  • 1. Data: 2012-10-09 09:39:32
    Temat: karta debetowa ING i Android Market i inne pytania
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    Czy można płacić w Android Markt (Sklep Play) kartą debetową do konta ING
    Direct?
    Czy czasem nie jest jak z kartą przedpłaconą PeKaO SA, która się do tego nie
    nadaje (jeśli coś się zmieniło to proszę o sprostowanie).
    Czy ta karta ING debetowa jest płaska czy wypukła?
    Czy w systemie transakcyjnym ING (internet) i aplikacji dla tel. z Androidem
    widać od razu blokady dokonanych transakcji kartą debetową?

    JR

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7561 (20121008) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-10-09 11:08:42
    Od: W <w...@w...pl>

    JerzyR wystukał, co następuje:

    > Czy można płacić w Android Markt (Sklep Play) kartą debetową do konta
    > ING Direct?

    MC się da, afair Visa też (chyba kiedyś miałęm podpiętą do GW i chyba
    płaciłem, ale głowy nie dam)

    > Czy ta karta ING debetowa jest płaska czy wypukła?

    Płaska. Chyba wszystkie debit w PL są płaskie. (z wypukłą debit spotkałem
    się tylko w czeskim mBanku)

    > Czy w systemie transakcyjnym ING (internet) i aplikacji dla tel. z
    > Androidem widać od razu blokady dokonanych transakcji kartą debetową?

    w online wiadać od razu, z androidem nie pamiętam.

  • 3. Data: 2012-10-09 11:10:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    W <w...@w...pl> writes:

> [...]
    > płaciłem, ale głowy nie dam)

    > Płaska. Chyba wszystkie debit w PL są płaskie. (z wypukłą debit spotkałem
    Multibankowe są wypukłe, mbankkowe też, do tego kredyt bank, alior sync,
    alior stary (przynajmniej niektóre)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    "What man has done, man can aspire to do."

  • 4. Data: 2012-10-09 12:14:53
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-09 11:08, W pisze:
> [...]
    > płaciłem, ale głowy nie dam)

    > Płaska. Chyba wszystkie debit w PL są płaskie. (z wypukłą debit spotkałem

    alior sync ma wypukla

  • 5. Data: 2012-10-09 12:36:55
    Od: Marx <a...@g...com>

    http://forum.android.com.pl/f31/karty-pa-atnicze-dzi
    aa-ajae-ce-z-google-wallet-19924/?highlight=p%C5%82a
    tnicze

    Marx

  • 6. Data: 2012-10-09 14:34:03
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    http://forum.android.com.pl/f31/karty-pa-atnicze-dzi
    aa-ajae-ce-z-google-wallet-19924/?highlight=p%C5%82a
    tnicze

    Dzięki,
    Może ktoś jeszcze potwierdzi czy w aplikacji mobilnej na ANdroida widoczne
    są blokady płatności kartą debetową.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7563 (20121009) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 7. Data: 2012-10-09 19:51:46
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Multibankowe są wypukłe, mbankkowe też, do tego kredyt bank, alior sync,
    > alior stary (przynajmniej niektóre)

    I niektóre banki spółdzielcze też mają wypukłe.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-10-09 20:18:59
    Od: W <w...@w...pl>

    Grzexs wystukał, co następuje:

    > I niektóre banki spółdzielcze też mają wypukłe.

    W sumie trochę OT, ale... jaki obecnie sens mają karty wypukłe? Ani toto
    praktyczne, ani potrzebne...

  • 9. Data: 2012-10-09 20:31:10
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-09 20:18, W pisze:
    > W sumie trochę OT, ale... jaki obecnie sens mają karty wypukłe? Ani toto
    > praktyczne, ani potrzebne...

    W miejscach bez terminali elektronicznych, ale z tzw. żelazkami
    niezastąpione :) W samolotach już są terminale z tego co pamiętam to
    niedawno używane były żelazka i tam właśnie akceptowano tylko wypukłe.

  • 10. Data: 2012-10-09 20:36:45
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-09 20:31, osa pisze:

    > W miejscach bez terminali elektronicznych, ale z tzw. żelazkami
    > niezastąpione :) W samolotach już są terminale z tego co pamiętam to
    > niedawno używane były żelazka i tam właśnie akceptowano tylko wypukłe.

    A czy są kredytowe nie-wypukłe?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.