  • 1. Data: 2009-08-26 06:24:23
    Temat: jeśli ktoś chciałby podyskutować o kredytach hipotecznych
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Jeśli ktoś chciałby podyskutować o kredytach hipotecznych, to zapraszam do
    wątku.

    Jakie banki mają obecnie korzystną (finansowo) ofertę kredytu hipotecznego?
    (no i wiadomo generalne inne 'drugorzędne sprawy - żeby z bankiem w miarę
    sprawnie się dało załatwiać co trzeba (bez jakiś popisów totalnej
    niekompetencji), i najlepiej, aby taki kredyt można było za jaikiś czas
    wcześniej spłacić na jakiś do przeżycia warunkach, i co tam innego kto uważa
    za istotne).

    Z pół roku temu temu BGŻ miał dośc korzystną chyba ofertę, teraz chyba
    drętwo jest na całym rynku kredytów hipotecznych - a przynajmniej nie udało
    mi się ocenić, który bank się tu jakoś wyróżnia.

    Interesują mnie szczególnie banki, które nie boją się klientów na
    działalności gospodarczej.

    Czy uważacie, że złożenie wniosku w kilku bankach równolegle jest dobrą
    praktyką?

  • 2. Data: 2009-08-26 06:42:59
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    ałalności gospodarczej.

    > Czy uważacie, że złożenie wniosku w kilku bankach równolegle jest dobrą
    > praktyką?

    Jest bardzo dobrą praktyką. Najlepiej złóż wnioski w 2-3 bankach.
    Więcej o kredytach hipotecznych znajdziesz na forum Gazety Wyborczej
    http://forum.gazeta.pl/forum/f,46441,Kredyty_hipotec
    zne.html

  • 3. Data: 2009-08-26 06:43:43
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Jak patrze na obecne warunki, wysokie marze, duzo obowiazkowych ubezpieczen,
    szczegolnie jesli chodzi o kredyty walutowe, to uwazam, ze warto poczekac
    pare mc, albo i dluzej i nie wkopywac sie w taki kredyt.

    > Czy uważacie, że złożenie wniosku w kilku bankach równolegle jest dobrą
    > praktyką?

    Obowiazkowa, szczegolnie jak slysze, jak skadinad niby powazne banki ciagaly
    ludzi przez 3-4 mc i odmowily kredytu, albo zamiast walutowego daly w koncu
    laskawie w zl.

  • 4. Data: 2009-08-27 09:36:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Spróbuj np. w Mille i w PeKaO BH (!).
    Poza tym warto pójśc do paru, ale nie banków lecz duzych doradców.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-08-27 21:39:06
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Poza tym warto pójśc do paru, ale nie banków lecz duzych doradców.

    czy takiemu doradcy zależy dokładnie na tym, aby wskazać klientowi ten
    najelpszy dla kilenta bank? Opinie znajomych na ten temat nie wszystkie były
    zchwycające..