  • 11. Data: 2002-03-16 13:17:57
    Temat: Re: karta idea profit
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > tak zrobie, zreszta z karta przyjdzie pewnie katalog.
    > będe pisał ile wlezie to wreszcie przyślą

    "Od 5 listopada 2001 roku oferowany jest nowy Katalog "Błękitni" nr 7, a w nim
    do wyboru aż 10 tys. nowych produktów:
    (...)
    Nowy Katalog dostępny jest za 200 punktów programu Profit"
    http://www.idea.pl/profit/katalog/index.shtml

    Wiec chyba sam nie przyjdzie...

  • 12. Data: 2002-03-16 13:24:53
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    kiedy wydana? mojej siostry jest z 2001 roku i nic tam nie ma.
    Użytkownik "Artur M. Kaminski" <N...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:a6tjjh$cvn$1@korweta.task.gda.pl...

  • 13. Data: 2002-03-16 13:27:10
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    niestety nie jest to ten wzór
    http://www.idea.pl/profit/karty/kredytowa.shtml o którym piszę. Na tej co
    widziałem nie ma numeru uczestnictwa profit.

    Co ty w idei pracujesz ze masz newsy?

  • 14. Data: 2002-03-16 13:29:54
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    hej looknij sobie na
    http://www.bzwbk24.pl/u235/navi/24825

    tam jest taka jaką widziałem - bez numeru uczestnictwa pod
    nazwiskiem.........

  • 15. Data: 2002-03-16 13:33:28
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Dla kolegi Artka niedouczonego -> dla ciebie specjalnie

  • 16. Data: 2002-03-16 13:49:45
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Hej Artur,

    przepraszam za poprzednie słowa - widocznie ty masz inną (nowy wzór) a ja
    miałem w ręku inną (zadzwoniłem na BZWBK) dowiedziałem się że są nowe wzory
    z podziałem na level uczestnicwa.

    sorki.

  • 17. Data: 2002-03-16 17:37:34
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    > hej looknij sobie na
    > http://www.bzwbk24.pl/u235/navi/24825
    >
    > tam jest taka jaką widziałem - bez numeru uczestnictwa pod
    > nazwiskiem.........

    I bez jakichkolwiek oznaczeń programu Idea Profit, więc jest to zwykła karta
    kredytowa BZ WBK Visa Classic.

    --
    t...@p...fm

  • 18. Data: 2002-03-16 17:39:53
    Od: "tmp99" <t...@p...fm>

    > Co ty w idei pracujesz ze masz newsy?
    Nie pracuję w Idei (a raczej PTK Centertel). Wystarczy przeczytać co oferują
    by wiedzieć to samo.

    --
    t...@p...fm

  • 19. Data: 2002-03-16 23:00:29
    Od: "Artur Kubit" <k...@p...onet.pl>

    > przepraszam za poprzednie słowa - widocznie ty masz inną (nowy wzór) a ja
    > miałem w ręku inną (zadzwoniłem na BZWBK) dowiedziałem się że są nowe
> [...]

    karta (BZ)WBK VISA Idea Profit od początku istnienia programu była wydawana
    w trzech kolorkach, z numerkiem pod nazwiskiem, ja mam jeszcze z czasów gdy
    o połączeniu z BZ nie było słychać. A do tego dostałem kartę programu, ale
    jak jest teraz to nie wiem...
    Artur Kubit

  • 20. Data: 2002-03-17 17:56:46
    Temat: Odp: karta idea profit
    Od: "Jarek" <r...@a...net.pl>

    Użytkownik "Artur Kubit" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gdy
    > o połączeniu z BZ nie było słychać. A do tego dostałem kartę programu, ale

    Witam.
    W tej chwili wszystkie karty kredytowe BZWBK Idea Profit sa tego samego
    koloru. Rozni je jedynie literka pod nazwiskiem (w zaleznosci od rodzaju
    przyznanej karty). Moze byc Y-Yellow, S-Silver, G-Gold.
    Pozdrawiam.