prosze w blad nie wprowadzac ludzi..."

    Pozdro,

  • 20. Data: 2006-01-27 10:19:08
    Od: b...@t...onet.pl

> [...]
    > http://www.natwest.com/personal/services/currentacco
    unts/index.asp?
    navid=PERSONAL/ACCOUNTS_SERVICES/CURRENT_ACCOUNTS/AD

    cos sie platasz.... przez pierwsze 3 miesiace masz gwarancje zwrotu oplaty
    miesieczniej, jak jestes niezadowolony i chcesz przejsc na Current Plus. Jest
    to jak najbardziej zwykle konto osobiste. A tzw. 'kombajn uslug' jest wielka
    sciema (jak Aquarius w Multibanku) i tak naprawde niewiele Ci daje (biorc pod
    uwage wszystkie wylaczenia w polisach i utrudniony dostep do tych uslug, bo do
    kazdego extra serwisu jest osobny telefon i dopiero tam moga ci udzielic wiecej
    informacji), poza kolorem zlotym na karcie maestro...