  • 1. Data: 2006-03-17 12:08:55
    Temat: już jest KRS online!
    Od: "Antoni" <u...@g...pl>

    Witam,
    ponizej ciekawy news, taki promyk nadzieii w tych mrocznych czasach ;)

    Jeżeli potrzebują Państwo któregokolwiek z dokumentów dostępnych na
    zasadzie jawności z rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr
    Sądowy (odpisy, wyciągi, zaświadczenia, pisemne informacje), a chcą
    Państwo oszczędzić swój cenny czas i pieniądze, ta usługa jest właśnie
    dla Was. Państwo jedynie wypełniają nasz formularz usługi online, a
    przesyłka z wybranym dokumentem KRS trafia do Was już nazajutrz, a
    skan mailem jeszcze tego samego dnia.
    Zapraszamy na nasza stronę:

    http://www.krs-online.pl/formularz.php?partid=64

    Zapisz ją w swoich ulubionych - na pewno wiele razy się przyda
    Pozdrawiamy
    Serwis KRS on-line

  • 2. Data: 2006-03-17 12:27:41
    Temat: Re: już jest KRS online!
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > http://www.krs-online.pl/formularz.php?partid=64

    hehehe ladna niedoroba! tez macie rozwalone menu z lewej strony - nakladajace
    sie fonty ;-) oraz widoczne ewidentne bledy w HTMLu w TABLE/TD (rozwalona cala
    lewa czesc strony)? bo ja mam (FC4 + firefox 1.5.0.1)

  • 3. Data: 2006-03-17 15:52:18
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michal M JJ" <w...@...pl> napisał w wiadomości

    > hehehe ladna niedoroba! tez macie rozwalone menu z lewej strony -
    > nakladajace sie fonty ;-) oraz widoczne ewidentne bledy w HTMLu w TABLE/TD
    > (rozwalona cala lewa czesc strony)? bo ja mam (FC4 + firefox 1.5.0.1)

    Ja mam IE i wszystko dobrze ....

  • 4. Data: 2006-03-17 16:26:43
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 17-03-2006 o 13:27:41 Michal M JJ <w...@...pl> napisał:

> [...]
    > nakladajace sie fonty ;-) oraz widoczne ewidentne bledy w HTMLu w
    > TABLE/TD (rozwalona cala lewa czesc strony)? bo ja mam (FC4 + firefox

    Opera 8,52 - wszystko w porządku na stronie :)
    Firefox 1.5.0.1 niestety jak u przedpiścy.
    Fakt, że stronka nie trzyma żadnych standardów HTML.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 5. Data: 2006-03-17 16:35:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Artur O. napisał:

    > Ja mam IE i wszystko dobrze ....

    Bo jest robiona pod IE. W Firefoksie jest tak jak napisał Michał M.

    K.

  • 6. Data: 2006-03-17 16:37:05
    Od: jooseff <j...@w...pl>

> [...]
    > nakladajace sie fonty ;-) oraz widoczne ewidentne bledy w HTMLu w
    > TABLE/TD (rozwalona cala lewa czesc strony)? bo ja mam (FC4 + firefox

    Ale najfajniejsze są loga kart, którymi można im płacić za usługę.
    Mastercard nie istnieje, za to maestro honorują :)

  • 7. Data: 2006-03-17 17:02:46
    Od: "tomash" <t...@p...onet.pl>

    wykonanie stronki rzeczywiscie pozostawia watpliwosci ale za to pomysl na
    biznes - ŚWIETNY, gratulacje