  • 1. Data: 2011-04-19 07:04:28
    Temat: jedyne prawicowe ugrrupowanie w Polsce
    Od: " PRAWICOWIEC" <p...@g...pl>

    podaje linki do relacji z kongresu:
    http://www.youtube.com/watch?v=4WalxvB1HIU&feature=r
    elated - prof.Krzysztof
    Rybiński

    http://www.youtube.com/watch?v=pm-rKvj5VZw&feature=r
    elated - Stanisław
    Michalkiewicz

    http://www.youtube.com/watch?v=0kNKkw_T2Y8&feature=r
    elated Rafał Ziemkiewicz

    http://www.youtube.com/watch?v=wGBfx1-f714 - JKM

    WOLNOŚĆ, WŁASNOŚĆ, SPRAWIEDLIWOŚĆ!!!

  • 2. Data: 2011-04-19 07:06:06
    Temat: Re: jedyne prawicowe ugrrupowanie w Polsce
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > WOLNOŚĆ, WŁASNOŚĆ, SPRAWIEDLIWOŚĆ!!!

    Kolego to jest grupa o tematyce giełdowej a nie od naganiania politycznego.
    Spadaj stąd.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-04-19 07:36:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Kolego to jest grupa o tematyce giełdowej a nie od naganiania
    > politycznego.
    > Spadaj stąd.

    Ech ciężko mi wypowiadać takie słowa tym bardziej, że zacnych ludzi
    wkleiłeś, ale reguły są regułami ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-04-19 17:20:12

  • 5. Data: 2011-04-19 17:39:36
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-04-19 19:20, p...@g...pl pisze:
> [...]

    Tnij chociaż cytaty i nie odpowiadaj w cytacie!

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.