  • 21. Data: 2009-11-07 22:16:28
    Temat: Re: jednogroszówkami ....
    Od: z...@o...pl

    > co jest legalnym srodkiem platniczym w Polsce?
    > Karta plastikowa czy pieniadze.

    w chwilach takich jak ta, doceniam istnienie internetu

    właśnie uświadomiłem sobie, że używając debetówki
    narażam się na odpowiedzialność karną za używanie
    nielegalnego środka płatniczego.

    Zaraz ją potnę nożyczkami i wyrzucę do kosza na smieci

    a Szanownemu Koledze dziekuję za uchronienie mnie
    przed niechybną karą więzienia.

  • 22. Data: 2009-11-07 22:18:38
    Od: z...@o...pl

    > Dnia So 07 lis 2009 21:19:25 w <news:Titus_Atomicus-
    > 741AF2.21192507112009@news.onet.pl>

    > Niekoniecznie. W biedronce kasjerki sa przyzwyczajone
    > do wydawania reszty.

    i wydanie reszty trwa 0,001 sekundy

  • 23. Data: 2009-11-07 22:57:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <PIkJm.141885$k74.126252@newsfe17.ams2>,
    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Bo za platnosc karta to ci podam ile kosztuje oplata a za gotowke jakos nie
    > mam cennika, poza tym jak myslisz co jest legalnym srodkiem platniczym w
    > Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

    Aha, Czy to znaczy ze karta jest nielegalna?
    A bilon?

    TA

  • 24. Data: 2009-11-07 22:58:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd4ovg$j21$1@aioe.org>,
    "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Użytkownik "Julek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zdziwiłbyś się jakie wymogi stawia JM dostawcom.
    > W bardziej "markowych" sklepach masz często większy szajs.

    To prawda - w trakcie ostatnich wakacji korzystalem czesto z roznych
    Biedronek. I bylem pozytywnie zaskoczony.

    TA

  • 25. Data: 2009-11-07 23:02:14
    Od: z...@o...pl

    > Aha, Czy to znaczy ze karta jest nielegalna?

    JEST nielegalna. Właśnie wyszedłem na przepustkę
    i piszę aby was ostrzec: nie idźcie tą drogą :P

    > A bilon?

    bilon to zbrodnia. Cela z pedofilami i gwałcicielami

  • 26. Data: 2009-11-07 23:03:00
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@n...onet.pl>,
    z...@o...pl wrote:

    > netto także "miało politykę" "i już" ją zmieniło.

    Podobnie Lidl.
    Zreszta pamietam, ze to samo bylo z innymi superketami na poczatku ich
    dzialalnosci. W szczegolnosci Billa.

    TA

  • 27. Data: 2009-11-07 23:08:12
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 7 Lis, 19:25, z...@o...pl wrote:
    > Biedronka nie akceptuje kart płatniczych
    >
    > jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
    > codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
    > karty a następnie płacenia jednogroszówkami
    >
    > mogłaby przekonać właścicieli do akceptacji kart?
    Widzę, że wiesz lepiej co jest dla właścicieli biedronki lepszym
    rozwiązaniem. Mnie też zmusisz do płacenia kartami ?

  • 28. Data: 2009-11-07 23:11:11
    Od: z...@o...pl

    > Zreszta pamietam, ze to samo bylo z innymi superketami
    > na poczatku ich dzialalnosci. W szczegolnosci Billa.

    ciekawe ile kosztuje obsługa gotówki w supermarkecie
    i czy ona znacząco spada, po wprowadzeniu akceptacji kart.

    cyfry z sufitu, ale wyobraźmy sobie hipermarket X, dzienny
    utarg w gotówce 800.000zł, transport, konwojent, itp.

    zarząd wprowadza karty i utarg w gotówce 500.000
    karty 300.000zł; transport, konwojen, inne koszty dokładnie
    takie same, oszczedność zero zł. Plus dodatkowy koszt
    prowizji dla banku obsługującego katy.

    gdzie popełniam błąd?

  • 29. Data: 2009-11-07 23:38:40
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik T...@s...in.the.world napisał:

    > Podobnie Lidl.
    > Zreszta pamietam, ze to samo bylo z innymi superketami na poczatku ich
    > dzialalnosci. W szczegolnosci Billa.

    Również Kaufland.

    BTW, Kaufland w Świdniku na początku swego istnienia tłumaczył przez
    szczekaczki, że nie przyjmują kart, bo dlatego jest taniej i odsyłał z
    w/w powodu do bankomatu - a najbliższy był jakieś 400 m dalej. Tymczasem
    już po wprowadzeniu akceptacji kart pojawiły się w w/w sklepie 2
    bankomaty: 24h PKO BP oraz wewnętrzny BZ WBK (pierwotnie e-card) :-).

    Tymczasem w żadnej z 4 świdnickich Biedronek nijakiego bankomatu nie ma :-)

    Przemek

  • 30. Data: 2009-11-08 00:00:02
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    z...@o...pl pisze:

    > netto także "miało politykę" "i już" ją zmieniło.

    Wracaj spamerze do killfile'a!!