  • 1. Data: 2004-12-14 18:58:09
    Temat: karta kredytowa w BPH
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Wyrobiłem sobie MC w BPH. Umowa podpisana, karta już jest, i od razu nasuwa
    się pytanie - w którym miejscu w regulaminie jest mowa o tym, że jeżeli
    nastukam 18 tys. w ciągu roku to nie zapłacę za użytkowanie tej karty? Jakoś
    tego nie widzę.
    Jeszcze jeden zawód - promocja 116 dni trwała tylko do konca listopada.
    Drugi: osławione przelewy z karty są oprocentowane tak jak gotówka z karty
    (chyba 23%) - na tej grupie ktos to przedstawiał jako zaletę, ale chyba dla
    tych co nie mają kredytu odnawialnego w dowolnym banku.
    Słowem - karta traci po bliższym poznaniu.

    Pls powiedzcie jak to jest z tą opłatą za kartę bo mam 14 dni na rezygnację
    z niej to jeszcze w razie czego zdążę.

    trainer

  • 2. Data: 2004-12-14 19:11:52
    Temat: Re: karta kredytowa w BPH
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-14 19:58, Użytkownik trainer napisał:

> [...]
    > nastukam 18 tys. w ciągu roku to nie zapłacę za użytkowanie tej karty? Jakoś

    W TOiP pewnie jest.

    > Jeszcze jeden zawód - promocja 116 dni trwała tylko do konca listopada.

    Kiedy składałeś wniosek?

    > Drugi: osławione przelewy z karty są oprocentowane tak jak gotówka z karty
    > (chyba 23%) - na tej grupie ktos to przedstawiał jako zaletę, ale chyba dla
    > tych co nie mają kredytu odnawialnego w dowolnym banku.

    Są traktowane jak transakcje bezgotówkowe. Jak spłacisz w grace period
    to nie ma odsetek, jak nie, to 22,90.

    > Słowem - karta traci po bliższym poznaniu.

    Albo nieczytaniu ;->

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-12-14 19:52:31
    Od: "Amigo" <c...@p...onet.pl>

    oj wydaje mi się że do końca roku(promocja) przelewy z karty są traktowane jako
    transakcje bezgotówkowe(0,5% prowizji),po nowym roku będą traktowane jak zwykła
    transakcja gotówkowa(27,9%),co do zniesienia opłaty rocznej jest to
    prawda,pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-14 20:02:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-14 20:52, Użytkownik Amigo napisał:

    > oj wydaje mi się że do końca roku(promocja) przelewy z karty są traktowane jako
    > transakcje bezgotówkowe(0,5% prowizji),po nowym roku będą traktowane jak zwykła
    > transakcja gotówkowa(27,9%)

    No fakt, zapomniałem dodać że to promocja. Tyle że pewnie zostanie
    przedłużona.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-12-14 20:49:15
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    jest juz przedluzona - do konca kwietnia
    A poza tym mozna trafic na broszury z reklamami o karcie do 116 dni - np w
    ostatnim newsweeku.

    Pozdrawiam
    KK

  • 6. Data: 2004-12-14 20:59:14
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Wyrobiłem sobie MC w BPH.

    Aaaa, to jak masz podgląd przez net, to się przygotuj w dniu spłaty na słynną
    sentencję infolinii: "jutro po szesnastej".
    Hi, hi ja chyba jakiś nienormalny jestem, bo ile razy sobie to przypomnę, tyle
    razy się uśmiecham do onlinowości rozwiązań "Lidera informatyki" :-)

    Aż se jutro zadzwonię i zapytam: "Kiedy moja spłata będzie widoczna w Sez@mie?".
    Humor na cały dzień gwarantowany ;-)

    Jacek

  • 7. Data: 2004-12-14 21:20:59
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > razy się uśmiecham do onlinowości rozwiązań "Lidera informatyki" :-)
    >
    > Aż se jutro zadzwonię i zapytam: "Kiedy moja spłata będzie widoczna w

    No rzeczywiście, ja się już przyzwyczaiłem że na następny dzień po spłacie
    z kartą wszystko jest ok - można w necie znów zrobić przelew.
    Ale to mnie bardzo nie drażni. Wkurzyłem sie jak w sezamie nie mogę zrobić
    przelewu z karty na ror na 2000zł. Mogę zrobić na 1500 a następnie 500.
    Na pytanie zadane w Sezamie odpowiedzieli że mam sobie zadzwonić.
    Ależ ja wyrozumiały jestem.

  • 8. Data: 2004-12-14 22:21:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 14 Dec 2004 21:59:14 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >razy się uśmiecham do onlinowości rozwiązań "Lidera informatyki" :-)

    splata na dodatek jest widoczna dwuetapowo - jutro po 16-tej widac ja
    dopiero w saldzie, a w historii transakcji to najwczesniej
    popopojutrze :)
    onlajnowosc sezama tez mnie rozbraja - zwlaszcza, ze kiedys bylo
    duuuuzo lepiej. to chyba jedyny znany mi bank, ktory sie cofa w
    rozwoju. ot, lider :)

    G.

  • 9. Data: 2004-12-14 23:10:37
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > onlajnowosc sezama tez mnie rozbraja - zwlaszcza, ze kiedys bylo
    > duuuuzo lepiej. to chyba jedyny znany mi bank, ktory sie cofa w

    no ja jeszcze dorzucę, że cały ten system do podglądania sobie przez
    internet co się dzieje na karcie to jest chyba tak zrobiony, żebyś
    czasem nie wiedział o co chodzi - znaczy ile już nabiłeś na karcie.
    a co do onlajnowości to jest Panowi o wiele lepsza akcja - według mnie
    to już był szczyt i się wyprowadziłem. a powiem jak było:
    kilka miesięcy temu moja dziewczyna została dopisana do mojego konta i
    wydano nam karty kredytowe (dwie do jednego limitu) moja główna i mojej
    dziewczyny dodatkowa. no i się okazało, że transakcję, które zawiera
    moja dziewczyna ja nie widzę! rozumiem w drugą stronę ale tak? na
    infolinii powidziano, że musi uruchomić bankowść elektroniczną. więc
    odpaliliśmy (oczywiście z uwagi niedomówień ze strony pani w banku nie
    obyło się bez perturbacji) wibjamy się na konto a tutaj echo - nic nie
    widać. dzwonię więc znowu a tam mnie informują, że owszem sie ukaże ale
    do 3 dni roboczych!!! qrwa mnie powalili już na kolana i w rezultacie
    dałem sobie spokój.

    bart

  • 10. Data: 2004-12-15 06:23:56
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Kiedy składałeś wniosek?

    w listopadzie, ale w umowie jest napisane że promocja dotyczy umów zawartych
    do 30 listopada
    a umowa byla zawarta juz w grudniu

    > Są traktowane jak transakcje bezgotówkowe. Jak spłacisz w grace period to
    > nie ma odsetek, jak nie, to 22,90.

    hmm i jeszcze ktoś pisze, ze przedluzają to do konca kwietnia....
    czy ja dobrze kombinuje? - na drugi dzien po wygenerowaniu wyciagu przelewam
    gdzies np. 1000 zł i za 54 dni będę musiał zwrócić 1005?

    trainer