  • 11. Data: 2008-09-18 05:55:55
    Temat: Re: karta kredytowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 03:08, Kinga <k...@w...pl> wrote:

    > Sorry, w bankomatach euronetu, nie eurobanku :-)

    We wszystkich bankomatach.
    Prowizja + natychmiastowe uruchomienie naliczania odsetek.

  • 12. Data: 2008-09-22 10:59:35
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Kinga wrote:
    > Sorry, w bankomatach euronetu, nie eurobanku :-)

    Nie ważne, czy bankomat euronetu, WBKu, czy AIB - zgodnie z umową
    w momencie pobrania gotówki poza prowizją zrobią się 'procenty'.
    Karta kredytowa nie służy do operacji gotówkocych - jak pożyczamy 'żywą'
    gotówkę od banku, należy się chyba spodziewać, że bank nie robi
    tego za darmo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 13. Data: 2008-09-22 11:57:03
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-22 12:59 DooMiniK napisał/a:

> [...]
    > Karta kredytowa nie służy do operacji gotówkocych - jak pożyczamy 'żywą'
    > gotówkę od banku, należy się chyba spodziewać, że bank nie robi

    OK.

    Kinga