  • 11. Data: 2009-05-26 10:31:13
    Temat: Re: karta - jak płace to mi część zwracają
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Za mało wydajesz ta karta :)
    > Wydawaj wiecej to i zwroty stana sie wieksze.

    Chyba masz rację - ostatnio zrobiłem 29 transakcji na zabójczą kwotę 295
    PLN. Ups... Wychodzi średnio 2 piwa + coś do ;)

    --
    Grzexs

  • 12. Data: 2009-05-26 12:04:56
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    > chyba raczej "moneyback".
    > "cashback", to wybieranie gotowki przy okazji placenia plastikiem.

    Na stronie Aliora jest coś takiego:
    "zwrócimy Ci 1% od każdego zakupu dokonanego kartą dzięki usłudze CashBack;"

    A na stronie Visy:
    "Visa cash back to usługa, dzięki której posiadacze polskich kart Visa
    mogą wygodnie podejmować niewielkie kwoty pieniędzy (do 200 złotych) z
    kasy sklepowej w supermarkecie, na stacji benzynowej czy w innym sklepie
    przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy."

    Więc różne instytucje różnie rozumieją pojęcie cashback.

    Wojtek

  • 13. Data: 2009-05-26 12:10:02
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Grzexs pisze:

    > Chyba masz rację - ostatnio zrobiłem 29 transakcji na zabójczą kwotę 295
    > PLN. Ups... Wychodzi średnio 2 piwa + coś do ;)

    Jak juz wspomnial ktos w tym watku.
    Najlepszy deal to placic za firmowe rzeczy prywatna karta.
    Hotel, podroze, bilety lotnicze i mozna calkiem niezla sumke uzbierac. ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 14. Data: 2009-05-26 14:47:51
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    Wojtek wrote:

> [...]
    > przy okazji płacenia kartą za codzienne zakupy."
    >
    > Więc różne instytucje różnie rozumieją pojęcie cashback.

    niektore instytucje zle rozumieja cashback.

    Cash Back (aka PWCB)
    When purchasing goods on debit cards such as Visa Delta or Maestro, some
    merchants offer a cashback service. This enables a customer to add a cash
    value to the transaction and to obtain the cash at the checkout. The
    transaction value and the cash value will be debited directly from the
    cardholders bank account.

    to co reklamuje alior to moneyback.

    tutaj tez o tym wspominaja:
    http://www.e-sezam.pl/index.php/bankikredyty-informa
    cje/138-czy-pacac-karta-platnicza-mozna-zarabiac-

  • 15. Data: 2009-05-26 17:25:56
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 26 May 2009 14:04:56 +0200, Wojtek wrote:

    > Więc różne instytucje różnie rozumieją pojęcie cashback.

    Anglojęzyczna wikipedia rozróżnia Debit card cashback i Credit card
    cashback. Miałoby to nawet sens, gdyby nie karty debetowe BZ WBK i Aliora.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Credit_card_cashback
    http://en.wikipedia.org/wiki/Debit_card_cashback

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2009-05-26 17:55:56
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > jakiś czas temu otrzymałem reklamę dotyczącą karty kredytowej, płacąc
    > którą otrzymywałem zwrot pieniędzy - małych bo małych ale zawsze.
    >
    > Gdzieś to wywaliłem a teraz chciałem skorzystać ale w ogóle nie pamiętam
    > co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.
    >
    > Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem. Może
    > ktoś z Was coś kojarzy?

    Getin Bank - za transakcji wykonane do konca maja zwracają 1% wiec jeszcze
    tyko kilka dni

  • 17. Data: 2009-05-26 19:01:03
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik PMG napisal:
> [...]
    > co to za bank. Wiem, że była to Visa i miała markę samochodu na karcie.
    > Przepatrzyłem strony banków i producentów aut ale nic nie znalazłem.

    Oprocz wymienionych przez innych, zwrot czesci kaski za zakupy oferuje
    jeszcze GE Money:
    - autokarta - 2.5% zwrotu z zakupów na stacjach benzynowych,
    - karta zakupowa - 1.5% zwrotu.
    Obie VISA.

    --
    pozdr.
    ls

  • 18. Data: 2009-05-27 07:11:15
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz W." <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Getin Bank - za transakcji wykonane do konca maja zwracają 1% wiec jeszcze
    > tyko kilka dni

    looknij na koszt tej karty