  • 11. Data: 2006-01-03 15:40:00
    Temat: Re: karta kredytowa dla studentów w mbanku - pytanie
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    gg napisał:

    > Jeżeli pytasz się o koszt KK tzn że Cię na nią nie stać. A jeżeli Cię nie
    > stać to nie pchaj sie w kredyt. KK jest dla ludzi na tyle zamożnych, że
    > jej koszt rekompensuje się podczas intensywnego używania kredytówki.

    No popatrz, a misię zawsze wydawało, że jeżeli ktoś jest "zamożny" to
    niczego nie musi brać na kredyt... Ależ ten świat pokręcony...

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 12. Data: 2006-01-03 15:59:07
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    > No popatrz, a misię zawsze wydawało, że jeżeli ktoś jest "zamożny" to
    > niczego nie musi brać na kredyt... Ależ ten świat pokręcony...

    A kto powiedział, że _MUSI_ ? ;)
    Właśnie zamożnego stać na wzięcie na siebie kosztu kredytu... albo nawet
    lepiej... stać go nawet na to, żeby kredytu wcale nie brać... jego wolny
    wybór. Ale _on_ się nie pyta ile kosztuje KK tylko jej używa - jeżeli ma
    na to oczywiście ochotę.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 13. Data: 2006-01-03 16:08:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...localdomain>

    "gg" <d...@d...d.> writes:

    > Jeżeli pytasz się o koszt KK tzn że Cię na nią nie stać.

    Swoja droga ciekawy wniosek. Jesli pytasz w sklepie o cene chleba, to
    Cie na niego nie stac? Chleb jest znacznie drozszy od jakiejs tam KK.

    Znakomita wiekszosc ludzi stac na KK, mimo ze moze ich nie byc stac na
    codzienny chleb.

    > A jeżeli Cię
    > nie stać to nie pchaj sie w kredyt. KK jest dla ludzi na tyle
    > zamożnych, że jej koszt rekompensuje się podczas intensywnego używania
    > kredytówki.

    Musisz sie chyba obudzic. Karty kredytowe sa normalnie po 3 zl
    miesiecznie, sa tez tansze. Co nie znaczy, ze czlowiek zamozny (a wiec
    pewnie potrafiacy liczyc) ma wydawac o 2 zl wiecej za to samo.

    Co innego placenie odsetek od kredytu, ale nikt chyba nie pisal ze chce
    sie zadluzac ponad GP.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2006-01-03 16:20:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Znakomita wiekszosc ludzi stac na KK, mimo ze moze ich nie byc stac na
    > codzienny chleb.

    Chyba jednak nie zrozumiales o co chodzi. Nie kazdego stac na posiadanie
    KK w tym kontekscie, iz duzo ludzi dostanie taka karte bez problemu ale
    pozniej jej nie beda mieli z czego splacic, a kase wydadza na pierdoly.
    I co wtedy ? KK w praktyce nie jest dla kazdego, bo nie kazdego jest
    stac zeby sie nia bezstresowo poslugiwac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2006-01-03 17:02:41
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...localdomain> napisał w
    wiadomości news:m3u0cli99w.fsf@defiant.localdomain...

    > Znakomita wiekszosc ludzi stac na KK, mimo ze moze ich nie byc stac na
    > codzienny chleb.

    Mam wręcz przeciwne zdanie.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 16. Data: 2006-01-03 17:20:53
    Od: ant <a...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Warunki sa na stronie mBanku.
    >
    > Haczykow brak. Normalna kredytowka.

    ja nie mowie, ze ich nie ma ...
    ale mimo wszystko spytalem
    nie czaje was ludzie poklociliscie sie 5 razy, napisaliscie z 20 postow
    a zaden nic konkretnego.
    Wiec moze tak
    a)ile kosztuje wydanie?
    b) ile kosztuje kredyt?
    c) czy sa jakies jeszcze koszta ?
    prosze o odpowiedz, z gory dziekuje

  • 17. Data: 2006-01-03 17:22:00
    Od: ant <a...@o...pl>

    gg napisał(a):

    > Jeżeli pytasz się o koszt KK tzn że Cię na nią nie stać. A jeżeli Cię
    > nie stać to nie pchaj sie w kredyt. KK jest dla ludzi na tyle zamożnych,
    > że jej koszt rekompensuje się podczas intensywnego używania kredytówki.

    komentarz debila, nigdzie sie nie pcham tylko zapytalem, jesli nie
    umiesz odpowiadac to sie nie pchaj do tego pajacu.

  • 18. Data: 2006-01-03 17:23:10
    Od: ant <a...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > Zgadzam sie. Tyle ze teoretycznie rzecz biorac studenci powinni byc
    > powyzej przecietnej. Tyle ze wiekszosc informacji na temat bankowosci
    > jest w formie pisanej a niestety wiekszosc moich rowiesnikow rozumie
    > tylko slowo mowione albo pismo obrazkowe:(

    a ty jestes tym wybrancem ktory jako 1/100 umie czytac i nie omieszkales
    sie tym pochwalic - zalosne

  • 19. Data: 2006-01-03 17:44:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > jest w formie pisanej a niestety wiekszosc moich rowiesnikow rozumie
    > tylko slowo mowione albo pismo obrazkowe:(

    To nie wiem skad bierzesz takich rowiesnikow i w ogole o jakim
    przedziale wiekowym rozmawiamy. Ja jakos nie mam takowych problemow :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2006-01-03 17:46:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ant napisał(a):

    > prosze o odpowiedz, z gory dziekuje

    Przeciez wszystko jest napisane na stronie mBanku! O co wiec chodzi ?

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html

    --
    pozdrawiam