  • 81. Data: 2009-11-08 23:56:24
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    z...@o...pl wrote:

    > a to czymś grozi? :)

    np. problemami z kredytami dlugoterminowymi zwiazanymi z troska banku o zdrowie
    klienta :)

  • 82. Data: 2009-11-08 23:56:35
    Od: CeBeR <n...@i...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Eureka - posiadając mniejszą marżę zarobiliśmy więcej!
    >
    > co więcej:
    >
    > 117.650 zł x 17% marży = 20.000,50 zł
    >
    > A więc wystarczy zwiększyć sprzedaż o 17,65%, aby wyjść na swoje pomimo
    > obniżenia marży o 3%.

    ...wszystko przy założeniu początkowej marży 20% (Dobre! Czemu nie 100%?
    Wynik byłby jeszcze bardziej piorunujący!). Teraz policz dla marży np. 5%...

  • 83. Data: 2009-11-09 01:20:48
    Od: "Julek" <b...@p...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w wiadomości

    > A potrafisz zrozumieć, że WYBÓR rodzaju płatności jest lepszy od
    > PRZYMUSU płacenia gotówką?

    Nikt cię nie zmusza. Wybór masz. Możesz iść do innego sklepu.
    Jak nie chcesz, to twój problem.

  • 84. Data: 2009-11-09 02:56:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hd7q5s$fo6$1@node1.news.atman.pl>,
    "Julek" <b...@p...pl.invalid> wrote:

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w wiadomości

    > Nikt cię nie zmusza. Wybór masz. Możesz iść do innego sklepu.
    > Jak nie chcesz, to twój problem.

    A co ci przeszkadza, zeby on mial wybor akurat w tym twoim sklepie?
    Chyba jednak ty masz jakis problem.

    TA

  • 85. Data: 2009-11-09 06:36:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "CeBeR" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ...wszystko przy założeniu początkowej marży 20% (Dobre! Czemu nie 100%?
    > Wynik byłby jeszcze bardziej piorunujący!). Teraz policz dla marży np.
    > 5%...

    LOL - widziałeś kiedyś sklep z marżą 5%? Chyba jedynie z komputerami się
    taki może zdarzyć. 20% To jak najbardziej realna marża. Zobać jakie są
    rozrzuty, np. wafelków "Grześków", sklepy z ceną 0,89 zł i 1,19 zł mogę ci
    bez problemu poszukać. I to wcale nie na dworcu, bo tam taki wafelek potrafi
    1,40 - 1,60 zł kosztować.

  • 86. Data: 2009-11-09 06:54:43
    Temat: Re: jednogroszówkami ....
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 20:25:21 -0000, pmlb napisał(a):

    > poza tym jak myslisz co jest legalnym srodkiem platniczym w
    > Polsce? Karta plastikowa czy pieniadze.

    Uwielbiam ten argument :) Dobitnie ukazuje, że IQ autora jest rzędu
    temperatury pokojowej:)

    --
    marcin

  • 87. Data: 2009-11-09 06:59:39
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 09 Nov 2009 00:56:35 +0100, CeBeR napisał(a):

    > ...wszystko przy założeniu początkowej marży 20% (Dobre! Czemu nie 100%?

    Bo z tego co pamiętam jak kiedyś pracowałem w spożywczym, to wynosiła około
    30% na większość produktów, a sklep wieli nie był, ot takie zwykłe
    delikatesy - bez sieci, podobnie w branży z drzwiami.

    --
    marcin

  • 88. Data: 2009-11-09 08:49:33
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > prowizja 3% to chyba dla sklepu obuwniczego :)
    > większość hipermarketów ma prowizję 1,5%-2,00%
    > myślę że jakby dobrze się potargować, to ugraliby
    > nawet 1,4% prowizji

    Jak nie mniej. W końcu to największa sieć handlowa w PL - pod względem
    punktów handlowych bo jak tam u nich z obrotami to niestety się nie
    orientuję.

  • 89. Data: 2009-11-09 08:50:06
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarcinF" news:hd7mfp$svk$1@nemesis.news.neostrada.pl

    ?:)

    > np. problemami z kredytami dlugoterminowymi zwiazanymi z troska banku o
    zdrowie klienta :)

    A jak ktoś bierze kredyt w innym banku niż ma kartę/konto? ;)

  • 90. Data: 2009-11-09 10:18:40
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Jak sie kart uzywa z rozsadkiem, to sie na nich zarabia, a nie za nie
    > placi.

    Ja mam kilka kart za ktore nic nie place, nawet o tym nie musze myslec...
    Ale to drobny szczegol.

    > Bo tak sie sklada, ze to biedronka nie akceptuje kart. To zalezy od
    > biedronki, a nie od banków.

    Ale to bank jest wydawca karty a nie biedronka.
    To bnank powinien w twoim imieniu jako posiadacza ich karty zalatwic tak bys
    mogl z tej karty korzystac, nawet jesli kupujesz zapalki. Jesli jednak za
    karte nie mozesz kupic zapalek -to co jest warta?
    Po co ci karta (inni opewnie placa za karte) za ktora kupisz tylko od
    pwenego limitu... gotowka limitu nie ma!