  • 1. Data: 2007-02-09 19:52:00
    Temat: jakie nominały w bankomatach?
    Od: melipone <h...@o...pl>

    witam,

    mam takie pytanie, interesuje mnie jakie minimalne nominały wydają
    bankomaty przy bankach takich jak PKOBP, ING, BGŻ, BZWBK, Millenium,
    czy da radę wypłacać w nich 10 i 20zł (chodzi mi o nierówne końcówki
    typu 1210zł, 1230zł, 1240zł), czy zależy to od właściciela bankomatu czy
    od samego banku, czy może nie ma na to reguły, pytam gdyż mam
    specyficzne wypłaty i pomyłka kosztuje mnie pewną pobieraną prowizję,
    po prostu z góry muszę wiedzieć czy w danym bankomacie da radę wypłacić
    taką nierówną końcówkę, jest na to reguła? z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-02-09 19:59:24
    Temat: Re: jakie nominały w bankomatach?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:45ccc32c$0$16344$88260bb3@free.teranews.com,
    niejaki(a): melipone z adresu <h...@o...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > mam takie pytanie, interesuje mnie jakie minimalne nominały
    > wydają bankomaty przy bankach takich jak PKOBP, ING, BGŻ,
    > BZWBK, Millenium, czy da radę wypłacać w nich 10 i 20zł

    Regularnie wyjmuje nominaly 10 zł (20 zł nie trafiłem hmmmm
    od dość dawna) z bankomatów BZWBK, ale nie zawsze mi się to
    udaje. Nie wiem czy wynika to z wyczerpania się kasety z 10
    zł banknotami, czy też z tym że nie wszystkie ich bankomaty
    10 zł "obsługują". ING kiedyś (nie wiem jak teraz) nominały
    niższe niż 50 zł wypłacało. BGŻ: nie wiem, Millenium raczej
    nie (ich bankomaty są obsługiwane przez Euronet, co raczej
    oznacza "minimum" 50 zł) PKO BP chyba(?) przestało "dawać"
    10 i 20 zł, PEAKO S.A. z tego co miałem ostatnio możliwość
    sprawdzic 10 i 20(?) zł wypłaca.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2007-02-09 20:01:43
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "melipone" news:45ccc32c$0$16344$88260bb3@free.teranews.com...

    [CIACH]

    Z doświadczenia mogę powiedzieć, że w bankomatach BZWBK wypłacisz min. 10 zł
    :)
    PKO BP - z tego co się orientuje minimalna wartość jaką można wypłacić to 20
    zł :)
    ING BSK min. 10 zł - z tego jednak co zdążyłem się zorientować minimalna
    wartość zależy od bankomatu.

  • 4. Data: 2007-02-09 20:02:07
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

> [...]
    > po prostu z góry muszę wiedzieć czy w danym bankomacie da radę wypłacić
    > taką nierówną końcówkę, jest na to reguła? z góry dziękuję za odpowiedzi

    Bank zachodni we wszystkich bankomatach ma banknoty 10 zł
    Chyba ze sie skoncza :)

  • 5. Data: 2007-02-09 21:18:59
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    melipone napisał(a):
    > specyficzne wypłaty i pomyłka kosztuje mnie pewną pobieraną prowizję,
    > po prostu z góry muszę wiedzieć czy w danym bankomacie da radę wypłacić
    > taką nierówną końcówkę, jest na to reguła? z góry dziękuję za odpowiedzi
    Dziwne wymaganie. Jesli wyplacisz 1150 zamiast 1120 to tak duza prowizje
    zaplacisz?
    IMHO wszelkie odpowiedzi, jakie otrzymasz, beda bez sensu. Rozumiem ze
    musisz miec 100% pewna informacje (skoro pomylka Cie kosztuje). Nie
    uzyskasz takowej z dwoch powodow:
    1) Na grupie moze sie wypowiedziec kazdy i powiedziec dowolna glupote
    (grupe nalezy traktowac jako zrodlo porad a nie niepodwazalnych tez).
    2) Wazniejsze - w bankomacie moze sie zawsze skonczyc zapas banknotow z
    okreslonego nominalu. I to nie tylko 10 czy 20zl. Kiedys mi sie zdarzylo
    ze wbk stracil wszystkie banknoty poza 100 i 200zl. potrzebowalem 50zl,
    musialem wyplacic 100zl. innym razem wyplacalem 3k i dostalem 60x50zl :/
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-02-09 22:45:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "melipone" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    W BPH od dłuższego czasu nie spotkałem się z innymi nominałami niż 100 zł i 50
    zł.

  • 7. Data: 2007-02-09 23:04:38
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik melipone napisał:
> [...]
    > czy da radę wypłacać w nich 10 i 20zł (chodzi mi o nierówne końcówki
    > typu 1210zł, 1230zł, 1240zł), czy zależy to od właściciela bankomatu czy
    Jeżeli bankomat nie wypłaca dziesiątek, ale 20 i 50, to takie końcówki
    spoko dostaniesz. 10 i 30 oczywiście nie weźmiesz ale
    40=20+20
    60=20+20+20
    70=50+20
    80=20+20+20+20
    90=50+20+20
    110=50+20+20+20
    130=50+20+20+20+20.

> [...]
    > po prostu z góry muszę wiedzieć czy w danym bankomacie da radę wypłacić
    > taką nierówną końcówkę, jest na to reguła? z góry dziękuję za odpowiedzi

    Jest jeszcze jedna ciekawostka w BGŻ - mają tam 20, 50 i chyba 100 ale
    minimalna kwota to 50 więc nie można wziąć 20 ani 40 choć jest to
    technicznie możliwe.

    Przemek

  • 8. Data: 2007-02-09 23:27:29
    Od: melipone <h...@o...pl>

    badzio wrote:
> [...]
    > ze wbk stracil wszystkie banknoty poza 100 i 200zl. potrzebowalem 50zl,
    > musialem wyplacic 100zl. innym razem wyplacalem 3k i dostalem 60x50zl :/

    ok, pytałem się tylko orientacyjnie o doświadczenia, nie ma takiej opcji
    że wezmę sobie 1150 zamiast 1120 bo np. mogę mieć dostępne właśnie 1120
    i jeśli się pomylę (brakuje nominałów, wypłata nie dojdzie do skutku) to
    nawet taka operacja będzie mnie kosztowała ok 10zł (niecałe) i jeśli
    dalej będę chciał wypłacać to już tylko 1110, stąd pytanie było, ale i
    tak dzięki za odpowiedzi, wychodzi na to że BZWBK jest na pierwszy ogień
    do wypróbowania, zobaczymy...

  • 9. Data: 2007-02-10 01:16:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    melipone napisał(a):

> [...]
    > nawet taka operacja będzie mnie kosztowała ok 10zł (niecałe) i jeśli
    > dalej będę chciał wypłacać to już tylko 1110, stąd pytanie było, ale i

    A co to za tajemnicza karta jest?

  • 10. Data: 2007-02-10 05:54:28
    Od: zbig <z...@p...com>

    melipone napisał(a):

> [...]
    > i jeśli się pomylę (brakuje nominałów, wypłata nie dojdzie do skutku) to
    > nawet taka operacja będzie mnie kosztowała ok 10zł (niecałe) i jeśli

    zwykle bankomat ostrzega: nie moge wyplacić 1210, czy chcesz sprobować
    inną kwotę?
    klikasz 'cancel', zabierasz kartę i idziesz do innego.
    za co to 10zł (niecałe)?

    pozdr
    zk