  • 11. Data: 2007-02-10 13:41:44
    Temat: Re: jakie nominały w bankomatach?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    melipone napisał(a):
    > ok, pytałem się tylko orientacyjnie o doświadczenia, nie ma takiej opcji
    > że wezmę sobie 1150 zamiast 1120 bo np. mogę mieć dostępne właśnie 1120
    > i jeśli się pomylę (brakuje nominałów, wypłata nie dojdzie do skutku) to
    > nawet taka operacja będzie mnie kosztowała ok 10zł (niecałe)
    Za 10zl? Za niewyplacenie pieniedzy? Za czego jeszcze
    niezrealizowanie/niezrobienie placisz?
    --
    badzio

  • 12. Data: 2007-02-10 15:54:31
    Od: melipone <h...@o...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A co to za tajemnicza karta jest?

    kanadyjska karta Neteller (w dolarach kanadyjskich CAD), pomyłka
    kosztuje ok 4CAD (niecałe), ale i tak opłaca mi się nawet z pomyłkami;
    ps. dzisiaj byłem w BZWBK, są dychy, wyliczyłem po dzisiejszym kursie
    dnia i wypłaciłem (szczyścilem) sobie tak jak chciałem, wszystko gra,
    a ci co są domyślni to się zorientują po co używam akurat tej karty ;)
    pozdrawiam i dzięki za wszystkie odpowiedzi

  • 13. Data: 2007-02-10 16:06:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    melipone napisał(a):

    > kanadyjska karta Neteller (w dolarach kanadyjskich CAD), pomyłka
    > kosztuje ok 4CAD (niecałe),

    Jest taka pozycja "pomyłka w kwocie wypłaty" w tabeli opłat?

    Poza tym jeżeli bankomat nie może wypłacić danej kwoty, bo z definicji
    nie ma takich nominałów, to zwyczajnie nie będzie nawet próbować
    autoryzacji. Dotyczy to przypadków, gdy z definicji bankomat ich nie ma
    (np gdy zapodasz kwotę 1230 w Euronecie, albo 30 w PKO BP). Nie jestem
    pewien co się dzieje w przypadku wyczerpania danego nominału, ale tego
    się i tak nie dowiesz, póki nie spróbujesz.

  • 14. Data: 2007-02-10 16:29:41
    Od: melipone <h...@o...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > pewien co się dzieje w przypadku wyczerpania danego nominału, ale tego
    > się i tak nie dowiesz, póki nie spróbujesz.

    niestety, korzystając z Netellera trzeba się na to godzić że opłata za
    niedokonanie tranzakcji jest i stąd moje pytanie było, trzeba znać ile
    się ma dokładnie CAD-ów na koncie, sprawdzić np. na
    money.pl/pieniadze/banki kurs kupna dewiz np. BZWBK powiedzmy że
    wychodzi że mam 2844zł, więc te 4zł sobie darowuję żeby nie przekraczać
    limitu wypłaty (bo będą te 4CAD-y pobrane) i biorę 2840zł, stąd moje
    pytanie odnośnie gdzie 'raczej pewne' są dychy wypłacane w bankomatach,
    bo nie chcę sobie wypłacać tylko 2840 i darowywać sobie te 40zł, ale jak
    już gdzieś wcześniej napisałem BZWBK już sprawdziłem i jest
    'najpewniejszy', po prostu nie dziwcie się że jest ta 4CAD-owa opłata,
    tak już jest i koniec, ta karta opłaca mi się i tak (choć mam opcję
    przelewu na konto bankowe, droższa opcja)

  • 15. Data: 2007-02-10 16:35:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    melipone napisał(a):

> [...]
    > pytanie odnośnie gdzie 'raczej pewne' są dychy wypłacane w bankomatach,
    > bo nie chcę sobie wypłacać tylko 2840 i darowywać sobie te 40zł, ale jak

    Ty czytasz co się co Ciebie pisze? Jeżeli bankomat z definicji NIE MA
    ani 10 ani 20, to nawet zapytania nie wyśle o autoryzację na kwotę np.
    1140. Paniał?

  • 16. Data: 2007-02-10 18:25:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-09 23:45, Robert Tomasik stwierdził, że:
    > Użytkownik "melipone" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W BPH od dłuższego czasu nie spotkałem się z innymi nominałami niż 100
    > zł i 50 zł.

    Każdy (we Wrocławiu na pewno) bepehowski ma 20-to złotówki (a znalazłem
    taki, który ma nawet dziesiątki). 50 i 100 to na 100% Euronet.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2007-02-10 20:12:44
    Od: "tpajak" <t...@o...eu>

    ING - w moim miescie jakis czas temu na bankomatach pojawila sie informacja
    ze od dnia tego a tego wszystkie bankomaty za wyjatkiem dwoch wybranych beda
    realizowac wyplaty jedynie bedace krotnoscia 50zl.
    Nawiasem mowiac posuniecie ponizej pasa majace "zachecic" grupe mniej
    zamoznych klientow (studenci, rencisci itp) ktorym w danej chwili pozostalo
    na koncie przypuscmy 30 zlotych, do platnosci bezgotowkowych. Cale szczescie
    mam konto w Fortisie i jak mi nie wyplaci 10zl bankomat banku X to ide 10
    metrow dalej do banku Y i wyplacam bez klopotow i prowizji.

    pozdrawiam
    tpajak

  • 18. Data: 2007-02-10 20:45:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    U mnie w mieście jest bodaj 7 bankomatów BPH (nie pisze o EURONECIE i innych
    bezpłatnych dla klientów BPH bankomatach) i w żadnym nie spotkałem nominałów 20
    czy 10 zł. Za to z tego co pamiętam takie nominały były w bankomatach BPH na
    Pomorzu. korzystałem z nich podczas urlopów. Ale to było kilka lat temu.

  • 19. Data: 2007-02-10 21:22:45
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    melipone wrote:
> [...]
    >
    > mam takie pytanie, interesuje mnie jakie minimalne nominały wydają
    > bankomaty przy bankach takich jak PKOBP, ING, BGŻ, BZWBK, Millenium,
    > czy da radę wypłacać w nich 10 i 20zł (chodzi mi o nierówne końcówki
    > typu 1210zł, 1230zł, 1240zł), czy zależy to od właściciela bankomatu czy
    > od samego banku, czy może nie ma na to reguły, pytam gdyż mam
    > specyficzne wypłaty i pomyłka kosztuje mnie pewną pobieraną prowizję,
    > po prostu z góry muszę wiedzieć czy w danym bankomacie da radę wypłacić
    > taką nierówną końcówkę, jest na to reguła? z góry dziękuję za odpowiedzi

    Z moich doświadczeń z bankomatami to BZWBK i BPH mają nominały 10zł ale
    czy wszystkie to tego ci zapewnić nie mogę ale na 99% bo pewnie mają
    jakieś ustalenia firmowe. Euronet 50/100 zł i krotność. PKO SA 20 zł i
    krotność (ale tutaj mogę się mylić bo bardzo dawno tam miałem konto).
    Nie wiem jak bankomaty citi ale niedługo się przekonam. Z resztą jeszcze
    nie miałem styczności.
    Odnośnie całej dyskusji to mam pytanie - nie możesz wypłacić okrągłej
    sumy a końcówka zostanie na następny raz?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 20. Data: 2007-02-10 22:44:50
    Od: melipone <h...@o...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
    > melipone wrote:

    > Odnośnie całej dyskusji to mam pytanie - nie możesz wypłacić okrągłej
    > sumy a końcówka zostanie na następny raz?

    można, ale przy końcu miesiąca w netellerze pobierana jest opłata jeśli
    na koncie karty jest jakaś kwota (drobna opłata) -> (bo jest konto karty
    i samo konto, żeby wypłacić z karty należy przenieść gotówkę z konta na
    konto karty, cofnięcia na konto nie ma, dlatego staram się wyczyścić
    konto), ale opcja zostawienia na następną wypłatę istnieje, tylko tego
    nie robię... ale jak już napisałem znalazłem bankoat BZWBK który ma te
    10-chy w sobie