  • 11. Data: 2004-12-12 13:13:57
    Temat: Re: jeszcze raz PayPal :)
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >Jesli adres masz z Polski, jestes dla nich Polakiem.
    >
    >PayPal przeprowadzi tzw. weryfikacje konta bankowego czyli wysle pare
    >centow na to konto.
    >Adres, ktory podales Paypalowi rejestrujac sie MUSI byc taki sam jak adres
    >konta bankowego, czyli bedzie z Polski.

    Eghem, ale jak zweryfikuja czy adres jest "wlasciwy", skoro przy
    zlecaniu przelewu (przynajmniej w polsce) mozna wpisac jako adresata
    kaczora donalda i tez przechodzi?

    Pzdr.
    Lack

  • 12. Data: 2004-12-12 22:25:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dostajesz od nich dwie wplaty, jedna np. na 1centa a drugą np. na 3 centy a
    > mogą byc zupelnie inne.
    > Ty wchodzisz na Paypala i potwierdzasz ich wielkosc.
    > Weryfikuje to fakt ze konto nalezy do ciebie
    albo, że znam wystarczajaco dobrze jego właściciela ;-)

    > i czyni twoj adres wysylkowy zwerfikowanym.
    > (adres rejestracji musi byci identyczny jak adres,
    > na ktory masz konto bankowe)
    A to już nie, przynajmniej nie w polskich bankach,
    a czy zachodnie weryfikują adres, też powątpiewam.

  • 13. Data: 2004-12-14 12:59:37
    Od: And <A...@...pl>

    h...@c...pl i inni.. napisali:

    [ciach]

    Tak patrze po tym co piszecie, i chyba teoretyzujecie.. :)

    Wygląda to tak:

    1. Rejestruje się człek w PayPalu, jako osoba z Niemiec.
    2. Podaje adres niemiecki (najlepiej jakiegoś znajomego tamże, ale
    fikcyjny też przechodzi)
    3. Do konta w PayPal-u dodajemy posiadane konto bankowe w jakimś
    niemieckim banku (DB niemiecki zakłada Polakom konta). To konto bankowe
    ma adres Polski, oczywiście. No i ważne jest żeby mieć te same dane
    (IMIĘ I NAZWISKO) na koncie bankowym co w PayPalu.
    4. PayPal WERYFIKUJE konto bankowe:
    - podają Ci taki długi kod (kilkanaście znaków)
    - wysyłasz im dowolną kwotę w przedziale 1-2EUR, w opisie przelewu
    wpisujesz właśnie ten kod
    - jak przelew dochodzi do PayPal-a (i sprawdzą oczywiście ten kod), to
    jesteś zweryfikowany
    5. KONIEC - PayPal działa, wpłaca się i wypłaca, itp. itd. Sprawdzone
    własnoręcznie. :)

    Aha - po pewnej wysokości wpłat od innych userów na Twoje konto na
    PayPalu (800 euro???), piszą że będą wymagali dodatkowej weryfikacji.
    Jakiej - nie wiem, jesszcze nie dobiłem, sprawdzimy jak dobiję. :)

    Czyli:
    - nie trzeba dodawać żadnej karty kredytowej
    - nie ma weryfikacji adresu z adresem konta bankowego (weryfikacja
    dotyczy tylko imienia i nazwiska właściciela konta)
    - sytuacja z dwoma przelewami PayPal->konto bankowe usera dotyczy tylko
    użytkowników z US

    --
    == And.
    ==