  • 1. Data: 2010-04-29 18:18:52
    Temat: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=DmiD5wm2d1U&feature=p
    layer_embedded

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 2. Data: 2010-04-29 18:30:14
    Temat: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    SlawcioD pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=DmiD5wm2d1U&feature=p
    layer_embedded

    Zwykła przedwyborcza propaganda, której targetem jest osobnik w wieku
    18-24 lat (i to chyba taki mniej rozgarnięty).

    J.

  • 3. Data: 2010-04-29 18:54:53
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    SlawcioD masz dzieci?

  • 4. Data: 2010-04-29 20:49:26
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ(Dominik) pisze:
    > SlawcioD masz dzieci?

    wiem ze to nie ladnie odpowiadac pytaniem na pytanie, ale... w jakim
    celu zadales to pytanie?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-04-29 21:02:23
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Joachim pisze:
    layer_embedded

    > Zwykła przedwyborcza propaganda, której targetem jest osobnik w wieku
    > 18-24 lat (i to chyba taki mniej rozgarnięty).
    >

    > J.
    podobna propagande prowadzi RM tylko ze wiek targetu jest >60...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2010-04-30 01:13:02
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=DmiD5wm2d1U&feature=p
    layer_embedded

    te dwa pedały z adhd - figurski i wojewódzki - aż się proszą żeby jakiś
    patriota pociągnął ich krótką lolą po cycach, choć chyba bardziej
    prawdopodobne, że skończą przed sądem, w trybie wyborczym.

  • 7. Data: 2010-04-30 05:55:31
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Zadałem to pytanie w celu:
    Czy chciałbyś, żeby Twoje dzieci się wychowywały na tekstach takich
    przygłupów i przyjmowały ich system wartości?

    DJ

  • 8. Data: 2010-04-30 07:43:15
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ(Dominik) pisze:
    > Zadałem to pytanie w celu:
    > Czy chciałbyś, żeby Twoje dzieci się wychowywały na tekstach takich
    > przygłupów i przyjmowały ich system wartości?
    >
    > DJ

    zauwaz ze oni robia z siebie przyglupow za kase... i to calkiem duza jak
    dla przecietnego kowalskiego. i oczywiscie mocno przesadzaja.

    wolalbym aby moje dzieci wychowywaly sie na tekstach Mickiewicza,
    Kochanowskiego, Sienkiewicza, Szymborskiej i mozna by bylo jeszcze dlugo
    wymieniac... chcialbym aby byly zyczliwe wobec swiata jaki je bedzie
    otaczal, zeby byly wyrozumiale, chcialbym zeby jednoczesnie byly
    asertywne, aby samodzielnie umialy ocenic co jest dobre dla nich ale
    takze czy ich dobro nie uderza w innych - zeby do celu nie szly po
    trupach...

    stad chcialbym aby wiedzialy kim byl Jaroslaw Kaczynski - tak aby
    wiedzialy jak nie nalezy zyc, zachowywac sie, jakiej retoryki nie nalezy
    uzywac..., aby wiedzialy w jaki sposob nie sznuje sie drugiej strony
    rozmowy i jej punktu widzenia, wlasnie na przykladzie Jarka...

    na tyle na ile moge zrozumiec jaka to tragedia dla Jaroslawa
    Kaczynskiego, wspolczuje mu straty tylu bliskich osob. nie moge
    jednoczesnie nie zauwazyc ze na gruncie taj tragedii 96 osob i tragedii
    ich rodzin Jarosla proboje budowac swoj kapital wyborczy. i teraz zestaw
    to z tym co robi tych dwoch przyglupow z tym co robi Jaroslaw...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2010-04-30 08:26:55
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Może nie pamiętasz, ale miłościwie panująca jedynie słuszna partia składa
    się z ludzi, którzy w kilka godzin obalili rząd, żeby tylko nie przeszła
    uchwała lustracyjna.
    Teraz Komorowski również rozwala jednym podpisem IPN, żeby miłościwie
    panujący mogli położyć łapę na archiwach.
    Kolejna sprawa to Tusk, który zapytany o mianowanie prezesa NBP odpowiada
    "poczekamy", a przecież to nie do niego należy decyzja. Wycieranie sobie
    tyłka prawem i konstytucją to obecnie norma u miłościwie panujących.

    To jest w Twojej opini słuszny sposób osiągania celu?

    PS
    Polecam nocną zmianę.
    PS2
    Szymborską bym wywalił z listy.

  • 10. Data: 2010-04-30 08:56:18
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ (Dominik) pisze:
    > Może nie pamiętasz, ale miłościwie panująca jedynie słuszna partia składa
    > się z ludzi, którzy w kilka godzin obalili rząd, żeby tylko nie przeszła
    > uchwała lustracyjna.

    nie mozna w imie prawa i sprawiedliwosci mordowac wszystkich jak
    popadnie - taka slepa zadza sprawiedliwosci prowadzi tylko do totalitaryzmu.

    > Teraz Komorowski również rozwala jednym podpisem IPN, żeby miłościwie
    > panujący mogli położyć łapę na archiwach.

    Historie jak i IPN pozostawil bym historykom a nie politykom.
    ztcw to kazdy bedzie mial dostep do archiwow.

    > Kolejna sprawa to Tusk, który zapytany o mianowanie prezesa NBP odpowiada
    > "poczekamy", a przecież to nie do niego należy decyzja.

    tu masz racje.

    > Wycieranie sobie
    > tyłka prawem i konstytucją to obecnie norma u miłościwie panujących.

    to akurat robila kazda wladza w PL.

    > To jest w Twojej opini słuszny sposób osiągania celu?

    nie - ale przynajmniej nikt mnie nie wyzywa w imie prawa i
    sprawiedliwosci od zomo i jesze tam kilku innych...

    nie glosowalem na PO ale glosowalem przeciw PIS i potrafie sie do tego
    przyznac.

    wybacz ale bardziej mnie interesuje gospodarka i to jak bedzie sie zylo
    mi i moim bliskim niz historia, bede popieral kazdego kto bedzie pchal
    ten kraj na sciezke rozwoju niezalezni od opcji politycznej.

    > PS
    > Polecam nocną zmianę.

    no to pozostaje tylko glosowac na dzisiejszych 20-30 latkow;) wtedy
    odpadnie problem z lustracjami...

    > PS2
    > Szymborską bym wywalił z listy.

    nobel przeszkadza - czy to ze jest kobieta?

    pozdraiwam
    SlawcioD