  • 1. Data: 2003-07-10 10:40:03
    Temat: karta inteligo i bidpay
    Od: "bubo" <k...@i...pl>

    Witam
    czy ktos ostatnio placil ta karta w przez system bidpay. Z tego co
    przegladalem wczesniejsze posty to powinno zadzialac. chodzi oto ze chece
    cos kupic na ebay, a mam tylka ta karte i niechce zeby po wylicytowaniu
    wyszly jakies jaja z platnosciami.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-10 17:36:33
    Temat: Re: karta inteligo i bidpay
    Od: "RS" <r...@w...pl>

> [...]
    > przegladalem wczesniejsze posty to powinno zadzialac. chodzi oto ze chece
    > cos kupic na ebay, a mam tylka ta karte i niechce zeby po wylicytowaniu

    Kiedyś próbowałem nią zapłacić za coś w Internecie na stronie amerykańskiej
    i została odrzucona. Pewnie nie pasowała do kart typu visa.

    RS

  • 3. Data: 2003-07-10 17:43:30
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bek8b6$t7o$1@atlantis.news.tpi.pl>, RS wrote:

    > Kiedy? próbowa?em ni? zap?aciae za co? w Internecie na stronie ameryka?skiej
    > i zosta?a odrzucona. Pewnie nie pasowa?a do kart typu visa.

    Duzo, jesli nie wiekszosc sklepow amerykanskich (poza wielkimi, typy
    amazon, czy serwis billpoint ktory juz nie istnieje) odrzuca karty nie
    wydane przez banki amerykanskie. Taki nacjonalizm tam panuje.

    Ale na Bidpay powinno zadzialac.

    Sprawdz http://e-platnosci.23.pl

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2003-07-10 21:42:47
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    "bubo" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > przegladalem wczesniejsze posty to powinno zadzialac. chodzi oto ze chece
    > cos kupic na ebay, a mam tylka ta karte i niechce zeby po wylicytowaniu

    dziala na 100%, placilem tydzien temu :)
    pozdrawiam
    Mirek

  • 5. Data: 2003-07-10 22:34:10
    Od: "Marlboro" <m...@e...it.pl>

    Hejka,

    Ja płacę od pewnego czasu regularnie i nie ma z tym problemoof...

    --
    Pozdro...
    Marlboro

  • 6. Data: 2003-07-12 18:17:31
    Od: "Kaczor \(c\) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl>

    bubo wrote:
> [...]
    > chece cos kupic na ebay, a mam tylka ta karte i niechce zeby po
    > wylicytowaniu wyszly jakies jaja z platnosciami.

    Działa bez problemu - sprawdzone empiryczne (naście razy) :)