  • 21. Data: 2007-02-10 23:02:34
    Temat: Re: jakie nominały w bankomatach?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    melipone wrote:

    > można, ale przy końcu miesiąca w netellerze pobierana jest opłata jeśli
    > na koncie karty jest jakaś kwota (drobna opłata) -> (bo jest konto karty
    > i samo konto, żeby wypłacić z karty należy przenieść gotówkę z konta na
    > konto karty, cofnięcia na konto nie ma, dlatego staram się wyczyścić
    > konto), ale opcja zostawienia na następną wypłatę istnieje, tylko tego
    > nie robię... ale jak już napisałem znalazłem bankoat BZWBK który ma te
    > 10-chy w sobie

    Hmmm ależ to skomplikowane i zawiłe. Rozumiem, że nie masz możliwości
    żeby się z tego wypisać w cholerę i założyć coś normalnego?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 22. Data: 2007-02-10 23:56:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:eqld35$6pa$1@news.task.gda.pl...
    PKO SA 20 zł i
    > krotność

    Alez jaka krotność?
    Przemysław Kowalik wyjaśnił, w jaki to przedziwny sposób można wypłacić
    kwoty 70, czy 190 zl, ktore wcale krotnosciami 20 zl nie sa!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2007-02-11 08:57:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > Hmmm ależ to skomplikowane i zawiłe. Rozumiem, że nie masz możliwości
    > żeby się z tego wypisać w cholerę i założyć coś normalnego?
    Domyslam sie czemu autor watku musi korzystac z Nettelera i mysle ze
    raczej sie z niego nie wycofa.
    --
    badzio

  • 24. Data: 2007-02-11 08:58:49
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
    > Hmmm ależ to skomplikowane i zawiłe. Rozumiem, że nie masz możliwości
    > żeby się z tego wypisać w cholerę i założyć coś normalnego?
    Domyslam sie czemu autor watku musi korzystac z Netellera i mysle ze
    raczej sie z niego nie wycofa.
    Dla niewiedzacych czemu: wpiszcie w google neteller i przeanalizujcie
    kilka pierwszych linkow;)
    --
    badzio

  • 25. Data: 2007-02-11 10:02:16
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    SDD wrote:

    > Alez jaka krotno?ae?
    > Przemys?aw Kowalik wyja?ni?, w jaki to przedziwny sposób mo?na wyp?aciae
    > kwoty 70, czy 190 zl, ktore wcale krotnosciami 20 zl nie sa!

    No fakt źle się tutaj wyraziłem chodziło mi o 20 zł i jego wariację
    czyli nie wypłacimy 10 i 30 zł a reszta już pójdzie o ile będą
    oczywiście banknoty w bankomacie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 26. Data: 2007-02-11 12:01:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    melipone <h...@o...pl> writes:

    > można, ale przy końcu miesiąca w netellerze pobierana jest opłata jeśli
    > na koncie karty jest jakaś kwota (drobna opłata) -> (bo jest konto

    A jak ci zostanie na tym koncie powiedzmy 5 zlotych, albo 9, albo 1,
    to co?

    MJ