  • 1. Data: 2009-05-25 21:05:36
    Temat: karta - jak płace to mi część zwracają
    Od: PMG <p...@p...pl>

    Witam,

    jakiś czas temu otrzymałem reklamę dotyczącą karty kredytowej, płacąc
    którą otrzymywałem zwrot pieniędzy - małych bo małych ale zawsze.

    Gdzieś to wywaliłem a teraz chciałem skorzystać ale w ogóle nie pamiętam
    co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.

    Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem.
    Może ktoś z Was coś kojarzy?

    Dzięki

  • 2. Data: 2009-05-25 21:49:00
    Temat: Re: karta - jak płace to mi część zwracają
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.
    >
    > Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem.

    Mam to, Toyota Bank, ale zwroty naprawdę symboliczne, dosłownie grosze.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2009-05-25 22:08:16
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Grzexs pisze:

    > Mam to, Toyota Bank, ale zwroty naprawdę symboliczne, dosłownie grosze.

    Za mało wydajesz ta karta :)
    Wydawaj wiecej to i zwroty stana sie wieksze.

    PS. Z innych to takie karty ma Polbank (ERA), Alior KK i debetowka,
    BZWBK debetowka oraz ostatnio KK Tesco Lukasa z 2% zwrotu ale z
    ograniczeniem czasowym.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-05-25 22:33:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Grzexs pisze:
    > Mam to, Toyota Bank, ale zwroty naprawdę symboliczne, dosłownie grosze.

    Ale ten zwrot to chyba tylko czasowa promocja ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-05-25 23:22:33
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    PMG napisał(a):
> [...]
    > co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.
    >
    > Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem.

    szukaj pojecia "cash back". Ma to Toyota Bank , ale także np Alior Bank.

    Zwrot to 1%.

  • 6. Data: 2009-05-26 07:15:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > szukaj pojecia "cash back". Ma to Toyota Bank , ale także np Alior Bank.
    >
    > Zwrot to 1%.

    i Polbank Era...nie wiem czy to grosze, wydaję kartą ok. 3000 zł
    miesięcznie, a to daje mi zwrot na poziomie 30 zł - zawsze coś

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-05-26 08:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gvf3o6$4jd$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam to, Toyota Bank, ale zwroty naprawdę symboliczne, dosłownie
    > grosze.

    Trudno zeby przy obecnych prowizjach kwoty byly duze.

    Po prostu trzeba wydawac prywatna karta sluzbowe pieniadze :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-05-26 09:18:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    to walek bo dotyczy wybranych sklepow, a reklama sugeruje co innego

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 9. Data: 2009-05-26 09:18:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Ale ten zwrot to chyba tylko czasowa promocja ?

    czasowa i wąska

  • 10. Data: 2009-05-26 09:33:06
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Maverick wrote:

    > szukaj pojecia "cash back".

    chyba raczej "moneyback".
    "cashback", to wybieranie gotowki przy okazji placenia plastikiem.