  • 1. Data: 2012-01-17 22:03:36
    Temat: kartą na allegro nie zapłacisz?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    nie można już płacić kartą za zakupy na allegro?

    właśnie kupiłem książkę, chciałem zapłacić kartą i......nie widzę takiej
    opcji, to jakaś nowość czy może źle patrzę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-01-17 22:13:22
    Temat: Re: kartą na allegro nie zapłacisz?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >nie można już płacić kartą za zakupy na allegro?

    >właśnie kupiłem książkę, chciałem zapłacić kartą i......nie widzę takiej
    >opcji, to jakaś nowość czy może źle patrzę?

    Źle patrzysz właśnie płaciłem.

  • 3. Data: 2012-01-17 22:15:55
    Od: W <w...@w...pl>

    RobertS wystukał, co następuje:

    > witam
    >
    > nie można już płacić kartą za zakupy na allegro?
    >
    > właśnie kupiłem książkę, chciałem zapłacić kartą i......nie widzę takiej
    > opcji, to jakaś nowość czy może źle patrzę?

    hm:

    http://allegro.pl/country_pages/1/0/pza.php#pza-jak_
    to_dziala

    "Akceptujemy karty - za swoje zakupy zapłacisz też kartą płatniczą" więc
    może im się coś pomerdało w systemie?

  • 4. Data: 2012-01-17 22:42:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    znalazłem, że za niektóre towary zapłacić się kartą już nie da, poza tym
    są jakieś ograniczenia w płatnościach poza godzinami 8 - 22

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2012-01-17 23:11:32
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-01-17 23:42, RobertS pisze:

    > znalazłem, że za niektóre towary zapłacić się kartą już nie da

    Tzn. jakie to są, nie trafiłem na takie zróżnicowanie?

  • 6. Data: 2012-01-18 12:19:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Bogdan B." <g...@r...pl> writes:

    > Tzn. jakie to są, nie trafiłem na takie zróżnicowanie?

    Gry online/zdrapki etc (można się domyślić dlaczego) oraz lekarstwa
    (nie mam pojęcia).

    MJ