  • 21. Data: 2011-08-15 09:07:07
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    A trochę dalej:
    "4.2. Realizacja polecenia przelewu w PLN do banku krajowego za
    pośrednictwem db easyNET - 10 zł****
    UWAGA:
    **** pierwszy przelew w miesiącu do banku krajowego złożony za pośrednictwem
    db easyNET jest realizowany bez opłat, każdy następny, zgodnie z powyższą
    opłatą"

    Nie praktykowałem, ale wierzę że to oznacza DWA bezpłatne przelewy z
    oszczędnościowego na miesiąc. Jeden do db drugi na zewnątrz.
    Z oszcz. 24H już pierwszy na zewnątrz jest za 8 zł, czyli łącznie tylko
    JEDEN do db bezpłatny na miesiąc.
    Mam rację?

  • 22. Data: 2011-08-16 00:18:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" j2anjv$ggj$...@i...gazeta.pl

    > Mam rację?

    Nie wiem, ale chyba dobrze uczynię, jeśli nie będę używał tego oszczędnego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2011-08-18 11:58:21
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 15 Sie, 11:07, "mx"wrote:
> [...]
    > oszczędnościowego na miesiąc. Jeden do db drugi na zewnątrz.
    > Z oszcz. 24H już pierwszy na zewnątrz jest za 8 zł, czyli łącznie tylko

    Masz!
    Ale w praktyce przelewy zrobione przeze mnie "w biegu" z
    oszczędnościowego nie były obciążone prowizją (a było ich więcej niż
    dwa w m-cu). Fakt, przyłapałam DB na "pomyłce"(?) - nie naliczono mi w
    jednym m-cu % na oszczędnościowym.
    Teraz jest to dla mnie mało uciążliwe, bo posiadam KK City, która
    zbiera wszystkie moje przelewy w danym m-cu.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM