  • 21. Data: 2009-09-28 18:57:37
    Temat: Re: karta kredytowa Allegro
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Dnia Mon, 28 Sep 2009 05:34:29 -0700, Krzysiek napisaĹ&#65533;(a):

    > No logiczne chyba jest, Ĺźe bÄ&#65533;dÄ&#65533; korzystaÄ&#65533; zainteresowani,
    a takich na
    > grupie nie brakuje o ile mi wiadomo ;)

    Ja tam jestem zadowolony. Mam i Citi M&M, i DC M&M, a teraz jeszcze za paliwo
    i telefon będę miał mile. Ziarnko do ziarnka - i zbiera się na 2-3 bilety
    każdego roku ;-)

  • 22. Data: 2009-09-28 19:07:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Curious wrote:
    > Nie orientujecie się jakie będą losy karty kredytowej Allegro?
    > 12/09 kończy mi się ważność karty i zastanawiam się co będzie dalej.
    > (...)
    > "W celu uzyskania informacji w sprawie wznowienia karty kredytowej
    > proszę o kontakt z Doradcami Zespołu Obsługi Kart, którzy dyżurują
    > przez całą dobę pod numerem telefonu 061/856 53 26 lub numerem
    > infolinii 0 801 655 555. "

    Infolinia twierdzi, że kredytowe Allekarty będą odnawiane z funkcjonalnością
    jak do tej pory.

  • 23. Data: 2009-09-28 21:23:46
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "yo" <y...@m...us> napisał w wiadomości
    > Curious pisze:
    > A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do nowego
    > programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

    Sprawdź czy w starym programie widać, że się przeniosły.
    Mi za pierwszym razem też nie poszło i po kilku dniach sprawdziłem i
    przeniosłem jeszcze raz tylko podając ze mam już numer karty Payback.
    I tym razem zadziałało

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 24. Data: 2009-09-28 21:25:37
    Temat: Re: [OT] karta kredytowa Allegro
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:h9quam$kak$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Hmm... A mnie napisali, że do konta przekształconego z PayBACK dostanę
    > kartę w ciągu 21 dni roboczych. Ech.

    Ciekazw co mi odpowiedzą na takie samo pytanie

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 25. Data: 2009-09-29 08:30:29
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mi za pierwszym razem też nie poszło i po kilku dniach sprawdziłem i
    > przeniosłem jeszcze raz tylko podając ze mam już numer karty Payback.

    Faktycznie coś nie tak. Zleciłem przeniesienie jeszcze raz, tym razem na
    istniejącą kartę PAYBACK.

  • 26. Data: 2009-09-29 13:57:45
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 28 Wrz, 12:52, "Curious" <c...@m...pl> wrote:
> [...]
    > (p...@b...pl oraz formularz kontaktowy), za każdym razem z tą samą
    > odpowiedzią:
    > "W celu uzyskania informacji w sprawie wznowienia karty kredytowej proszę o
    > kontakt z Doradcami Zespołu Obsługi Kart, którzy dyżurują przez całą dobę
    > pod numerem telefonu 061/856 53 26 lub numerem infolinii 0 801 655 555. "
    >
    > Przecież to jest dla banku najdroższy kanał obsługi... Wygląda na to, że
    > poza reklamacjami i uwagami dotyczącymi serwisu www nie można się
    > kontaktować z bankiem mailem lub za pomocą formularza.
    >
    > A stronie nie znalazłem informacji co dalej.

    Wszystkie informacje odnośnie migracji Allekarty na MasterCard PAYBACK
    można znaleźć na dedykowanej stronie
    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien
    -allekarte-na-karte-mastercard-payback.html

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 27. Data: 2009-09-29 13:59:19
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    > wiadomości news:h9quam$kak$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Ciekawe co mi odpowiedzą na takie samo pytanie

    Drogi Uczestniku,
    Użytkownicy, którzy mają konto w PayBACK (stary program) i dokonają
    przelania tych punktów otrzymają tylko numer nowej karty PAYBACK, NIE
    OTRZYMAJĄ tej karty listownie. Jedyną możliwością, aby posiadali fizycznie
    kartę, jest zarejestrowanie się u innego Partnera i połączenie
    zarejestrowanych kont.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 28. Data: 2009-09-29 14:01:25
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    <
[...]

    Szanowni Państwo,
    Mam na myśli kartę KREDYTOWĄ Allegro, a nie debetową AlleKartę do konta24,
    której dotyczy oferta migracji.

  • 29. Data: 2009-09-29 14:02:46
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > OTRZYMAJĄ tej karty listownie. Jedyną możliwością, aby posiadali fizycznie
    > kartę, jest zarejestrowanie się u innego Partnera i połączenie

    No to zaczyna się wyłaniać z tego jakiś obraz. :)

  • 30. Data: 2009-09-30 13:36:02
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 29 Wrz, 16:01, "Curious" <c...@m...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Szanowni Państwo,
    > Mam na myśli kartę KREDYTOWĄ Allegro, a nie debetową AlleKartę do konta24,

    Na podanej stronie dotyczącej migracji z AlleKarty na MasterCard
    PAYBACK znajduje się również informacja dla posiadaczy kredytowej
    karty Allegro:
    "Jeśli jesteś uczestnikiem dotychczasowego programu lojalnościowego
    PayBACK i chcesz dalej zbierać punkty Allekartą kredytową za płatności
    bezgotówkowe w nowym Programie PAYBACK, zaloguj się w terminie od 16
    września do 15 listopada 2009 r. w dotychczasowym programie PayBACK i
    przenieś swoje punkty do nowego Programu. W nowym Programie Bonusowym
    PAYBACK za każde wydane AlleKartą kredytową 3 zł otrzymasz 1 punkt.

    Jeśli nie spełnisz powyższego warunku, nie będziesz mógł zbierać
    punktów AlleKartą kredytową w nowym Programie PAYBACK.

    Karta zachowuje swoją dotychczasową funkcjonalność płatniczą. Nadal
    masz możliwość dokonywania płatności w sklepach i Internecie oraz
    wypłat z bankomatów.

    AlleKarty kredytowej nie możesz wymienić na kartę MasterCard PAYBACK."