  • 11. Data: 2005-12-28 17:15:36
    Temat: Re: jeb*** banki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Dec 2005 18:28:37 +0100, MadziaMa wrote:

    >wiesz, byc moze powinienes podziekowac temu wydzialowi
    >(za joemonster.org):
    >
    >Wydział informatyki, profesor do studentów:
    >- Nasz wydział nie tylko uczy, ale też ratuje wiele istnień ludzkich
    >- ??
    >- Przyjmując takich idiotów jak wy zamknął wam drogę na medycynę..

    ROTFL.

    Ale .. co bedzie jak tacy informatycy zaczna pisac oprogramowanie
    dla samolotow ? Moze jakis bezpieczniejszy wydzial wybrac :-)
    J.

  • 12. Data: 2005-12-28 17:15:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 27 Dec 2005 14:43:37 +0100, Rob wrote:

    >a tak poważnie to chodzi mi o bank, który umożliwia wypłatę bez prowizji w jak
    >największej ilości bankomatów i relatywnie niska opłatę za prowadzenie konta..

    Inteligo ? Bez powiadamiania SMS.

    J.

  • 13. Data: 2005-12-28 18:55:08
    Od: Trzypion <_...@n...pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 18:15:36 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale .. co bedzie jak tacy informatycy zaczna pisac oprogramowanie
    >dla samolotow ? Moze jakis bezpieczniejszy wydzial wybrac :-)

    Albo dla robotów operujących....
    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/Reporterka/II_