  • 1. Data: 2010-03-20 10:14:18
    Temat: jakie konto zamiast VW
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Po wprowadzeniu oplat za Pluskonto chce przenieść się do innego banku.

    Konto które potrzebuję to:
    - jakieś sensowne oprocentowanie np. 2% (nie 0-0,1%)
    - bezpłatne prowadzenie
    - bezpłatne przelewy przez Internet
    - bezpłatny token (sms)
    - bezpłatne zlecenia stałe i polecenia zapłaty
    - karta mi niepotrzebna (chyba że całkiem za darmo nie życzę sobie kart za
    które trzeba płacić)

    ze wstępnego oglądu widzi mi się Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku
    podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje
    tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?

  • 2. Data: 2010-03-20 10:36:55
    Temat: Re: jakie konto zamiast VW
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 11:14:18 +0100, sensei napisał(a):

> [...]
    > podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje
    > tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?

    Polbank się chyba łapie tylko nie wiem jak u nich z "bezpłatne zlecenia
    stałe i polecenia zapłaty", sprawdź.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-03-20 10:53:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sensei" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje
    > tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?

    Meritum, oprocentowane dopiero >10tys. 5.5% brutto, karty nie trzeba brac,
    bo kosztuje 3zl jak nie spelni sie wydatkow na mies.
    Reszta, przelewy, zlecenia, lokaty, sms kody, prowadzenie- bez oplat. Czy
    maja PZ musialbys zapytac na infolinii.

  • 4. Data: 2010-03-20 11:06:53
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo kosztuje 3zl jak nie spelni sie wydatkow na mies.
    > Reszta, przelewy, zlecenia, lokaty, sms kody, prowadzenie- bez oplat. Czy

    ciekawa propozycja sprawdzilem niestety PZ zapłaty płatne - za zdefiniowanie
    5zł za realizację 1zł, drogo...
    szukam dalej.

  • 5. Data: 2010-03-20 11:10:07
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-20 11:14, sensei wrote:
> [...]
    >
    > ze wstępnego oglądu widzi mi się Alior, Eurobank, Toyota ale w Eurobanku
    > podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?).

    W TBP każą wziąć kartę, ale nie musi się jej aktywować, w związku z
    czym nie ma opłaty - przynajmniej ja ponad rok temu tak zrobiłem.

    > Zostaje
    > tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?

    Jeżeli nie przeszkadza Ci nadmiar kont, to likwidacja VWB nie jest
    potrzebna - pisałem o tym w innym wątku - zwłaszcza, jak się ma
    oprócz tego Pluskonto na DG, bo tam nic się nie zmieniło, dzięki
    czemu VWB daje jedno z najtańszych kont dla firm. Oczywiście płaci
    się za to koniecznością posiadania konta w innym banku i zasilania
    firmowego i e-direct w razie potrzeby ze stratą jednego dnia albo
    ręcznego robienia przelewów jak już zasilenie zaksięgują :-(

    witrak()

  • 6. Data: 2010-03-20 13:03:01
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    sensei pisze:
> [...]
    > podobno nie obsługują PZ (?) a w Toyocie każą wykupić kartę (?). Zostaje
    > tylko Alior? Może jakieś inne propozycje?

    No zdecydowanie Alior bo nie ma sensu szukać czegoś innego, niszowego,
    przy takich wymaganiach. Alior się już naprawdę ładnie rozwinął- i skoro
    karta niepotrzebna, to w odwodzie czeka sieć 160 oddziałów a ma być ich
    200. Oprocentowanie wynosi 2,5% z kapitalizacją dzienną.

    Fascynują mnie ludzie, którzy w ogóle biorą pod uwagę katowanie się
    tokenem i ewentualnie są skłonni za niego płacić (lub wpłacać kaucje)...
    ;) W Aliorze masz normalnie po ludzku SMSy.

    --
    Michał

  • 7. Data: 2010-03-20 13:35:28
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    sensei wrote:
> [...]
    > - bezpłatne zlecenia stałe i polecenia zapłaty
    > - karta mi niepotrzebna (chyba że całkiem za darmo nie życzę sobie

    Zobacz Pocztowy24 - Standart lub Nestor (0%) + "NKO" (Osczednosciowy
    5%).
    Karty można nie brać. Przelewy i zlecenia stałe darmowe w Pocztowy24 i
    IVR.
    Lokaty 10 dniowe 3-4,5%
    Z oszczednosciowego mozna zrobic 3 operacje darmowe i bez utraty odsetek
    (1 wypłata, 1 przelew zewn, 1 przelew wewn.).

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 8. Data: 2010-03-20 13:56:17
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz Pocztowy24 - Standart lub Nestor (0%) + "NKO" (Osczednosciowy 5%).

    Niestety nie interesują mnie oferty typu konto 0% + konto oszczednosciowe z
    limitem wyplat. Takie cos to mam juz w mbanku.

  • 9. Data: 2010-03-20 14:04:07
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > W TBP każą wziąć kartę, ale nie musi się jej aktywować, w związku z czym
    > nie ma opłaty - przynajmniej ja ponad rok temu tak zrobiłem.

    to ciekawe. Nie wzieli 30zł ? A po roku?

    > Jeżeli nie przeszkadza Ci nadmiar kont, to likwidacja VWB nie jest
    > potrzebna - pisałem o tym w innym wątku - zwłaszcza, jak się ma

    nie zlikwiduje. poczekam moze sie zreflektuja kiedys jak mbank ktory wycofal
    oplaty za przelewy.
    A moze jakis marmurek sie odezwie? zadeklaruje całkiem niezle wplywy
    comiesieczne ;-)

  • 10. Data: 2010-03-20 14:18:16
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Polbank się chyba łapie tylko nie wiem jak u nich z "bezpłatne zlecenia
    > stałe i polecenia zapłaty", sprawdź.

    wiem ze oferta ciekawa ale z pewnych względów jakoś jestem przewrażliwiony
    na pewnym punkcie i akurat bank grecki wykluczam.