  • 1. Data: 2008-09-17 13:55:43
    Temat: karta kredytowa
    Od: " zielony jak oliwa" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam i karte pytam

    mam karte kredytowa w mBank visa classic 20%. Dlaczego w momencie gdy
    zadluzenie karty splacam zgodnie z terminem bank mimo wszystko nalicza mi
    odsetki? Radzicie zlikwidowac ta karte?

  • 2. Data: 2008-09-17 14:00:34
    Temat: Re: karta kredytowa
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-17, zielony jak oliwa <o...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    [...]

    > mam karte kredytowa w mBank visa classic 20%. Dlaczego w momencie gdy
    > zadluzenie karty splacam zgodnie z terminem bank mimo wszystko nalicza mi
    > odsetki? Radzicie zlikwidowac ta karte?

    Radzimy doczytać ile masz do spłacenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-09-17 14:09:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > mam karte kredytowa w mBank visa classic 20%. Dlaczego w momencie gdy
    > zadluzenie karty splacam zgodnie z terminem bank mimo wszystko nalicza mi
    > odsetki? Radzicie zlikwidowac ta karte?

    nie, poczytac o tym jak karta kredytowa dziala...
    bank nie jest winny ignorancji klienta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-09-17 14:16:27
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    zielony jak oliwa wrote:
> [...]
    >
    > mam karte kredytowa w mBank visa classic 20%. Dlaczego w momencie gdy
    > zadluzenie karty splacam zgodnie z terminem bank mimo wszystko nalicza mi

    Z karty kredytowej trzeba umieć korzystać. Najlepiej ustawić
    sobie powiadomienia (np. w telefonie komórkowym, czy innym Outlooku)
    - kiedy jest termin spłaty karty kredytowej
    - kiedy jest koniec okresu rozliczeniowego
    Ułatwia to życie, do tego lepiej planuje się zakupy (dużo łatwiej
    zaplanować spłatę karty kredytowej, kiedy ma się na to 54 dni...).

    Co do Twojego pytania - nie czekaj na kolejny miesiąc,
    zadzwoń do konsultanta i zapytaj jaki był powód naliczenia odsetek,
    oraz czy masz jeszcze jakieś długi w stos. do banku (lepiej spłacić
    już, niż mieć dodatkowe odsetki).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2008-09-17 17:28:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zielony jak oliwa pisze:
    > witam i karte pytam
    >
    > mam karte kredytowa w mBank visa classic 20%. Dlaczego w momencie gdy
    > zadluzenie karty splacam zgodnie z terminem bank mimo wszystko nalicza mi
    > odsetki?

    Wyplacales gotowke w bankomacie?

  • 6. Data: 2008-09-17 18:15:55
    Od: "tron_szakala" <s...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wyplacales gotowke w bankomacie?
    tak kilkarotnie po 1000 po 500 pln splacilem to zadluzenie juz i nie chce
    miec z tym wiecej problemow. Oczekuje od karty kredytowej tego ze jak splace
    dlug w terminie to nie nalicza mi procentow, a tu chyba tak nie jest.... :(

  • 7. Data: 2008-09-17 18:28:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    tron_szakala pisze:
> [...]
    > dlug w terminie to nie nalicza mi procentow, a tu chyba tak nie jest.... :(

    I masz wyjasnienie.
    KK nie sluzy do wyplat gotowkowych.
    Jesli sie wyplaca, to odsetki naliczane sa od razu od momentu wyplaty
    (plus prowizja bankomatowa) a nie tak jak przy zakupach, gdzie splacajac
    calosc w terminie mozna nie placic zadnych odsetek.

    Nie zapoznales sie z taryfa oplat i prowizji, ani z regulaminem karty.

    Wszystkie KK tak maja.

  • 8. Data: 2008-09-17 18:29:53
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    tron_szakala wrote:
> [...]
    > dlug w terminie to nie nalicza mi procentow, a tu chyba tak nie jest.... :(

    A TOiP czytal? Za wyplaty w bankomacie prawdopodobnie jest prowizja +
    odsetki. Splacajac w terminie platnosci *bezgotowkowe* unikniesz
    odsetek... Bank sobie to odbija w postaci frycowego na tych, ktorzy
    wyplacaja w bankomatach :)

    Wieslaw

  • 9. Data: 2008-09-18 00:20:42
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 20:29 Wwieslaw napisał/a:

> [...]
    > odsetki. Splacajac w terminie platnosci *bezgotowkowe* unikniesz
    > odsetek... Bank sobie to odbija w postaci frycowego na tych, ktorzy

    W bankomatach Eurobank też?

    Kinga

  • 10. Data: 2008-09-18 01:08:59
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-18 02:20 Kinga napisał/a:

    > W bankomatach Eurobank też?

    Sorry, w bankomatach euronetu, nie eurobanku :-)

    Kinga