  • 1. Data: 2010-06-02 19:38:25
    Temat: japiszony POlskie według TVN-u
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://czarnowidz.salon24.pl/180487,jak-z-powodu-smo
    lenska-stracilem-prace

  • 2. Data: 2010-06-02 19:53:24
    Temat: Re: japiszony POlskie według TVN-u
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > http://czarnowidz.salon24.pl/180487,jak-z-powodu-smo
    lenska-stracilem-prace

    Charlie, zaprzestań. Przekonanych (np. mnie, nie przekonasz
    bardziej, "młodych, wykształconych" też nie. Te adresy, które podajesz już
    znamy i będziemy zaglądać

    pozdrawiam
    kc

  • 3. Data: 2010-06-02 20:12:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    "kc" zaprzestań wyciągania cytatów *** bo psujesz funkcjonalność tzw. KF.
    Pogadaj sobie z gościem prywatnie zamiast śmiecić w duecie.
    Dziękuję.

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-06-02 20:33:01
    Od: "kc" <k...@N...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > "kc" zaprzestań wyciągania cytatów *** bo psujesz funkcjonalność tzw. KF.
    > Pogadaj sobie z gościem prywatnie zamiast śmiecić w duecie.

    Sorry, jeśli coś ci zepsułem w ustawieniach. Przeglądam przez http, czytnik
    nie pobiera wiadomości. Dziwne, bo wgt.forex działa bez zarzutu. Gdy jestem
    w kraju, to jest zupełnie odwrotnie - biznes.wgpw odczytuję programem
    pocztowym, a wgt.forex nie mam wcale. Niewygoda, ale nie chce mi się z tym
    nic robić.

    Co do cytowania, to po prostu odnoszę się do..., nie działam w żadnym
    duecie, mam swoje zdanie.

    podrawiam
    kc

  • 5. Data: 2010-06-02 21:02:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Sorry, jeśli coś ci zepsułem w ustawieniach. Przeglądam przez http,
    > czytnik

    Nie.. nic mi nie zepsułeś w ustwieniach jeno cytatem mi uświadomiłeś,że
    piszą tu dalej osobnicy których nie chce mi się czytać ze względu na ich
    upierdliwą monotematyczność :)

    --
    marfi