  • 1. Data: 2010-09-15 12:57:32
    Temat: karta kredytowa w dolarach?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    szukam oferty bankowej - interesuje mnie konto i karta kredytowa
    prowadzone w dolarach.
    przy czym - zarowno wyplaty w bankomacie jak i normalne platnosci chce
    by byly rozliczane w usd (czytaj: citi odpada, bo moge przepiac karte do
    konta dolarowego, ale obejmuje to tylko wyplaty w bankomatach).

    jest cos takiego w polsce?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 2. Data: 2010-09-15 15:18:16
    Temat: Re: karta kredytowa w dolarach?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Konta prowadzone w dolarach ma w ofercie każdy bank, ale karty
    kredytowej, to żaden mi znany :)

    Bank Pekao SA ma w ofecie kartę Visa Classic. Jest to karta
    przedpłacona, może być w dolarach amerykańskich.
    To była moja pierwsza karta do rachunku walutowego w 1994 roku :)
    Oto ona:
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/k
    arty/

  • 3. Data: 2010-09-15 15:28:57
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > przedpłacona, może być w dolarach amerykańskich.
    > To była moja pierwsza karta do rachunku walutowego w 1994 roku :)

    Teraz do konta walutowego może być wydana karta debetowa rozliczana w
    walucie konta
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/w
    alutowe/

    Darek

  • 4. Data: 2010-09-15 20:09:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 12:57:32 +0000, hubert depesz lubaczewski napisał(a):

> [...]
    > by byly rozliczane w usd (czytaj: citi odpada, bo moge przepiac karte do
    > konta dolarowego, ale obejmuje to tylko wyplaty w bankomatach).

    Alior ma konta walutowe i wypukłe MasterCardy daje do nich, ale nie wiem
    czy jest opcja kredytowa

    BZWBK chyba też

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/slides/t_041.p
    hp

  • 5. Data: 2010-09-16 07:02:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 15 Sep 2010 17:28:57 +0200, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    arty/

    >Teraz do konta walutowego może być wydana karta debetowa rozliczana w
> [...]

    Ciekawe przed czym zabezpiecza "Miesięczna opłata za zabezpieczenie
    transakcji kartą" w wysokości $0,5/miesiąc.
    Przed Pekao S.A.? :-)

    Poza tym: $10/rok

    --
    pozdrawiam,