  • 1. Data: 2004-11-15 22:16:09
    Temat: karta kredytowa a ebay - może troche OT
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Zauwazyłem na ebayu, ze mozna im podać dane swojej karty, czy ktos wie
    czy w tym momencie pojawia się mozliwość płacenia za wygrane aukcje taka
    kartą i jesli tak to jak to działa - ebay posredniczy w takiej płatnosci
    ? Drugie pytanie juz z punktu człowieka, któremu nie zalezy specjalnie
    na kercie kredytowej, może ktos wie czy nie ma opcji użycia na ebayu
    zwykłej karty płatniczej (np. visa electron), a jesli nikt nie wie to
    jak się nazywaja karty płatnicze po angielsku bo nawet nie wiem o co sie
    pytać Customer Support Ebaya ?

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-16 05:06:46
    Temat: Re: karta kredytowa a ebay - może troche OT
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Jacek Maria Jackowski" <j...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Zauwazyłem na ebayu, ze mozna im podać dane swojej karty, czy ktos wie
    > czy w tym momencie pojawia się mozliwość płacenia za wygrane aukcje taka
    > kartą i jesli tak to jak to działa - ebay posredniczy w takiej płatnosci

    to zalezy jaka ta fora platnosci - jesli przez peypal - poszukaj sobie bylo
    wiele razy na grupie - wniosek ogolny - nie da sie (w sposob legalny)!

    > ? Drugie pytanie juz z punktu człowieka, któremu nie zalezy specjalnie
    > na kercie kredytowej, może ktos wie czy nie ma opcji użycia na ebayu
    > zwykłej karty płatniczej (np. visa electron), a jesli nikt nie wie to

    sa takowe np wydawane przez entelygo, karta musi posiadac cvv czy cv2 - o
    rany spie jeszcze ;-) a takze wiele kart wirtualnych - wydawane sa one przez
    rozne banki i sa one tylko do zakupow zdalnych
    karta taka wcale nie musi byc kredytowa ! moze to byc rowniez karta
    debetowa, charge itp, wydawane sa one przez wszystkie mozliwe banki za
    wyzsza zazwyczaj oplata (np visa clasic) pomijajac promocje

    > jak się nazywaja karty płatnicze po angielsku bo nawet nie wiem o co sie
    > pytać Customer Support Ebaya ?

    to zalezy jaka te kate masz - my tego nie wiemy (credit card, debit card,
    visa credit, costam credit card wystarczy odbiorcy do zrozumienia)

  • 3. Data: 2004-11-16 08:50:32
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Krab wrote:
    > to zalezy jaka te kate masz - my tego nie wiemy (credit card, debit card,
    > visa credit, costam credit card wystarczy odbiorcy do zrozumienia)

    no to znów się nie popiszę - mam standartową visę electron, którą
    dostaja uzytkownicy inteligo

    JMJ

  • 4. Data: 2004-11-16 09:11:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 16 Nov 2004 06:06:46 +0100, "Krab" <_...@h...pl__> wrote:

    >to zalezy jaka ta fora platnosci - jesli przez peypal - poszukaj sobie bylo
    >wiele razy na grupie - wniosek ogolny - nie da sie (w sposob legalny)!

    Naprawdę? :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 5. Data: 2004-11-16 09:14:13
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek Maria Jackowski napisał:

    > no to znów się nie popiszę - mam standartową visę electron, którą
    > dostaja uzytkownicy inteligo

    Czyli wg tego, co napisal Ci her Krab powinna byc dobra ( VE z Inteligo
    to chyba jedyna wydawana w Polsce plaska karta, ktora mozna placic w
    necie ). Ostatnie 3 cyfry traktujesz jako cvv, a te wczesniejsze to
    numer karty. I powinno dzialac.
    Tyle, ze nie majac konta w zagranicznym banku ( kraju obslugujacego pay
    pal ), na legalne zagraniczne dane na ebay'u sobie nie po "smigasz". A
    nawet jak poczatkowo Ci sie uda to w pewnym momencie i tak Cie udupia (
    patrz archiwum ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-11-16 09:20:55
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 10:14:13 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

    > Czyli wg tego, co napisal Ci her Krab powinna byc dobra ( VE z Inteligo
    > to chyba jedyna wydawana w Polsce plaska karta, ktora mozna placic w
    > necie ).

    Nie jednyna - VE Interia BPH, DB

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':