  • 1. Data: 2007-06-22 14:33:42
    Temat: karta kredytowa WBK ALLEGRO - czy to dobra rzecz ?
    Od: Luka <""coda\"@pro,onet.pl">

    karta kredytowa WBK ALLEGRO - czy to dobra rzecz ?
    proszę o opinię
    pozdr

  • 2. Data: 2007-06-22 17:22:33
    Temat: Re: karta kredytowa WBK ALLEGRO - czy to dobra rzecz ?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f5gmss$i7s$1@nemesis.news.tpi.pl, *Luka" <""coda\"@pro,onet.pl*
    wrote:
    > karta kredytowa WBK ALLEGRO - czy to dobra rzecz ?
    > proszę o opinię

    Piwo jest lepsze od tej karty. Ale co kto lubi.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-06-22 18:54:44
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Luka <coda\@pro,onet.pl> napisał(a):

    > karta kredytowa WBK ALLEGRO - czy to dobra rzecz ?
    > proszę o opinię
    > pozdr

    Zalezy co kto lubi i potrzebuje.
    Wg mnie, jesli potrzebujesz karty z tego banku,zeby miec nieoprocentowane przelewy
    gotowki na konto w innym banku, to lepsza jest Money.pl

    Ma wszystkie zalety a jest tansza, z tym, z ewymaga po roku korzystania 5
    transakcji miesiecznie, zeby dalej byc darmowa.

  • 4. Data: 2007-06-23 06:59:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Luka > pisze:
    > karta kredytowa WBK ALLEGRO - czy to dobra rzecz ?
    > proszę o opinię

    Zależy do czego jest ci potrzebna. Karta z chipem bierze udział w
    programie PayBack (5zł = 1 pkt), do tego przelewy z karty traktowane
    jako bezgotówkowe + 3 zł opłaty za przelew. Karta w pierwszym roku
    darmowa, aby w kolejnych być zwolnionym trzeba wykonać transakcji
    bezgotówkowych na 12k PLN w roku. Opłata za wznowienie 5% limitu nie
    więcej niż 58zł. Tak jak ktoś wspomniał prędzej kk money.pl jest tańsza
    w utrzymaniu, ale nie ma programu payback, więc już sam musisz wybierać.

    PS Karta wygląda bardzo orginalnie bo już w kilku sklepach usłyszałem "O
    jak fajna karta pierwszy raz taką widzę" :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-06-23 07:41:16
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Zależy do czego jest ci potrzebna.

    Rynek kart zaczyna sie u nas rozwijac i roznicowac oferte. Juz teraz, umiejetnie
    dobierajac karte, mozna miec z niej nie tylko nieoprocentowany kredyt, ale i inne
    korzysci (dotychczas korzysci byly raczej dla vip-ow, typu ubezpiecznia lotnicze,
    rabaty w lukusowych sklepach itp) przydatne dla zwyklych zjadaczy chleba. Sadze, ze
    to dopiero poczatek i karty beda coraz ciekawsze.

    Juz w tej chwili, planujac sobie grafik wydatkow przy pomocy kart (caly czas
    pozostajac w grace period) bylem w stanie rozlozyc sobie wydatki wakacyjne do
    wrzesnia, do pokrycia z biezacych dochodow, mogac jednoczesnie uwolniona w ten
    sposob zaoszczedzona gotowke wlozyc w fundusze (hmm...chociaz moze sie okazac, ze
    na tym stracilem, zamiast zarobic :) )