  • 11. Data: 2004-12-29 23:08:45
    Temat: Re: karta kredytowa-jaka?
    Od: p...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Jaki bank wyda mi karte kredytowa badz jakakolwiek inna ,która pozwoli mi
    > kupowac w internecie?
    > Nie potrzebuje debetów, kredytów i innych pierdól. Chce wplacic jakas kwote
    > i nia swobodnie dysponowac.
    > Nie dysponuje zaswiadczeniem o dochodach, nie pracuje w PL.
    >
    > pio

    Przede wszystkim musisz zastanowić się, czy chcesz mieć kartę debetową czy
    kredytową. Proponuję następujące rozwiązania:
    1. Najprościej założyć konto w banku w PL z kartą debetową. Niestety na ogół
    jesz to Visa Electron, którą nie można płacić w Internecie. Wyjątkiem jest VE
    Inteligo, VE DB PBC i VE Fortis Bank. O szczegóły popytaj w wymienionych
    bankach, bo ja nie orientuję się w 100%. W mBanku mając ekonto trzeba zamówić
    virtualną Visę (ekartę) za 25 zł/rok, która ma postać plastikowej karty, ale
    można nią płacić tylko w necie.
    2. Możesz postarać się o prawdziwą kartę kredytową, którą można płacić
    wszędzie, czyli kartę wypukłą (Visę Classic, MasterCard itp). Z płaskich
    kredytówek w sieci można płacić cobrandem Interia.pl wydawanym przez BPH
    natomiast jeśli chodzi o karty wypukłe proponuję rozważyć kredytówki
    zabezpieczone lokatą w wysokości limitu (np. wypukła Visa Credit MultiBanku).
    myślę, że są banki, które honorują legalne dochody poza PL i mogą dać całkiem
    dobrą kredytówkę (przy odpowiednich dochodach Visę Gold albo nawet Platinium).

  • 12. Data: 2004-12-29 23:15:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Glenn napisał(a):

    > nie powinno być problemów - wydają po 3 miesiącach posiadania u nich konta
    > walutowego. No i to karta do rachunku w EUR a nie rozliczana przez EUR.

    A tak sobie pomyślałem o WBK-u i jego pomyśle na karty przedpłacone
    chipowe. Aktualnie są tylko dostępne karty z określonymi nominałami, ale po
    nowym roku mają być dostępne karty chipowe zasilane dowolną ilość razy
    dowolną kwotą

    Na kartyonline.net jest wzmianka na ten temat

    http://kartyonline.net/niusy.php?id=1337

    Zresztą ING Bank Śląski też ma w ofercie taką kartę, ale działającą na
    nieco innej zasadzie. Nie są to wprawdzie karty kredytowe, ale może
    wystarczą?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2004-12-29 23:16:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > chipowe. Aktualnie są tylko dostępne karty z określonymi nominałami,
    > ale po nowym roku mają być dostępne karty chipowe zasilane dowolną

    To jest dobre, ale trzeba poczekać na te z doładowaniami-to chyba
    wygodniejsze.

    > Zresztą ING Bank Śląski też ma w ofercie taką kartę, ale działającą na
    > nieco innej zasadzie. Nie są to wprawdzie karty kredytowe, ale może
    > wystarczą?

    Ale pre-paidy Śląskiego nie mają odblokowanych transakcji IO/MO/TO

  • 14. Data: 2004-12-29 23:36:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Glenn napisał(a):

    > To jest dobre, ale trzeba poczekać na te z doładowaniami-to chyba
    > wygodniejsze.

    Czekam :))))

    Bardzo mi się ten pomysł podoba i niecierpliwie wyglądam kiedy nadejdzie ta
    "wiekopomna" chwila ;)

    > Ale pre-paidy Śląskiego nie mają odblokowanych transakcji IO/MO/TO

    Uuu......no to słabiutko. Myślałem, że mają taką możliwość :(

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-12-30 08:31:04
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > jesz to Visa Electron, którą nie można płacić w Internecie. Wyjątkiem jest
    > VE
    > Inteligo, VE DB PBC i VE Fortis Bank.

    od jakiegos czasu (kilka mies.) Fortis nie jest tu wyjątkiem (przynajmniej
    jezeli chodzi o VE do e-pakietu to zablokowana jest mozliwosc placenia w
    necie)

    pozdr
    trainer

  • 16. Data: 2004-12-30 12:55:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 29 Dec 2004 23:56:36 +0100, w <cqvcn8$psb$1@news.onet.pl>, "wkg"
    <w...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wytlumacz o co chodzi lopatologicznie z laski swojej.

    On szuka karty kredytowej, nie elektronicznej. Na dodatek nie napisał, że
    wyłącznie do zakupów w necie.

  • 17. Data: 2004-12-30 14:21:11
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Radoslaw P.* napisał(a):

    > On szuka karty kredytowej, nie elektronicznej. Na dodatek nie napisał, że
    > wyłącznie do zakupów w necie.

    Cyt. "Jaki bank wyda mi karte kredytowa badz *jakakolwiek inna* " - po
    tym zdaniu można sądzić, iż autor posta nie szuka *wyłącznie* karty
    kredytowej.

    Gree

  • 18. Data: 2004-12-30 15:03:21
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Dec 2004 15:21:11 +0100, w <cr12sk$nam$1@inews.gazeta.pl>, Gree
    <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał(-a):

    > Cyt. "Jaki bank wyda mi karte kredytowa badz *jakakolwiek inna* " - po
    > tym zdaniu można sądzić, iż autor posta nie szuka *wyłącznie* karty

    Słusznie, moja wina. Coś nie doczytałem :]

  • 19. Data: 2004-12-30 20:23:51
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Słusznie, moja wina. Coś nie doczytałem :]

    Uff ; )))

    pzdr
    wkg

  • 20. Data: 2004-12-31 01:50:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > Czekam :))))
    >
    > Bardzo mi się ten pomysł podoba i niecierpliwie wyglądam kiedy nadejdzie
    > ta "wiekopomna" chwila ;)

    Też czekam, bo na razie nie chcę inwestować kasy za wydanie karty
    pre-paid ING. Czekam na te BZWBK-owskie z możliwością płacenia w Internecie.

    > Uuu......no to słabiutko. Myślałem, że mają taką możliwość :(

    Niestety - to są zwykłe Maestro do płacenia / wyjmowania kasy z
    bankomatu. Maestro ING "Na zakupy" jest tylko do płacenia. Nie można nią
    wypłacać z bankomatów.

    K.