  • 1. Data: 2011-12-08 18:14:39
    Temat: kantor internetowy dla splat frankow w Multibanku
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Czy mozecie mi polecic jakis kantor internetowy dla splat kredytu hipo we
    frankach w Multibanku?
    Rata kredytu jesli ta ma znaczenie gdzies 800÷1000 frankow
    Najlepiej jakby wypowiedzieli sie juz uzytkownicy ktorzy splacaja juz tak
    kredyt- interesuje mnie jakie wielkie sa spready jak wogole dzialaja
    przelewy na rachunek i inne kwestie uzytkowania ...
    Przemek

  • 2. Data: 2011-12-08 19:13:09
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:jbquqg$ko2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > kredyt- interesuje mnie jakie wielkie sa spready jak wogole dzialaja
    > przelewy na rachunek i inne kwestie uzytkowania ...

    internetowykantor.pl
    Działa całkiem sprawnie, tylko trzeba wziąć pod uwagę że franki od nich mogą
    iść 2-3 dni.
    Przynajmniej do banków gdzie nie mają kont, tam gdzie mają podobno jest
    znacznie szybciej.
    Wadą jest to, że działa do 15:50.
    Aktualny kurs wymiany na stronie

  • 3. Data: 2011-12-08 19:31:51
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >internetowykantor.pl

    najwyzsze kursy wśród konkurencji moim skromnym

    PP

  • 4. Data: 2011-12-08 19:44:32
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik "peter" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > najwyzsze kursy wśród konkurencji moim skromnym

    Zawsze można sprawdzić
    http://cenafranka.pl/

  • 5. Data: 2011-12-08 19:49:05
    Od: "peter" <p...@o...pl>

    >Zawsze można sprawdzić

    now wienc warto kupować w CITI - bezkonkurencyjne

    PP

  • 6. Data: 2011-12-08 21:10:50
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On 12/08/11 20:13, blast wrote:
> [...]
    >
    > internetowykantor.pl
    > Działa całkiem sprawnie, tylko trzeba wziąć pod uwagę że franki od nich mogą

    Da się u nich w ogóle kupić ustaloną ilość franków? Z tego co widzę to u
    nich najpierw trzeba przelać złotówki, a dopiero później ustala się kurs
    wymiany. W cinkciarz.pl najpierw ustala się kurs wymiany, a później
    dopiero przelewa złotówki (tyle, żeby uzyskać konkretną ilość franków).

    Da się od nich przelewać nie na swoje konto walutowe ale bezpośrednio na
    konto do spłaty kredytu?

    Kurs franka z tego co widzę dużo gorszy niż cinkciarz.pl (chociaż w
    cinkciarzu rzeczywiste kursy różnią się od tych na stronie głównej, bo
    są zależne od wymienianej kwoty, ale i tak nie zdarzyło mi się - przy
    trzycyfrowej kwocie we frankach - żeby były mniej korzystne niż w
    internetowykantor).

    No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

    W moim przypadku cinkciarz.pl na 10 transakcji zaliczył jedną wpadkę:
    przelałem im złotówki, a oni wysłali dwa przelewy z frankami (oba
    opiewające na całość wymienianej kwoty) - trzeba było im nadmiarowe
    pieniądze zwrócić.

    --
    Jacek Midura

  • 7. Data: 2011-12-08 22:00:21
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Ja polecam serwis walutomat.pl
    Nie jest to kantor internetowy ale miejsce wymiany walut pomiędzy
    użytkownikami. Walutomat pobiera prowizję od transakcji w wysokości
    0,2%. Nie wiem jak jest w przypadku franka bo mam kredyt w Euro, ale w
    euro można często kupić taniej niż kurs średni.
    Oprócz prowizji zakup euro nic mnie nie kosztuje. Rachunek w walutomacie
    zasilam złotówkami z mbanku, kupuje euro i euro przelewam na konto
    walutowe w bzwbk - też bezpłatne (trzeba zasilić raz w miesiącu kwotą
    1000zł, do konta wydają kartę ale po wydaniu od razu ją zlikwidowałem).
    Jak już euro mam na koncie w bzwbk to je wypłacam w oddziale i idę do
    oddziału polbanku aby je wpłacić (tam mam kredyt). Zero kosztów za
    wyjątkiem kilkusetmetrowego spaceru raz w miesiącu. Oczywiście mógłbym
    przelać euro z bzwbk do polbanku ale polbank nie obsługuje przelewów
    sepa i koszt byłby dużo większy niż 5zł za przelew sepa.

    Jeśli kogoś to przekonuje to może się zarejestrować z mojego polecenia :-)
    https://www.walutomat.pl/?pp=1&uid=26583&bid=9991

  • 8. Data: 2011-12-08 22:23:55
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    > Da się u nich w ogóle kupić ustaloną ilość franków?

    Da się. W okienku wpisujesz ile franków chcesz kupić. Resztę PLN przesyła z
    powrotem na konto

> [...]
    > wymiany. W cinkciarz.pl najpierw ustala się kurs wymiany, a później
    > dopiero przelewa złotówki (tyle, żeby uzyskać konkretną ilość franków).

    W IK kurs zmienia się na bieżąco z Forexem

    > Da się od nich przelewać nie na swoje konto walutowe ale bezpośrednio na
    > konto do spłaty kredytu?

    Nie wiem. Trzeba się dowiedzieć u źródła. Raczej szybko odpowiadają na wpisu
    na facebooku
    http://www.facebook.com/internetowykantorpl

> [...]
    > zależne od wymienianej kwoty, ale i tak nie zdarzyło mi się - przy
    > trzycyfrowej kwocie we frankach - żeby były mniej korzystne niż w

    Hm, muszę spróbować

    > No i jeszcze internetowykantor.pl dolicza 10 albo 20zł za przelew.

    A skąd ta informacja?

  • 9. Data: 2011-12-09 08:49:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:49:05 +0100, peter napisał(a):

    > now wienc warto kupowaae w CITI - bezkonkurencyjne

    Tylko ciekawe co to jest za kurs i dla kogo dostępny?

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2011-12-09 09:05:58
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Gru, 09:49, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Tylko ciekawe co to jest za kurs i dla kogo dostępny?

    https://www.online.citibank.pl/p/tanie_franki_w_citi
    _handlowy.do#ileMoznaZaoszczedzic

    Właśnie wpisałem sobie kurs z cinkciarz.pl i wyszło, że mogę
    zaoszczędzić aż... 0 PLN!

    http://img684.imageshack.us/img684/4633/supertaniefr
    anki.png

    W kwestii tematu - zrobiłem w cinkciarz.pl 11 transakcji; ostatnio
    przelewy przychodzą na konto CHF w Multi w ciągu kilku godzin. Nie mam
    więcej uwag. Zastanawiam się tylko, czy jest sens wchodzić w stałe
    zlecenia - ile można na tym jeszcze zaoszczędzić?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...