  • 1. Data: 2004-06-14 12:21:52
    Temat: jakie załozyć konto dla handlu na e-bay
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Chciałbym sprzedawac cos na e-bay niemieckim.
    W zwiazku z tm musze podac numer konta i nazwe banku.
    Wiadomo ze najlepiej online abym widzial ze wplata jest dokonana.
    Do tego aby mozna bylo odbierac w ? ale juz nie koniecznie.
    Co ciekawe w millenium mam taka mozliwosc ale oplaty i czas przesylu to
    przesada (7 dni)
    Generalnie jaki bank aby byl: online,niedrogie przelewy(w jedna i druga
    strone), i widocznosc wplaty do 24 h

    Czy sa takie w polsce banki?
    a jak nie to jak sobie z tym poradzic?Moze załozyc konto w niemczech przy
    granicy(mieszkam przy granicy)
    ale aby koszty utrzymania byly znosne do tego aby mozna bylo online przelac
    np na inne konto walutowe powiedzmy juz w tym millenium (widzialbym w
    niemieckim banku od razu kase)
    wolalbym firmowe konto.

    pozdrawiam

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-14 12:55:34
    Temat: Re: jakie załozyć konto dla handlu na e-bay
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Musisz miec konto w DE.

    Ja mam w DB 24.
    Oplata 7,50 EUR co kwartal.
    Kasa dochodzi w 2-3 dni.
    Przelewy po DE bezplatne.

    Kase wybieram w bankomacie w PL.
    Kurs o 1-2 gr gorszy niz w kantorze.
    Kazda wyplata kosztuje 3,95 EUR.

    Patek

  • 3. Data: 2004-06-14 14:15:55
    Temat: Re: jakie za??ozy?? konto dla handlu na e-bay
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    aneta <a...@l...pl> wrote:
    > Chcia??bym sprzedawac cos na e-bay niemieckim.
    > W zwiazku z tm musze podac numer konta i nazwe banku.

    Ja mam konto na eBay.com i tam nie trzeba podawać żadnych kont, a
    eBay'e są chyba połączone, więc mając konto tam chyba można sprzedawać
    i na eBay.de

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 4. Data: 2004-06-14 14:24:08
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ja mam w DB 24.
    > Oplata 7,50 EUR co kwartal.
    > Kasa dochodzi w 2-3 dni.
    > Przelewy po DE bezplatne.

    A jak wygląda sprawa wyciągów - przysyłają
    coś ?

    Pix

  • 5. Data: 2004-06-14 14:49:22
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Mam pelną kontrole przez Internet.
    Są tam podane szczegoły kazdej tranzakcji w jez ENG lub DE.

    Nie dostaje od nich co miesiac wyciagów ale sam ich prosilem by tego nie
    robili.

    Patek

    .