  • 31. Data: 2009-05-07 17:23:57
    Temat: Re: jutro rozstrzygnięcie?
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    sorden wrote:

    > Na GPW i PLN juz panika :)

    żadna panika. waluty cisza, surowce cisza.
    A że arbitraż i zagranica se strzelają po dachu to nic nowego.
    Jak przebija trend to będzie panika ;) na razie nawet jak sie zmieni
    trend ale spokojnie nie ma paniki.
    Ale jeśli jednak będzie jak przewidywałem miesiąc temu (w co sam juz
    nie wierzę) to będzie mokro.

  • 32. Data: 2009-05-07 17:26:52
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-05-2009 o 22:48:57 Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > A możesz wytłumaczyć dlaczego niby SP miałby utracić kontrolę w wyniku
    > emisji skoro większość tej emisji ma być skierowana do podmiotów
    > kontrolowanych przez SP czyli BGK?
    > Poza tym to nie wiadomo kiedy tak naprawdę do tej emisji dojdzie i czy w
    > ogóle.

    jasne to spekulacje. A co to podmiotow to skoro kupuja moga i sprzedawac w
    razie potrzeby.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.