  • 11. Data: 2014-12-08 16:09:48
    Temat: Re: je*any mbank
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 16:00:36 UTC+1 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa wymagała
    kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim zrobić podstawowe operacje...

    zgodnie z nowa dewiza: klient jest zawsze winny

  • 12. Data: 2014-12-08 16:26:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 13:24:04 UTC+1 użytkownik elmer
    radi radisson napisał:

    >Ciekawe jak sprzedawałby się nowy Windows, gdyby jego obsługa
    >wymagała kilkugodzinnego szkolenia, tylko po to, żeby móc w nim
    >zrobić podstawowe operacje...

    W sensie ze tak malo ?
    Bo przeciez wymaga, nawet wiecej, zalezy jeszcze kto startuje i jakie
    ma przygotowanie ...

    J.

  • 13. Data: 2014-12-08 16:30:35
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > operacje...
    >
    > Powinni głównodowodzącego projektu tego interfejsu po prostu powiesić na

    Zaczynam dochodzić do wniosku, że ten nowy mbank to dla starych ludzi jest.
    Ja dość stara jestem, na nowy interfejs przeniosłam się jak tylko pojawiła
    się taka możliwość, jego oczojebność przestała mi przeszkadzać po tygodniu,
    sporo wodotrysków spodobało mi się jeszcze zanim przeszedł mi
    oczojebnowstęt, a z przelewami, dodawaniem odbiorców, zakładaniem
    dodatkowych rachunków i innymi tego typu rzeczami poradziłam sobie bez
    żadnych szkoleń. Ale może to kwestia różnic w nauczaniu za komuny i
    współcześnie...

    Agnieszka

  • 14. Data: 2014-12-08 17:02:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >rzeczami poradziłam sobie bez żadnych szkoleń. Ale może to kwestia
    >różnic w nauczaniu za komuny i współcześnie...

    Ale przyznaj - nie masz rachunkow walutowych, wiec nie moglo ci sie
    przytrafic to co koledze ?

    A moze i moglo, jesli masz duzo dodatkowych warunkow ... tez kiedys
    odwrotnie przelew zdefiniowalem i nawet nie wiem kiedy :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-12-08 17:37:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Agnieszka a...@z...pl ...

> [...]
    > odbiorców, zakładaniem dodatkowych rachunków i innymi tego typu
    > rzeczami poradziłam sobie bez żadnych szkoleń.

    Naprawde? Wszystko? Bez zadnego ale?
    A zauwazyłas w ogole problem z rachunkiem z ktorego idzie przelew?
    Moze masz tylko 1 rachunek i nie masz takiego problemu?

    > Ale może to kwestia
    > różnic w nauczaniu za komuny i współcześnie...

    Tak na pewno. Stąd pewnie ta kultura osobista aby coś takiego sugerować...

  • 16. Data: 2014-12-08 19:31:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 08.12.2014 o 15:59, r...@g...com pisze:

    > Ty się nie śmiej. Dawno nie kląłem przy komputerze tak głośno!

    Wiem, że raczej ciężko coś tu reklamować ale ja bym jednak to im opisał
    i spróbował reklamować, skoro miałeś wymaganą ilość USD na koncie a
    wysłałeś z PLN co wiadomo, że jest dla Ciebie raczej mniej korzystne.
    Może coś wskórasz, raczej wątpię ale może ;)

    Xenocide

  • 17. Data: 2014-12-08 23:26:06
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-12-08 o 16:30, Agnieszka pisze:

> [...]
    > dodatkowych rachunków i innymi tego typu rzeczami poradziłam sobie bez
    > żadnych szkoleń. Ale może to kwestia różnic w nauczaniu za komuny i

    Faktycznie, ten interfejs jest dla ambitnych, którzy lubią klikanie
    i przewijanie by odnaleźć to co w starym interfejsie było widoczne
    wyraźnie i od razu.

    Skoro zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów nowego interfejsu,
    to osoba tak świetnie wykształcona jak Ty, na pewno też je znajdzie
    jeśli tylko zacznie używać wodotrysków.

  • 18. Data: 2014-12-09 02:07:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MarcinF <m...@i...pl> writes:

    [...]
    > Skoro zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów nowego interfejsu,
    > to osoba tak świetnie wykształcona jak Ty, na pewno też je znajdzie
    > jeśli tylko zacznie używać wodotrysków.
    Ale wskażesz te błędy?
    Bo bład to ja zauważyłem jeden[1], czyli podmianę kont. Cała reszta
    sprowadza się do gustu [2] i przyzwyczajenia.
    KJ
    [1] - czyli podmiana numerów kont. Sam to zauważyłem i chyba nawet
    zgłosiłem mbankowi.
    [2] - czyli oczojebność i animacje. Owszem mi też się nie podoba, ale
    żeby zaraz błąd?

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 19. Data: 2014-12-09 02:09:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MarcinF <m...@i...pl> writes:

    [...]
    > Skoro zwykli ludzie zdołali opisać wiele błędów nowego interfejsu,
    > to osoba tak świetnie wykształcona jak Ty, na pewno też je znajdzie
    > jeśli tylko zacznie używać wodotrysków.
    Ale wskażesz te błędy?
    Bo bład opisywany na grupie to ja zauważyłem jeden[1], czyli podmianę
    kont. Cała reszta sprowadza się do gustu [2] i przyzwyczajenia.
    KJ
    [1] - czyli podmiana numerów kont. Sam to zauważyłem i chyba nawet
    zgłosiłem mbankowi. Sam zauważyłem troche innych niedoróbek.

  • 20. Data: 2014-12-09 03:56:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zgłosiłem mbankowi. Sam zauważyłem troche innych niedoróbek.
    > [2] - czyli oczojebność i animacje. Owszem mi też się nie podoba, ale

    Np. zagineły przy przeprowadzce zdefiniowane przelewy na koncie gdzie
    jestem pełnomocnikiem.