  • 1. Data: 2004-05-28 08:14:26
    Temat: karta do wypłat w usa
    Od: "air" <r...@k...wp.pl>

    witam grupe.
    interesuje mnie pakiet konto+karta, dzieki ktorej moge swobodnie wybierac
    srodki złotowkowe (przy rozszdnej prowizji) zgromadzone na koncie,
    przebywajac w usa.
    wazne by transakcje rozliczane byly w dolarach, z tego powodu odpadaja moje:
    mbank - mam nowa karte rozliczana w euro,
    vw - rozliczanie w euro
    inteligo - duza prowizja - 2% (docelowo interesuje mnie wyplata 2000-2500
    dolarow)

    jaki bank oferuje niedrogie konto z niedroga karta, rozliczana w usd i
    najlepiej z bezprowizyjnymi wyplatami za granica?

    pozdrawiam i dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-05-28 08:55:26
    Temat: Re: karta do wypłat w usa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    air wrote:
> [...]
    >
    > jaki bank oferuje niedrogie konto z niedroga karta, rozliczana w usd i
    > najlepiej z bezprowizyjnymi wyplatami za granica?

    citi bank, niestety
    Nordea ma stalą prowizję a nie procentową (10 zł za wypłatę), przelicza przez
    USD
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-05-28 12:22:53
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > citi bank, niestety
    > Nordea ma stalą prowizję a nie procentową (10 zł za wypłatę), przelicza
    przez
    > USD

    ewentualnie e-pakiet z Fortisa (ale kursy niekorzystne) lub konto podróżnika
    z Lukasa

    MaciejK

  • 4. Data: 2004-05-28 20:01:53
    Od: derwich@

    Zobacz oferte Deutsche Banku. Mają bankomaty na całym świecie i można
    w nich wypłacać bez prowizji. Jak to wygląda w USA z bankomatami tego
    nie wiem ale wystarczy wejść na strone Deutsche Banku i sprawdzić. Do
    tego obsługa konta przez internet. Niestety troche sobie liczą za
    prowadzenie konta.

    dziekuje za pomoc