  • 1. Data: 2009-04-21 15:03:45
    Temat: karta Furora Lukasa
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Chciałbym przestrzec tych, którzy być może podobnie jak ja myślą, że
    cashback 1% na tej karcie jest naliczany od wszystkich zakupów. Otóż nie
    jest. Ten 1% także jest naliczany tylko od zakupów u partnerów programu,
    których lista znajduje się tutaj:
    http://programfurora.pl/partnerzy

    Co do tych ekstra-promocji (np. obecnej promocji - 6% za zakup artykułów
    budowlanych, wyposażenia mieszkań i podobnych) nie jest dla mnie dokońca
    jeszcze jasne cz działa tylko u
    partnerów, czy jest rozpoznawanie merchanta po MID. Mam jednak wstępne
    podejrzenia, że nie jest to do końca tylko rozpoznawanie po MID, ale to sięo
    każe w najbliższych tygodniach.

    Uważam, że reklamy tej karty oraz Programu Furora nieźle wprowadzają
    konsumentów w błąd. O ile to drugie było dla mnie w zasadzie jasne (choć
    reklamy i tak sugerują coś innego) to bylem przekonany, że cashback 1% jest
    od wszystkich zakupów. Karta po okrresie testów pójdzie do szuflady. No
    chyba że kiedyś będę się wybierał na zakupy do firmy MEBLE SYNAK, Ekspo,
    Gzella, Lanoro albo podobnej. Względnie do Apteki Na Lotnisku lub Salony
    Feminine Collection Wiśniewska Mirosława. :-)

  • 2. Data: 2009-04-21 15:12:14
    Temat: Re: karta Furora Lukasa
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Chciałbym przestrzec tych, którzy być może podobnie jak ja myślą, że
    > cashback 1% na tej karcie jest naliczany od wszystkich zakupów. Otóż

    Chyba Ci faktycznie za skórę zaleźli skoro aż 3 razy piszesz :)

    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 3. Data: 2009-04-21 15:17:36
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba Ci faktycznie za skórę zaleźli skoro aż 3 razy piszesz :)

    Nie mogłem się zdecydować jak to ująć. ;DD