  • 11. Data: 2002-07-16 13:12:56
    Temat: Re: karta Visa CITIBanku - jednak naciągacze - ku przestrodze
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote in message
    news:ah157v$c65$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Co i tak nie zmienia faktu, ze nadal Citi (karty Silver) NIE MA
    konkurencji
    > w swojej klasie (zarobki od 2500).

    a co ma lepiej niż karta WBK ??

  • 12. Data: 2002-07-16 13:15:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:12:56PM +0200, Piotr Orzechowski wrote:

    > konkurencji
    >

    > a co ma lepiej niż karta WBK ??

    Brak gornego limitu ubezpieczenia. Dla wbk to jest chyba 4/8 (gold)kzl.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-07-16 13:35:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zuzka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sądziłam, że wystarczy pilnować płatności i uniknę pułapek zastawianych
    > przez ten bank.

    Racja :).

    > Czytając swój wyciąg zdębiałam - naliczone odsetki, opłaty dodatkowe...
    > Okazało się, że mój big mistake to była zapłata kartą za rachunki (gaz,
    > woda...) na poczcie - jest to traktowane, jako wypłata gotówkowa!

    Przeciez bylo na slipie napisane "GOTOWKA"...

    > Kosztowało mnie to ponad 50 zł! Skandal!
    > Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług

    Gratuluje :). Rezygnacja z uslug Poczty Polskiej to odwazna decyzja ;). Ja z
    uslug poczty korzystam tylko w zakresie przesylania listow i paczek. Do
    przesylania pieniedzy sa lepsze banki.

    > Napiszcie o swoich przypadkach!

    U mnie na poczcie sa ciagle kolejki, ale to juz NTG...

    Maciej

  • 14. Data: 2002-07-16 15:00:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Brak gornego limitu ubezpieczenia. Dla wbk to jest chyba 4/8 (gold)kzl.

    4k/40k. Ale wiem z frontu, że i ponad 40 tysięcy potrafią oszuści natrzaskać
    na wypukłą kartę - i to całkiem często.

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-07-16 19:00:36
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "zuzka" <a...@p...onet.pl> wrote ...
    > Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług! - Nie dość, że liczą za wszystko,

    brawo! ludzie lgna do szitibanku jak muchy do gowna wiec szitibank
    koncentruje sie na "zamoznych i nieoszczednych" klientach.

    > Idę do PeKaO - jedyna opłata to 2,5, Oprocentowanie też kilkakrotnie
    > niższe!

    eeetam, a moze jakis e-bank by sie wybralo zamiast tych komuchow, co?

  • 16. Data: 2002-07-17 11:26:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    zuzka <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Jeszcze dziś zrezygnowałam z ich usług! - Nie dość, że liczą za wszystko,
    > jak za złoto (opłata1- 6,5, opłata2- 6,89, Oprocentowanie ponad 40%, to

    Typowy przykład blondynki.

    Co ma Citi do tego? To poczta tak obciąża kartę. Podpisałaś slip-a z
    obciążeniem gotówkowym?
    Więc teraz popatrz w lustro i domaluj sobie długie uszy. Jak u osła.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 17. Data: 2002-07-17 11:27:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    zuzka <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Idę do PeKaO - jedyna opłata to 2,5, Oprocentowanie też kilkakrotnie
    > niższe!

    Idź potem na pocztę i zapłać. A potem kolejny bank...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-07-17 11:29:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Orzechowski <news@usun_spampiotrorzechowski.com> wrote:

    > a co ma lepiej niż karta WBK ??
    1. Brak górnej granicy odpowiedzialności banku za lewe transakcje
    2. Możliwość awaryjnego podniesienia limitu kredytowego na telefon

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313