  • 1. Data: 2010-03-03 18:48:37
    Temat: jednodniowa w mBanku
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Jak ma się jednodniowa lokata w mBanku do podobnych lokat w innych
    bankach? Czy mBank jest dobrym sposobem na ominięcie Belki? Jaka max. kwota
    jest bez Belki? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-03 18:55:21
    Temat: Re: jednodniowa w mBanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Adax" news:hmmau5$4a3$1@news.onet.pl

    > Witam!

    Graba!

    > Jak ma się jednodniowa lokata w mBanku do podobnych lokat w innych
    > bankach?

    Jeżeli trzymasz na niej kasę na tzw. rezerwę (np. jak byś na gwałt
    potrzebował kilka stówek) to jest to rozwiązanie bardzo fajne.
    Jeżeli natomiast chcesz tam ulokować większe kwoty to tylko i wyłącznie
    konkurencja mBanku w postaci OF i wspominanych na grupie Meritum bądź FM
    Bank.

    > Czy mBank jest dobrym sposobem na ominięcie Belki?

    do ww. celów jest OK. Po za tym każdy legalny (o nielegalnych nie piszemy he
    he) sposób aby największy złodziej w tym kraju dostał kilka groszy na swój
    bandycki byt, mniej jest godny pochwały i należy się w tym anagażować ;)

    > Jaka max. kwota
    > jest bez Belki?

    Pytasz?
    Masz: http://www.mbank.pl/promocje/mLOKATY/czysty_zysk/ind
    ex.html#tabs=1

    > Pozdrawiam

    również - gorąco i szczerze :)

  • 3. Data: 2010-03-03 23:55:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Adax" <A...@o...pl> wrote in message
    > Witam! Jak ma się jednodniowa lokata w mBanku do podobnych lokat w innych
    > bankach? Czy mBank jest dobrym sposobem na ominięcie Belki? Jaka max.
    > kwota jest bez Belki? Pozdrawiam

    Porownanie do innych bankow-np. EB na koncie oszczednosciowym daje teraz
    podobnie, bo 4.55% ale jest nieograniczona mozliwosc transferu z tego konta
    na ROR co daje duza plynnosc i jest praktycznie takim subkontem do ROR. O
    ile mi wiadomo to jednodniowe Multi i mB sa powiazane z kontem, z ktorego
    obowiazuje jedna wyplata w miesiacu, czyli mimo tych samych % duzo
    trudniejszy dostep do takiej gotowki.
    Na dluzsze terminy od 3-m to tylko lokaty: OF, Meritum i FM (na razie chyba
    zbyt malo doswiadczen, bo jest nowe) z dzienna kapitalizacja.
    Kwota na ominiecie belki taka, ze podatek naliczony od niej za jeden dzien
    nie przekroczy 2,49zl.

  • 4. Data: 2010-03-04 08:40:29
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Kwota na ominiecie belki taka, ze podatek naliczony od niej za jeden dzien
    > nie przekroczy 2,49zl.
    Czyli przy obecnym oprocentowaniu to ponad 19 tys. (no prawie 20 :) )

  • 5. Data: 2010-03-04 09:07:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Curious" <c...@m...pl> wrote in message

    > Czyli przy obecnym oprocentowaniu to ponad 19 tys. (no prawie 20 :) )

    W EB optymalnie przy 4.55% wychodzi 19934.62 co daje 2.485 zaokragl. do
    2.49zl (tak zaokragla EB, nie wiem jak mBank)

  • 6. Data: 2010-03-04 10:31:17
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    On 4 Mar, 09:40, "Curious" <c...@m...pl> wrote:

    > Czyli przy obecnym oprocentowaniu to ponad 19 tys. (no prawie 20 :)  )

    2,49 * 365 / 0.045 = 20196,66 zl
    skad ci wyszlo niecale 20 tys.?

  • 7. Data: 2010-03-04 10:37:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 02:31:17 -0800, adp napisał(a):

    > 2,49 * 365 / 0.045 = 20196,66 zl

    Lepiej 2,485 * 365 / 0,045 = 20156,12

  • 8. Data: 2010-03-04 23:29:23
    Od: "e" <...@c...gh>

    > Lepiej 2,485 * 365 / 0,045 = 20156,12
    Lepiej 2,485 * 365 / 0,0455 < 20000

  • 9. Data: 2010-03-31 12:00:55
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Lepiej 2,485 * 365 / 0,0455 < 20000

    Lepiej po prostu pomyśleć... i policzyć uwzględniając stopę procentową danego
    banku. Gdzie jest 4,5% rocznie (jak w mBanku), tam dzielić przez 0,045, gdzie
    4,55% - tam dzielić przez 0,0455. Gdzie x%, tam dzielić przez 0,0x (no chyba, że
    x>10, wtedy przez 0,x - ale kto widział lokaty jednodniowe z oprocentowaniem 10%
    ;-))
    A jeśli mam być drobiazgowy: mnożyć należy chyba przez 2,494, bo to ostatnia
    liczba, którą zaokrągla się w dół (do 2,49), a nie w górę (do 2,50). ;-)

    m23m