  • 21. Data: 2005-02-21 11:58:38
    Temat: Re: karta do placenia przez internet?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    mantodeus wrote:

    > a czy ta karta w inteligo ma te same ograniczenia co ekarta z mbanku?
    > (tzn ze nie kazdy sklep zaakceptuje taka karte)

    Bajer jest taki że w internecie karta ta jest widziana także jako karta
    kredytowa Visa, czyli możesz wszędzie płacić gdzie można zapłacić
    kredytową ( ale tylkodo wysokości środków), sprawdzone. Nie wiem czy
    jest druga taka karta w Polsce?
    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 22. Data: 2005-02-21 12:02:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > Bajer jest taki że w internecie karta ta jest widziana także jako karta
    > kredytowa Visa,

    Do jasnej choinki. Co ma "VISA" do kredytowości?

    VISA Classic może być kartą debetową.
    VISA Electron może być kartą kredytową.

    Jakie to ma znaczenie jeśli chodzi o płatności MO/TO/IO (mail order,
    telephone order, internet order) ?

  • 23. Data: 2005-02-21 12:10:21
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał: [...]

    widze ze bardzo dobrze orientujesz sie w sprawach bankowych, w ktorym
    banku pracujesz:)

  • 24. Data: 2005-02-21 12:14:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    mantodeus wrote:
    > Wojciech Nawara napisał: [...]
    >
    > widze ze bardzo dobrze orientujesz sie w sprawach bankowych, w ktorym
    > banku pracujesz:)

    Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić, że można mieć wiedze w zakresie
    bankowości i jednocześnie nie zajmować się tym zawodowo?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-02-21 12:14:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mantodeus napisał(a):

    > widze ze bardzo dobrze orientujesz sie w sprawach bankowych, w ktorym
    > banku pracujesz:)

    Tutaj większośc osób się dość dobrze orientuje w sprawach bankowych. W
    końcu to grupa bankowa. :-)

  • 26. Data: 2005-02-21 12:15:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mantodeus" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a czy ta karta w inteligo ma te same ograniczenia co ekarta z mbanku?
    > (tzn ze nie kazdy sklep zaakceptuje taka karte)

    Ma takie same ograniczenia jak kazda karta wydana przez polski bank.
    A to oznacza, ze niektore (zwlaszcza amerykanskie) sklepy jej nie
    zakaceptuja.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 27. Data: 2005-02-21 12:18:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić, że można mieć wiedze w zakresie
    > bankowości i jednocześnie nie zajmować się tym zawodowo?

    Trzeba przyznać jednak, że jest tutaj dośc dużo pracowników banków, a
    parę osób wybiło sie m.in. dzięki pbb.

  • 28. Data: 2005-02-21 12:23:10
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić, że można mieć wiedze w zakresie
    > bankowości i jednocześnie nie zajmować się tym zawodowo?

    oczywiscie ze potrafie, tak tylko zapytalem (to przez to ze sie
    zastanawialem czy to nie pracownik inteligo ze tak go wychwala ale im
    wiecej czytam tym lepiej widze ze to naprawde bardzo dobre rozwiazanie)

  • 29. Data: 2005-02-21 12:36:46
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Wojciech Nawara wrote:

    >Co ma "VISA" do kredytowości?

    https://www.cfos.de/order/speedn_e.htm
    Jeśli mam kartę inteligo to chyba zaznaczę Visa, prawda?
    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 30. Data: 2005-02-21 12:37:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Peet napisał(a):

    > https://www.cfos.de/order/speedn_e.htm
    > Jeśli mam kartę inteligo to chyba zaznaczę Visa, prawda?

    Przepraszam, a ten sklep to jakiś autorytet jest?