  • 1. Data: 2006-09-26 18:30:17
    Temat: jakie szanse na kredyt?
    Od: g...@u...net.pl

    pewnie klepane to juz bylo milion razy ale jesli znalazl by sie ktos
    kto w tym siedzi moze podalby pomocna dlon.
    chcialbym wziac kredyt hipoteczny na mieszkanie na rynku wtornym,
    mieszkanie kosztuje 140000 i tyle kredytu potrzebuje ALE brak mi wkladu
    wlasniego i na umowie o prace razem z dziewczyna mamay po 900 brutto
    tyle ze w rzeczewistosci zarabiamy troche wiecej. czy sa jakies szanse
    na kredyt ?
    z gory dziekuje za odpowiedz :)

  • 2. Data: 2006-09-26 19:17:01
    Temat: Re: jakie szanse na kredyt?
    Od: "VLAD" <q...@o...pl>

    > z gory dziekuje za odpowiedz :)

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=k_zdoln/grupa=6/id_
    product=000000000000200/zone=-1/section=indy

    bank pewnie poprosi o zaswiadzcenie o zarobkach i takie dochody bedzie
    analizowal
    jezeli zarabiasz cos "extra" to latwiej bedzie ci splacac - ale oficjalnie
    tego nie ma

    --
    VLAD

  • 3. Data: 2006-09-27 07:39:27
    Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl>

    Uzytkownik <g...@u...net.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > wlasniego i na umowie o prace razem z dziewczyna mamay po 900 brutto
    > tyle ze w rzeczewistosci zarabiamy troche wiecej. czy sa jakies szanse

    Jesli dostajesz kase z umowy/zlecenia w millenium wezma to pod uwage jesli
    wplywy sa jakkolwiek regularne.