  • 51. Data: 2009-11-08 13:19:44
    Temat: Re: jednogroszówkami ....
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-11-07 21:25, pmlb wrote:
    > platniczym w Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

    A Ty kartą płacisz? chyba talią kart - 1 bułka = talia 24 kart, czy co?

    Bo ja płacę zawsze pieniędzmi. Zazwyczaj za pomocą karty, rzadziej za
    pomocą gotówki, ale zawsze są to pieniądze.

  • 52. Data: 2009-11-08 14:26:50
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    biedroneczka jakoś doładowania on-line sprzedają - choć by do swojej sieci
    komórkowej - wiec nie "gadajcie" bzdur! Infrastruktura JEST ewentualnie im
    zrobią na GPRS karty. A jak długo się lidl opierał? A teraz co! Już chodzą
    słuchy iż jest pilotaż w warszawie poniżej tych 20 zł! netto zrobi jak
    biedronka. Nawet Eko się "otwarło" na karty - ale tu jest coś dziwnego mam
    wrażenie iż oni maja to na telefon podłączone - więc albo ryczałt albo to tak
    tylko wygląd a leci po GPRS???? ktoś wie?

  • 53. Data: 2009-11-08 15:36:33
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronk
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia N 08 lis 2009 08:25:09 w <news:hd5qpt$c14$3@news.interia.pl>
    "Valdi" <V...@v...pl> napisał(a):

    > "Yooseph" news:Xns9CBCCE8189FBDYOOSEPH@193.42.231.152

    > Aaaaa! Co ty robisz na tej grupie! ZGIŃ PRZEPADNIJ! A kysz! ;)

    ??

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 54. Data: 2009-11-08 15:39:57
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 8 Lis, 01:03, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik <z...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:424e.00000242.4af5fe8f@newsgate.onet.
    pl...

> [...]
    > plastikowy pieniądz.
    >
    > 2) Więcej klientów przyjdzie, tam gdzie można zapłacić kartą. Ja mając do
    > wyboru sklep z obsługą kart i bez wybiorę zawsze ten z kartami. Bo mogę
    > zapłacić kartą.
    >
    > 3) Różnica w utargach może być większa.
    >
    > 4) Mniejsze konwoje, to mniejsze opłaty. Bo na koszt konwoju składa się nie
    > tylko ów ochroniarza, ale także przykładowo ubezpieczenie.
    >
    > 5) Mniejsze zagrożenie ze strony nieuczciwych kasjerek przy transakcjach
    > kartowych, bo jednak  takiej sytuacji wszystko musi iść przez kasę.
    A słyszałeś żeby po wprowadzeniu kart gdziekolwiek ceny poszły w dół z
    tego powodu ?
    Bo jak czytam o tych wszystkich dobrodziejstwach to zawsze sobie
    przypominam, że gotówką jest często gęsto taniej.

  • 55. Data: 2009-11-08 15:41:29
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Biedronka nie akceptuje kart płatniczych
    > jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
    > codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
    > karty a następnie płacenia jednogroszówkami
    > mogłaby przekonać właścicieli do akceptacji kart?

    Jest inny sposób bardziej odczuwalny dla właścicieli i mniej wkurzający
    innych klientów.

    W sklepie kupujesz towary na wagę - wędlinę w plasterkach itp., po czym
    przy kasie z powodu niemożności zapłaty kartą zostawiasz towar i wychodzisz.
    Sądzę, że jeden dzień takiej zorganizowanej akcji uświadomił by
    właścicielom, że warto akceptować karty.

    Zresztą już kilka razy testowałem w swoim intermarsche gdzie notorycznie
    terminale są uszkodzone, a raczej łącza. Bo jak padają to zawsze wszystkie,
    problem z tym, że padają nagminnie.
    Na sugestię pani, że mogę wybrać gotówkę w bankomacie (który znajduje
    się w sklepie) zawsze odpowiadam, że jak już muszę się pofatygować po
    gotówkę, to pofatyguję się 150 m. dalej do tańszej biedronki.

  • 56. Data: 2009-11-08 15:42:41
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia N 08 lis 2009 08:20:49 w <news:hd5qpt$c14$2@news.interia.pl>
    "Valdi" <V...@v...pl> napisał(a):

    > "Yooseph" news:Xns9CBCD45ACB030YOOSEPH@193.42.231.152

    > Ja tam gdzie często kupuję nie lubię jak ludzie płacą gotówką
    > (szczególnie drobnicą) i wyrzucają na taśmę przy kasie całą
    > zawartość swojego portfela i wyszukują odpowiedniej kwoty do
    > zapłaty, bo to zawsze wydłuża mi zakupy.

    W sumie racja. Przekonaliscie mnie. Platnosci karta w biedronce to
    wspaniala perspektywa (oczywiscie przy uzyciu karty Paypass).

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 57. Data: 2009-11-08 15:53:36
    Temat: To może jakaś zorganizowana akcja?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    Może niech każdy skrobnie e-maila, względnie zadzwoni na 0800 i pożali się,
    że z powodu braku obsługi kart, że zamiast w biedronce musi kupować w
    pobliskim sklepie x, y, z. Nawet kropla kruszy skałę:

  • 58. Data: 2009-11-08 16:03:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wszystkie ceny są niższe o grosz czy dwa. W tym tańszym prawie zawsze
    > tłok a w tym karcianym luzy. Ma to też swoje dobre strony bo gdy mi się
    > śpieszy to idę do droższego.

    To ty chyba z Poznania jesteś, jak różnica 2 groszy powoduje pustki w
    sklepie. Rozumiem, że 20 groszy na bułce to już dość widoczna różnica, ale 2
    gr.... bez jaj.
    Nawet gdyby taka biedronka podniosła ceny o 2% i np. ser paczkowany
    kosztował by 5,61, zamiast 5,50 zł, to większość by tego nie zauważyła.

  • 59. Data: 2009-11-08 16:07:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Widzę, że wiesz lepiej co jest dla właścicieli biedronki lepszym
    > rozwiązaniem. Mnie też zmusisz do płacenia kartami ?

    A potrafisz zrozumieć, że WYBÓR rodzaju płatności jest lepszy od
    PRZYMUSU płacenia gotówką?

  • 60. Data: 2009-11-08 16:10:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > "takie produkty" należy rozumieć produkty które oferuje
    > Biedronka i podobne sklepy. Nie chodziło mi o cenę, ani o jakość,
    > a o asortyment.

    aha
    no ale mimo wszystko jestem ciekaw tego asortymentu.

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"