  • 1. Data: 2008-10-02 20:37:46
    Temat: jasnowidz Jackowski przewidział kryzys bankowy
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Znalazłem taką wypowiedź polskiego jasnowidza Jackowskiego z końca 2007
    roku na temat nadchodzącego 2008 roku:

    /cytat:

    - Panie Krzysztofie, a na naszym podwórku?
    - To będzie rok wstrząsu bankowego w Polsce, nie takiego zwykłego wahania
    stóp, ale prawdziwego wstrząsu. Banki zadrżą. Może źle to nazywam. To
    będzie wyjątkowo nieprzychylny rok dla tych, którzy mają kredyty albo
    zamierzają je wziąć. Stopy już są wysokie, ale nastąpi jakieś załamanie
    ekonomiczne i banki będą musiały reagować. To nie będą przewidywalne
    reakcje, mam wrażenie, że jak to wszystko walnie, to będzie straszny
    dramat.
    - I teraz pewnie wszyscy, którzy pracują w banku albo mają kredyty,
    zaczynają się bać.
    - I słusznie, bo jesienią będzie czas wielkich aresztowań. I kto wie, czy
    właśnie nie będą one w bankach. Kilka ważnych osób, bardzo, bardzo
    ważnych, zostanie aresztowanych i wyniknie z tego wielka afera. I nie
    wykluczam, że będzie związana z tym niespodziewanym krachem.

    /koniec cytatu

    Robi wrażenie, prawda?

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 2. Data: 2008-10-02 21:30:57
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Robi wrażenie, prawda?
    Niby jakie ma robić wrażenie? Jest jakiś krach bankowy w Polsce?
    Aresztowania? Wielkie aresztowania? Naprawdę traktujesz to poważnie? W roku
    2002 posłanka Danuta Hojarska, szefowa pomorskiego oddziału Samoobrony,
    poprosiła go o pomoc w odnalezieniu zaginionego męża. Seans nie udał się,
    lecz Jackowski wstąpił do partii. Samoobrona przyznała mu tytuł honorowego
    członka partii, był też wymieniany jako potencjalny kandydat w wyborach do
    Sejmu 2005. Według Danuty Hojarskiej, jego umiejętności miały posłużyć
    weryfikacji kandydatów[4]. W wyborach samorządowych 2006 Krzysztof Jackowski
    był kandydatem Samoobrony do sejmiku województwa pomorskiego[5], zdobył 937
    głosów. Po co się pchał do Samoobrony skoro powinien od razu wiedzieć, że go
    nie wybiorą?

  • 3. Data: 2008-10-02 21:50:32
    Od: STranger <p...@b...pl>

    Pawel pisze:
    > Niby jakie ma robić wrażenie? Jest jakiś krach bankowy w Polsce?

    Jeszcze nie ma, ale w USA jest, a w Europie się zaczyna.

    > Aresztowania? Wielkie aresztowania?

    Aresztowania miały być jesienią, a jesień dopiero się zaczęła.
    Poczekamy, zobaczymy ;)

    > Naprawdę traktujesz to poważnie?

    Ależ skąd.
    Po prostu nieźle się wstrzelił Jackowski z tym bankowym krachem w kryzys
    w USA.

> [...]
    > głosów. Po co się pchał do Samoobrony skoro powinien od razu wiedzieć, że go

    A co mnie to obchodzi. Nie interesuję się takimi faktami.
    Podałem tylko przepowiednię o kryzysie bankowym, żeby Nam podnieść
    trochę poziom adrenaliny ze strachu ;)
    Poważnie uważacie, że Polsce nie grozi kryzys bankowy?
    Może jakieś argumenty, które zweryfikujemy za kilkanaście tygodni?

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 4. Data: 2008-10-02 22:28:22
    Od: "monosoft" <j...@n...stronie>

    > Po co się pchał do Samoobrony skoro powinien od razu wiedzieć, że go nie
    > wybiorą?

    Moze oprocz jasnowidzenia jest jeszcze masochista ;-)
    mS
    www.monosoft.pl

  • 5. Data: 2008-10-03 12:03:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-02, STranger <p...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Po prostu nieźle się wstrzelił Jackowski z tym bankowym krachem w kryzys
    > w USA.

    A tenże kryzys to już od lipca zeszłego roku mamy.
    Prognoza jest z kiedy? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl